Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Uff, for en kjip start på dagen! Godt man kan finne på noe koselig for å rette opp litt da (Tror vi må ta oss en tur på akvariet i løpet av våren/sommeren vi også). Og ikke minst ta hensyn til seg selv og den lille i magen :jepp:

Håper morgendagen blir fin og rolig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, det er trasig med slike dager når det meste går galt :klem: Dagen ser ut til at den tok seg opp heldigvis.

Håper du får en bra dag i morgen, og ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende rugetid da gitt! *krysse fingrer og tær og flette håret*

Det KAN skje noe fint denne omgang.. absolutt!

Ha en fin dag! prøv å holde deg skadefri da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen avvik å melde om, annet enn seriøst tett nese og tørrhoste. Og dårlig form... Fint å holde senga i dag, og sikkert i morgen også. Kjedelig, men er ikke mye tess til noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :) Fortsatt dårlig, men mye bedre enn i går heldigvis. Nå har lille blitt syk igjen, så vi er hjemme begge to i dag. Han våknet i natt med feber og øyeverk, og ligger bare og sover. Stakkars liten... Uvant å kjenne at jobben blir så nedprioritert - har jo ikke vært der på over en uke!! Jaja... man må jo bare finne ut hva det er som er viktigst her i verden, og det er uten tvil ikke jobben i mitt tilfelle! Må prøve å få lurt i lille en paracet og et par øyedråper, også er det vel tid for frokost snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant å "nedprioritere" jobben ja (ikke at du bevisst har valgt det!!)- men heldigvis har du prioriteringene i orden.

God bedring til både deg og lille!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag? Uff, håper at du kommer deg snart, det er så slitsomt å ha det sånn over så mange dager. God bedring til både deg og lille :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre i dag, men tok også den siste egenmeldingsdagen for å komme i gjenge igjen. Lille er også bedre, men fortsatt blek og slapp. Mye mer liv i han i dag enn i går, og jeg tror han skal få noen timer i barnehagen i morgen! Han snakker om de andre barna og de voksne der hele tiden, så det er tydelig at han savner dem! :fnise: Nå har han sovet i over tre timer i vogna si, så det er kanskje på tide å vekke....?

(Lurer forøvrig på hvor tidlig det er fysisk mulig å ha ligamentsmerter - hadde jeg ikke visst bedre, og vært evig pessimist, hadde jeg kunnet sverge på at det er det som stikker meg i magen hver gang jeg hoster...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille klumpen minner så syk! :( Gammel-mann-hoste og øyegørr, og veldig slapp med liten matlyst. Han har vært hjemme siden tirsdag nå, og jeg håper virkeliig det blir en radikal bedring i løpet av helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkar liten! :( Håper han kommer seg snart nå, det er virkelig ikke noe morro å se de små sånn over mange dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var skikkelig ille i dag tidlig, gjenklistrede øyne og ville bare sove. Formen kom seg heldigvis noe da jeg fikk lurt i han litt mat og saft, og nå ligger han ute og koser seg i vogna si. Vi har brukt kloramfenikol i øynene hans de siste dagene (hadde igjen en del fra sist), men jeg synes nesten det blir verre etter vi har dryppet. Prøver å droppe det i dag og se hvordan det går.

Litt effektiv dag så langt. Har undersøkt litt om bruktbilkjøp (skal selge en og kjøpe en ny), og har ringt div sykehusapotek for å få tilsendt kvitteringer på medisiner. Kanskje vi får igjen litt penger!! Nå har jeg store ambisjoner om å jobbe litt, har digre digitale rettebunker lagret på PCen, men tror kanskje jeg må ha mat igjen snart... blir fort uvel om det går for lenge mellom hvert måltid (og konseptet "for lenge" har endret seg fra i alle fall 4 timer til max 2). Må huske å kjøpe noe småtteri som kan brukes som mellommåltid neste gang jeg er på butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, må kanskje ringe og få kvittering på det vi har fått tilsendt av medisiner, ikke dumt at du minnet meg på det ;)

God bedring til lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Lillebror slet lenge med øyeverk og jeg startet med MM, så kloramfenikol og så MM, uten at noe virket. Barnelegen kunne da fortelle at det var et virus og at det da måtte sterkere skyts til hvis det ikke gikk over. Det gikk flere uker før det ble helt bra, men han ble det tilslutt av seg selv. Men jeg tror ikke en barnehageunge kan det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at det verste er over med øyebetennelsen for nå! :) I dag har han vært nesten som vanlig bare litt trøttere og med en stygg hoste. Han sover i alle fall må og forhåpentlig vis varer det resten av natta.. Nå er det på tide å lalle for mor også... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt tullete i dag... Nå har jeg akkurat ønsket elevene mine god helg - ja, det er fortsatt mandag.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...