pusilus Skrevet 24. mars 2014 #2721 Del Skrevet 24. mars 2014 Herlig mayami Gleder meg til helg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. mars 2014 #2722 Del Skrevet 24. mars 2014 Hihi, helg på en mandag ja Skjønner godt at du syns det er alt for lenge til torsdag. Hold ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2723 Del Skrevet 24. mars 2014 Blir tydeligvis bra med helg ja! Jeg og lille tar fly til foreldrene mine på fredag morgen, og det skal blir så koselig! "Monor" skal møte oss på bussplassen og da skal vi på kafe og spise kake før "beffa" plukker oss opp etter jobb. Lille koste seg i barnehagen i dag, men var veldig sliten i kveld. La han en halvtime før vanlig, og har ikke hørt noe fra han siden. Øyebetennelse og feber er over, men hoster fortsatt en del om natta. Det gjør vi begge to, så det er et under at kjære får sove! Har ikke så veldig mye medlidenhet, etter all den snorkingen jeg har holdt ut i alle år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 24. mars 2014 #2724 Del Skrevet 24. mars 2014 God helg på en mandag passer for meg som har jobbet i helga Synes (fri)helgene kunne hatt én dag til! Dagene - og timene - kan gå uliiiidelig sakte når man venter på testing. Men det er faktisk ikke så lenge til. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. mars 2014 #2725 Del Skrevet 24. mars 2014 Det blir ei koselig helg ja Med en snorkende mann skjønner jeg godt at det ikke er noen medlidenhet når dere andre bråker litt. Er glad for at mannen min ikke snorker noe særs, og at jeg sovner kjapt om kvelden og sover greit med littegrann "bråk". Så bra at Lille koste seg i barnehagen i dag hvertfall, og at formen er bedre. Men det er ikke rart om han var sliten i kveld, det tar på å være syk i flere dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. mars 2014 #2726 Del Skrevet 24. mars 2014 Kjipt med snorkere, jeg sovner ikke raskt og slite mer med å få sovne hvis kjære snorker. Monor og beffa blir nok glad for besøk, akkurat som litas mommo og mosta var i helgen. Heier på torsdagens ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #2727 Del Skrevet 25. mars 2014 Føler en trang til å surfe på små rosa klær... enten er det et absurd tegn, ellers så kjeder jeg meg veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #2728 Del Skrevet 25. mars 2014 Og nå er jeg i gang med paranoiaen min... I dag er det to dager til testing, og sist gang det var to dager igjen, begynte spotting og småblødninger for alvor. Nå springer jeg på do i ett kjør for å sjekke hva som skjer, og det virker som om 15 dager med Crinone-rester velger å finne veien ut akkurat nå... Ingen farge-endring i sikte av noe slag, verken på papir eller i truseinnlegg, så det er nok bare i hodet mitt. Det blir en laaaaaang dag i morgen... (Skal forresten kjøpe ny bil, og lurer på en med bare 2 dører, men hvor lurt er egentlig det hvis jeg skal i gang med babystoler og barnevogner igjen...? Vanskelig med bil...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. mars 2014 #2729 Del Skrevet 25. mars 2014 synes det virker som du har beholdt roen veldig godt sålangt... iallfall ikke mye frustrasjon å lese i dagboka di sålangt. Men nå mot slutten så går vel nervene i taket! skjønner det veldig godt! Jeg liker bildører! Hadde aldri gått for 2 dører med små eller store barn tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. mars 2014 #2730 Del Skrevet 25. mars 2014 To netter nå og så testing, krysser det som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #2731 Del Skrevet 26. mars 2014 Takk, Pusilus! Bare eeeeeen natt til...... kommer sikkert til å strekke definisjonen av "morgen" til ca kl 05, tenker jeg, men det finnes vel de som står opp da også! Lille sover heldigvis bedre om natta, og i natt hostet jeg ikke i det hele tatt før jeg våknet ca 05:30, så mer uthvilt i dag. I går kom en kollega inn på kontoret og skulle gi meg en beskjed, og hun sa bare: "Oi, du ser ikke bra ut!" Takk for det! I dag er det stort møte med barnevern/skole, og etter det kommer BV på hjemmebesøk. Når alt er unnagjort, skal vi ut og prøve vår nyinnkjøpte bålpanne MED vaffeljern! Det blir kos - må nyte det nydelige vårværet vi har for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 26. mars 2014 #2732 Del Skrevet 26. mars 2014 Ååh, det hørtes så koselig ut med bålpanne og vaffeljern! Høres ut som det blir en travel dag, men det er kanskje like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2014 #2733 Del Skrevet 26. mars 2014 Håper at det går greit på møtet og med hjemmebesøket Bålpanne med vaffeljern høres genialt ut! Vi har også nydelig vær om dagen, det skal nytes etter duppen. Nå er det vasking og middagsforberedelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2014 #2734 Del Skrevet 26. mars 2014 Lykke til med testingen, krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #2735 Del Skrevet 27. mars 2014 Det gikk fint! Satser på at det holder helt til desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. mars 2014 #2736 Del Skrevet 27. mars 2014 Det gikk fint! Satser på at det holder helt til desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 27. mars 2014 #2737 Del Skrevet 27. mars 2014 Ååhhh, så koselige nyheter på en torsdag morgen! Masse lykke til med rugingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 27. mars 2014 #2738 Del Skrevet 27. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #2739 Del Skrevet 27. mars 2014 Takk, damer! Slitsom dag i dag, alt har liksom gått i grøfta. Skulle ha med pastasalat til jobben, og kjørte helt til jobben før jeg oppdaget at jeg hadde glemt å ta den med. Så da måtte jeg si at jeg ble forsinket, snu og kjøre hjem. Ble 4 mil ekstra med kjøring i dag da... elevene mine ble bare fornøyde med å kunne ta en ekstra kaffekopp på morgenkvisten, så det gikk nok fint. I tillegg hoster jeg fortsatt som en gal, og fikk det verste anfallet midt i en presentasjon med en elev. Måtte bare gå og ta litt vann og puste litt. Hun var også veldig forståelsesfull, så det gikk også greit. Kjenner meg helt utslitt, og det skal bli kjempegodt at det er helg i morgen!!! Gleder meg til å flate ut på sofaen i kveld med god samvittighet. Kjære skal lage feire-mat etter tassene er i seng. Ringte St Olavs for å fortelle resultatet, og de ble som vanlig kjempeglade! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. mars 2014 #2740 Del Skrevet 27. mars 2014 Gratulerer!! Så bra at det gikk rette veien for dere. Da blir det en fin førjulsgave i år satser vi på Når blir termin sånn ca? Kjedelig dag sånn jobbmessig ja, men bra at det gikk godt alt i alt da. Og så har du hvertfall gode nyheter som veier opp for en ellers slitsom dag Kos dere masse med feire-mat i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå