Mayami Skrevet 1. november 2014 Forfatter #3181 Del Skrevet 1. november 2014 Var raskt sist også ja.. Kom inn på sykehuset med 7cm åpning kl 12 og lille var tørket og innpakket i pledd 14:30! Og de sier at det er raskere neste gang... Skrekk og gru! Jaja, gruer meg i alle fall ikke, og er veldig glad for at jeg ikke har fødselsangst! Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. november 2014 #3182 Del Skrevet 1. november 2014 Oi, da kan det bli travelt med lillefrøken, ja. Jeg strevde leeeenge med snuppa, mens lillebror kom en time etter vi låste døren og dro hjemmefra. Tipper 27.november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. november 2014 Forfatter #3183 Del Skrevet 1. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Kan bli ttavelt ja! Fant også ut at det er bo full åne om 2 uker, så kanskje det skjer noe da? ! Må ut og ule litt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. november 2014 #3184 Del Skrevet 1. november 2014 tipper 6. desember...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2014 Forfatter #3185 Del Skrevet 2. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Pasjonsblomst: 6.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. november 2014 #3186 Del Skrevet 2. november 2014 2. des Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2014 Forfatter #3187 Del Skrevet 2. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Pasjonsblomst: 6.desember Pusilus: 2.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. november 2014 #3188 Del Skrevet 2. november 2014 3.desember!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2014 Forfatter #3189 Del Skrevet 2. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Pasjonsblomst: 6.desember Pusilus: 2.desember Missdior: 3.desember ---- Var på hytta i går til i dag, og det var overraskende komfortabelt. Til tross for spartanske toalettforhold og litt for smal seng. I går kveld og i dag tidlig hadde jeg noen runder med skikkelige menssmerter, kjentes nesten ut som om noe var på gang. Heldigvis var det bare et par i slengen og ikke noe regelmessig. Men fy så ubehagelig! Håper jeg ikke skal gå 6 uker til med sånne! Kynnerne kommer også i tide og utide, uavhengig av aktivitetsnivå. Nå sitter alle tre gutta og ser på barnetv, og lille skal straks ned og bade. Fred og to i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2014 Forfatter #3190 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg som liksom skulle ta det med ro... Er nok ikke så flink til det! I dag har jeg vært en haug med ærender på div butikker, laget middag og har ankurat satt en omgang med hjemmelaget granola i ovnen.. Kjenner det bra i ryggen nå ja, men skal ikke klage. Helt og holdent min egen feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. november 2014 #3191 Del Skrevet 3. november 2014 Tipper 6. desember jeg også Du må ta det med ro, og ikke slite deg for mye ut, selv om det kanskje "frister å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2014 Forfatter #3192 Del Skrevet 3. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Pasjonsblomst: 6.desember Pusilus: 2.desember Missdior: 3.desember Millimani: 6.desember Jeg vet... Skal definitivt ikke gjøre noe i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. november 2014 #3193 Del Skrevet 4. november 2014 "Skal bare" Heldigvis er det ikke så mange ukene igjen til du ihvertfall får kroppen din igjen, selv om energien kanskje ikke når toppen med det første. Du får nyte dagene og overlate de tyngste oppgavene til mannen i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. november 2014 Forfatter #3194 Del Skrevet 4. november 2014 Håper virkelig denne ryggvondten går over like fort som bekkenløsningen gjorde sist! Var våken i en times tid i natt pga den, og den sprer seg liksom oppover mot skuldrene også. Sikkert fordi jeg spenner meg.. Jaja, mannen har da blitt flinkere til å se hva som må gjøres selv, så det går litt lettere nå. Er liksom enklere å bare fikse det selv enn å måtte si fra om alt mulig! Har i alle fall fått han til p håndtere inn og ut av oppvaskmaskin, for den bøyingen er ikke noe særlig, kjenner jeg. I går var det litt lite futt på vesla i magen, bare litt rolige bevegelser på kvelden. Hun tar igjen i dag, heldigvis. Husker at lille også var roligere fra uke 36, og da var jeg inne på sykehuset til sparketest og ultralyd. Får se om det tar seg litt opp igjen her før jeg evt får jordmor til å ordne time.. Nei, nå skal jeg nyte min nylagde frokostblanding med jordbærbiola på! sovnet igjen etter gjengen hadde dratt, men så ringte mamma.. Og nå er det nok for sent for mer soving! Lille har knekt sovekoden og var stille i sin egen seng til kl 07:05 i dag tidlig! Krysser armer og bein for at det fortsetter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. november 2014 #3195 Del Skrevet 4. november 2014 Tipper termindato noen må jo føde akkurat på dagen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. november 2014 #3196 Del Skrevet 4. november 2014 Håper Lille fortsetter å være så flink! På tide nå når hans skal bli storebror. Kjenner igjen den å gjøre det selv framfor å mase og forklare, men godt han tar i et ekstra tak. Og et lite tips til slutt; riene blir nøvdvendigvis ikke regelmessige, så sitt ikke å vent på det, du som fødte så kjapt sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. november 2014 Forfatter #3197 Del Skrevet 4. november 2014 Tippeliste fødsel (termin 4.des): Mayami: 1.desember Haley: 29.november MissIW: 27.november Pasjonsblomst: 6.desember Pusilus: 2.desember Missdior: 3.desember Millimani: 6.desember Becky1: 4.desember Huff, ikke si det, MissIW! Min største frykt må være at jeg ikke skjønner at noe er på gang før det er for sent! Prøver liksom å huske hvordan det var sist, for da var jeg ikke i tvil om hva som foregikk, men innser jo at det ikke trenger å bli på samme måte denne gangen.. Uansett ikke lysten på verken hjemmefødsel eller midt-i-tunnelen-fødsel, så får bare passe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. november 2014 Forfatter #3198 Del Skrevet 4. november 2014 Forresten: Må bare litt for 1 mnd igjen til termin i dag! Håper de siste ukene går like bra som resten av tiden, har fortsatt "skal dette gå bra da"-følelsen som jeg har hatt siden SAen for ett år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. november 2014 #3199 Del Skrevet 4. november 2014 Hurra har det og likt som deg. Alltid litt redd for at ting går galt og at jeg ikke skal rekke frem til sykehuset. Innerst inne tror jeg at alt skal gå fint, så jeg må bare lete frem den følelsen nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. november 2014 #3200 Del Skrevet 4. november 2014 1 måned til termin Jeg slår til med å tippe 21.november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå