Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Termin blir i følge terminkalkulator 7.desember. Et lite adventsbarn! :) Satser på at det holder denne gangen, har i alle fall en mye roligere positiv følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med positiv test! :) Herlig med positiv følelse.. blir en spennende ventetid fremover også.

nYt helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig god helg, koselig å besøke foreldrene mine! Lille trivdes godt med å tusle rundt på tunet på egenhånd og kjøre trillebår og trehjulssykkel. Ble masse stress på tur hjem i går, for det var så mye folk på flyplassen, så det var deilig å komme hjem også! :)

Følelsen er fortsatt god, og symptomene begynner å dukke opp. Veldig trøtt, særlig på ettermiddagen, og tåler ikke for lang tid mellom måltidene. Ingen spotting eller noe som helst denne gangen, heldigvis - tror jeg hadde fått nerversammenbrudd hvis det hadde skjedd igjen....... i dag har jeg ringt og bestilt tidlig UL over påske, så det blir forhåpentligvis koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som ei veldig koselig helg :) Jeg kjenner til det, det er alltid godt å komme "hjem" :) Men det er stress å reise med fly med små barn iblant ja, hvertfall når det er så mye folk på flyplassen.

Veldig bra at du ikke har spotta noe denne gangen og at følelsen fortsatt er god :) Tidlig UL er gull, bare for å få en ekstra betrygging om at ting er som det skal. Det er ikke lenge til heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var altfor mye folk, og jeg trodde vi hadde god tid med en hel time på flyplassen med bare håndbaggasje. Rakk ikke en gang å skifte bleie før boarding, så det måtte gjøres i luften! :fnise:

Lille har vært håpløs igjen i kveld. Først sovnet han på fanget rett før vi skulle pusse tenner, så sov han til litt over ni. Deretter fulgte en times skrikekur før han endelig slo seg til ro for litt siden.. Har avlyst det som er av halvveis planlagte svigerdatter i påskeferien - orker bare ikke kommentarer og styr fra dem om hylende småbarn og graviditetsplager (noe som forøvrig ikke er noe å klage på i det hele tatt, ifølge svigermor). Så da blir det hage, lekehusbygging og kanskje en tur på hytta for oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig våknet jeg med lille i min seng (og jeg selv i sprekken mellom min og kjæres seng), og var helt utslitt - 20 minutter etter jeg burde ha stått opp. Denne dagen blir en burde-burde-dag... Var såpass sliten alt før jeg kom meg ut døra hjemme at jeg måtte ta meg en fem-minutters gråtepause før jeg kjørte avgårde. Føler meg også skikkelig gravid, feit og oppblåst, og det er egentlig bare enda mer frustrerende at det ikke er verken baby eller livmor som gjør at buksa nesten ikke går igjen! I tillegg begynner jeg virkelig å kjenne hvor bekkenet befinner seg - ALTFOR tidlig!! Sist gang var det symfysen som var problemet, men denne gangen er det venstre side bak. Låser seg helt ned til kneet av og til. Sutre, sutre.....

I dag skal jeg lage makaroni og ost til middag, etter instendig ønske fra minstetass. Heldigvis er kjære hjemme, så kan han underholde lille mens jeg lager middag. Kjære jobber sent (til kl 20) en dag i uka, men det ble vi enige om i går kveld at han må slutte med fra høsten. Blir bra!

Nei, får prøve å gjøre noe fornuftig en times tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så slitsomt! Jeg føler med deg :kose:

Håper at dagen bare blir bedre og bedre, og at du får mulighet til å slappe godt av etter middag. Skjønner forresten godt at du ser fram til at din kjære ikke skal jobbe sent en gang i uka fra høsten av, det var en bra beslutning!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt bedre utover dagen ja, hadde en ledig søt klasse i første time! :) Men nå ringte de fra barnehagen og sa at lille har fått brennkopper, så kjære er på vei for å hente han og få det undersøkt av lege.. Håper virkelig ikke det er det, for han har vært nok syk i år!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar lille, får håpe at det ikke er brennkopper. Har vært masse sykdom hos oss også siden i høst, og det er ikke noe morro å være så mye borte fra jobb :(

Godt at det har gått bedre utover dagen sånn ellers hvertfall. Søte klasser hjelper nok på humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte klasser hjelper alltid! De er en mirakelkur - så lenge de gjør som de får beskjed om...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har lille vært hos legen og fått konstatert brennkopper. Rundt hele haka og munnen, helt umug å dekke til med plaster... Har spredd seg til det ene kneet og innsiden av låret også, så jeg tror nk det blir en hjemmedag i morgen. Leser på nett at de kan gå i barnehagen med brennkopper så lenge det er dekket til med bandasje eller plaster, men det er jo helt umulig med lille. Han har vært helt utav seg i kveld, og hadde sovet lite i barnehagen. Var ikke i det hele tatt fornøyd med å bli smurt og vasket på blemmene, og hylte verre enn noen gang. Stakkars liten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg, stakkars lille! Synes han kan gjøre seg ferdig all sykdom for en god, god tid framover!

Får virkelig håpe at bekkenet har "startvansker" og at du slipper å slite mye framover! Kanskje du merker det mere fordi du bærer mere nå?

Hvis du føler at det er låst, så kanskje du skal prøve kiropraktor? Det reddet meg igjennom siste svangerskap og jeg ble ikke så dårlig som med snuppa.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også det er bare oppstartsbråk med bekkenet - det har vært mye bedre de siste par dager når jeg har hatt fokus på å ikke bære så mye. Sikkert sammenheng! Men dersom det kommer tilbake skal jeg definitivt oppsøke kiropraktor. Har kjempetro på kiropraktor etter han fikset KISS/KIDD med lille! :)

Ikke hørt et pip fra lille siden han la seg, veldig trøtt stakkars liten. Jeg har gjort klart alt til i morgen, så da blir jeg og han hjemme og koser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...