honning Skrevet 2. mai 2009 #381 Del Skrevet 2. mai 2009 Å det hørtes gøy ut med fjelltur! Jeg prøver å dra med meg min kjære på toppturer her framover, så får vi se om det blir noe av... Ha en flott lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. mai 2009 #382 Del Skrevet 3. mai 2009 hei på deg Får lyst å følge deg her i dagboda di. I hvilken PP er du, og har du noe spennende du går og venter på om dagen? Selv er jeg en fersking, og synes "alt" er spennende. Og tenker at hvis jeg ikke klaffer nå, så lærer jeg iallfall kroppen godt og kjenne. Guri så dårlig seksualopplysning vi har fått på skolen.. tenker på "kvinne kjenn din egen kropp biten"... Var fjellturen fin`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mai 2009 #383 Del Skrevet 3. mai 2009 Så godt dere koste dere på fjellet tross vind og regn Deilig å bare komme seg bort litt Så deilig med bobler da, er det inne eller ute? Håper dere hadde en koselig kveld med øl og munkholm Ha en super søndag og kos dere på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. mai 2009 #384 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei Håper du har hatt en fin søndag! Har du mye planer i uka foran deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. mai 2009 #385 Del Skrevet 5. mai 2009 Heisann Mayami lenge siden jeg var innom her, håper det står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 6. mai 2009 hei på deg Får lyst å følge deg her i dagboda di. I hvilken PP er du, og har du noe spennende du går og venter på om dagen? Selv er jeg en fersking, og synes "alt" er spennende. Og tenker at hvis jeg ikke klaffer nå, så lærer jeg iallfall kroppen godt og kjenne. Guri så dårlig seksualopplysning vi har fått på skolen.. tenker på "kvinne kjenn din egen kropp biten"... Var fjellturen fin`? Hei! Bare å følge med her! Dessverre ikke hatt tid til å være så sktiv her i det siste, men tar det igjen i dag! Akkurat nå er vi i PP20 - tror jeg (har sluttet å telle egentlig). Har vært prøvere siden august 07, og har nå startet med akupunktur. Er i 2. PP med det nå, og har IKM til helga. Spennende! Det er ganske mye man må lære seg i denne prosessen ja! Og dessverre ikke mye hjelp å få i utdanningsinstitusjonene! Men man lærer veldig mye av å snike rundt her på KG da! Hadde en flott fjelltur! Skal kanskje på tur igjen til helga, selv om det er meldt om store, tunge regndråper.. Lag deg en dagbok du også, så kan jeg følge med deg videre!! Så godt dere koste dere på fjellet tross vind og regn Deilig å bare komme seg bort litt Så deilig med bobler da, er det inne eller ute? Håper dere hadde en koselig kveld med øl og munkholm Ha en super søndag og kos dere på hytta Vi koste oss veldig på hytta ja! Men så oppdaget vi at vi hadde hatt innbrudd igjen... tror det er 7.gang siden februar i fjor.. denne gangen hadde de låst seg inn med nøkkel, for det er bare sånn vanlig nøkkel i veranda-døra. Sånn som man kan kjøpe på Jernia. De hadde ikke tatt noe, men knust noen lampetter og sånn, helt random... blir så forbannet... Så nå blir det nok alarm der også! Vi har utebobler, med tak over, så det gjør ikke noe at det regner heller! Sydenstemning! Hei Håper du har hatt en fin søndag! Har du mye planer i uka foran deg? Hei Honning!! Travel uke her ja... men nå er det jo helg igjen snart! Har MASSE retting for tiden, helt oversvømt! Har sittet på kontoret mitt og vært uber-usosial i tre dager nå! Kollegaene mine må tro jeg har sosial angst - hvilket ikke kunne være lenger fra sannheten! Heisann Mayami lenge siden jeg var innom her, håper det står bra til Hei på deg igjen!! Her er alt vel! koselig at du stikker innom!! I dag skal jeg gå tur med venninne 1, har vært på kafe med venninne 2, og sunget/øvd til konsert med venninne 3. Mer sosial enn jeg har vært de siste to mnd til sammen! Må nok øve litt mer på den sangen i kveld også, for det var ikke helt enkelt...! Lenge siden jeg har sunget for folk, håper jeg ikke får kalde føtter på konserten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. mai 2009 #387 Del Skrevet 6. mai 2009 Så kjedelig at dere er så plaget med innbrudd da Kan ikke bare folk la andres ting være i fred Hatt innbrudd på hytta noen ganger vi også, ikke noe koselig følelse at det har vært fremmede der Synge? Tøff du er som synger foran andre da Synger du alene eller i kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 6. mai 2009 Så kjedelig at dere er så plaget med innbrudd da Kan ikke bare folk la andres ting være i fred Hatt innbrudd på hytta noen ganger vi også, ikke noe koselig følelse at det har vært fremmede der Synge? Tøff du er som synger foran andre da Synger du alene eller i kor? Ja, det er skikkelig ekkelt å tenke på at noen bare kan komme og gå når de vil... eller, ikke nå da, for nå har vi boltet døra! Skal installere alarm, så da får de seg en skikkelig ubehagelig overraskelse neste gang de prøver seg! Jeg har sunget i både kor og alene, men denne gangen blir det sammen med venninne 3! Trodde ikke det skulle bli noen stor greie, men så viser det seg at det blir ca 600 tilskuere! Så da er det bare å skjerpe sangstemmen og legge seg i hardtrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. mai 2009 #389 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja, det er skikkelig ekkelt å tenke på at noen bare kan komme og gå når de vil... eller, ikke nå da, for nå har vi boltet døra! Skal installere alarm, så da får de seg en skikkelig ubehagelig overraskelse neste gang de prøver seg! Jeg har sunget i både kor og alene, men denne gangen blir det sammen med venninne 3! Trodde ikke det skulle bli noen stor greie, men så viser det seg at det blir ca 600 tilskuere! Så da er det bare å skjerpe sangstemmen og legge seg i hardtrening! Hallo hallo Tenkte jeg måtte hilse på istedenfor å bare sniiiiklese i alle dagbøkene.. Jeg er en nybegynner i prøverfaget, og syns det er kjempespennende å lese om andre i samme situasjon. Er inne i 2 pp, og glad for at første pp avslørte en overraskende normal syklus til å ha gått på p piller i 7 år..Glad jeg ikke er en av dem som ikke får naturlig mensen før det har gått flere mnd.. Har du vært hos legen å spurt etter hjelp siden det tar litt tid for dere, eller satser du på akupunktur? Alltid hatt så lyst til å prøve det, men mot hodepine da - får håpe jeg slipper å prøve aku for å få eggløsning... Får håpe dere traff på EL denne gangen - det kan jo være denne pp det sitter for dere! Jaja, ha en fin kveld - og lykke til fram mot IKM.. Og forresten...velkommen inn i min dagbok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2009 #390 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Uforskammede folk som tar seg inn i hytta og ødelegger De skulle hatt seg et slag i hodet :slår: Håper det blir slutt på det når dere instalerer alarm. Endret 6. mai 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 6. mai 2009 Uforskammede folk som tar seg inn i hytta og ødelegger De skulle hatt seg et slag i hodet :slår: Håper det blir slutt på det når dere instalerer alarm. Håper også at det blir slutt da... Hadde jeg fått tak i dem, hadde de nok ikke prøvd seg igjen, for å si det sånn! Ja... forresten... jeg har jo nesten glemt at jeg er prøver! Dag 24 i dag (måtte tenke meg litt om der), og har vært kvalm et par-tre dager. Aner jo ikke om det har noen sammenheng, men vi lever jo i håpet da! Det starter sånn i halv 7 tida, når jeg står opp, og varer omtrent fram til lunsj. Klarer ikke å drikke kaffe (bare en kopp om dagen, seff..) før etter lunsj. Og jeg som er så glad i morgenkaffe!! Prøvde igjen i dag, men det smakte helt j****lig, for å si det rett ut! Uansett, jeg snakket hund med akupunktøren min på mandag, og fortalte at jeg har lyst på en valp til. Da sa hun at det syntes hun ikke var noen god ide, for nå skulle vi jo få baby, og da var det nok å passe på! Da fikk jeg sånn god følelse inni meg! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2009 #392 Del Skrevet 6. mai 2009 Spennende symptomer *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 6. mai 2009 Spennende ja, men ikke veldig behagelig dessverre! Ikke vært så kvalm i dag, men nå har det tatt til igjen... rart... Glemte forresten å si en ting i stad: JEG PASSER INN I SLANKE-JEANSEN MIN!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2009 #394 Del Skrevet 6. mai 2009 Glemte forresten å si en ting i stad: JEG PASSER INN I SLANKE-JEANSEN MIN!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Yeeeeeeeeaaaaaay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 6. mai 2009 Hallo hallo Tenkte jeg måtte hilse på istedenfor å bare sniiiiklese i alle dagbøkene.. Jeg er en nybegynner i prøverfaget, og syns det er kjempespennende å lese om andre i samme situasjon. Er inne i 2 pp, og glad for at første pp avslørte en overraskende normal syklus til å ha gått på p piller i 7 år..Glad jeg ikke er en av dem som ikke får naturlig mensen før det har gått flere mnd.. Har du vært hos legen å spurt etter hjelp siden det tar litt tid for dere, eller satser du på akupunktur? Alltid hatt så lyst til å prøve det, men mot hodepine da - får håpe jeg slipper å prøve aku for å få eggløsning... Får håpe dere traff på EL denne gangen - det kan jo være denne pp det sitter for dere! Jaja, ha en fin kveld - og lykke til fram mot IKM.. Og forresten...velkommen inn i min dagbok!! Heihei!! Hadde tenkt å svare deg i stad, men det ser ut til at jeg glemte det... Vi er i gang med utredning, har vært hos gyn til undersøkelse/blodprøver og skal egentlig på lapraskopi neste uke. Sannsynligvis kommer TR på besøk til helga, og de kan ikke utføre operasjonen da. Så da blir det en utsettelse... ting tar tid! Så da prøver vi akupunktur i mellomtiden! Har vært plaget med migrene i mange år, og det har blitt bedre etter jeg begynte med det, selv om det bare er en "bieffekt" av den ønskede effekten! Det er også veldig interessant alt hun damen finner ut og hva som kan være grunnen til at vi ikke har fått det til enda. For eksempel var jeg i en bilulykke for 3 år siden. Ble ikke veldig skadet, men ble "klemt" av bilbeltet over magen. Dette mener hun kan være en av grunnene... merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mai 2009 #396 Del Skrevet 7. mai 2009 Spennende ja, men ikke veldig behagelig dessverre! Ikke vært så kvalm i dag, men nå har det tatt til igjen... rart... Glemte forresten å si en ting i stad: JEG PASSER INN I SLANKE-JEANSEN MIN!!!!!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Så bra! Deilig når bukser plutselig passer igjen Synge for 600 mennekser Du er virkelig tøff! Krysser fingerne for at det kommer mange symptomer fremmover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 7. mai 2009 Fortsatt litt kvalm i dag, og ganske kvalm i natt/går kveld. Noe som førte til at jeg ikke sovnet før etter kl 2 i natt... som igjen førte til at jeg er ca 80% mindre effektiv i dag enn jeg hadde tenkt jeg skulle være! Jaja... sånn er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. mai 2009 #398 Del Skrevet 7. mai 2009 Krysser fingrene for at det er din tur nå Også heier jeg litt på kvalmen, for at den er der av rette grunner selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #399 Del Skrevet 7. mai 2009 Nja... jeg er nå ikke så sikker lenger... har hatt sånn TR-følelse i hele dag, mye utflod og sånn.. men det er fortsatt 4 dager for tidlig, i forholde til min noen lunde stabile syklus! Har i allefall ikke kommet så mye for tidlig før, og da synes jeg det er skikkelig dårlig gjort om det skulle skje nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2009 #400 Del Skrevet 7. mai 2009 Håper hun holder seg langt unna Må bare si at jeg synes du er innmari tøff som skal synge for så mange mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå