Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, han er veldig flink sånn! :)

I dag kunne jeg virkelig heller tenkt meg å ligge hjemme i senga enn å være på jobb!! Gryende forkjølelse, fryktelig trøtt (uten egentlig å ha grunn til å være det), og tung og rar i magen pga medisinene. Men, her sitter jeg, med mine gode samvittighet i behold! I ettermiddag skal jeg en tur på kjøpesenteret og klage på ting. Brillene til minstetassen er ødelagte (det var hans feil, men butikken vil reparere dem likevel), en stekepanne som flasser i bunnen, og en body som jeg kjøpte til lille som med en gang begynte å røyte trykknapper. Kjenner at det er dagen for å få det som jeg vil i dag, så det er bare å benytte seg av det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg begynner å bli spent på uttak/innsett allerede... UL på fredag. Tror jeg har høyere forventninger denne gangen enn sist, pga at den faktisk satt (en stund) ved sist innsetting. Ikke bra med høye forventninger, men vet ikke hvordan jeg skal lande megselv uten å bli deppa...! Jaja, reality comes knocking...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med folk som sier ifra og klager! :tommelsmil:

Huff, jeg unner deg ikke den vanskelig ventetiden! :klem: Håper du får fine dager med familien og jobben, sånn at du glemmer å engste for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte alt det med klaging og bytting jeg... Kjørte rett forbi kjøpesenteret på tur hjem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt tippetitopp på UL i dag, klart til uttak på tirsdag!

Måtte hente lille fra barnehagen i 12-tida i dag, for han hadde kastet opp.......... men jeg tror nok ikke det er spysjuken, for han har hostet veldig i det siste. Tror det er gørr som skal opp.Han har vært redusert hele kvelden, og ville helst legge seg før barnetv. Krabbet oppi senga si og la seg under dyna! :fnise: Sover godt nå, i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er klart til uttak, dette blir spennende! :D

Ååå, stakkars liten :( Det er mye rart som går nå, for håpe det går over nå som han får hvilt seg godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille er fortsatt dårlig, men har heldigvis ikke feber lenger. Sov til over klokka ti i dag tidlig, vekselsvis i sin egen og min seng. Ingen matlyst og lite energi. Nå sover han i vogna si, ute i regnet (under tak da), og vi venter på at svigermor skal melde sin ankomst. Hun skal passe tassene mens jeg, kjære og lille er borte til uka. Tassene gleder seg veldig til det, for hun er så flink til å finne på ting med dem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med UL´en! Håper alt går bra over helga!

God bedring til lillemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var uttak og tilbakesrtting ferdig for denne gang, er per def gravid i 2.uke i dag! :fnise: Foreløpig god følelse, men får se på fargen på crinone-restene de neste to ukene... Håper det ikke blir noen SA igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danser og krysser, ble det noen egg til "overs" på videre dyrkning og frys?

Håper du er gravid helt til desember nå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rakk ikke å skrive mer i går, ble hektisk med reising og lille og hadetklemmer! Det ble ett egg direkte på frys, samme kvalitet som det som ble satt inn, og flere til videre dyrking. Får vel beskjed om hvor mange om 14 dager eller noe. Kjenner at det er betryggende at vi har i alle fall ett forsøk til før siste ordinærforsøk - enden nærmer seg fort...

Fortsatt litt groggy i magen, så det blir godt å slappe av i dag. Har sendt lille i barnehagen, skal kjøre svigers til bussen og så skal jeg endelig ta klagerunden min! Blir vel litt shopping også tenker jeg, for å holde lykkometer-nivået oppe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig start oå dagen i dag.. Lille sov godt og lenge, og kom inn i senga vår i åtte-tida. Da var han ikke interessert i å ligge lenger, og ved et uhell skallet han meg så hardt i besen at det knaste. Er skikkelig hoven og øm nå, men håper virkelig ikke det er brudd!! Huff, så vondt det var!!så skulle jeg lage meg kaffe, og presterte å brenne håndleddet på vannkokeren. Diger blemme nå... I tillegg til alt dette er jeg forkjølet OG hormonell, så det har blitt noen selvmedlidenhetstårer i dag... Lille ligger i alle fall ute og sover nå, og jeg skal ta en varm dusj og pleie meg selv litt. I ettermiddag skal vi ta en tur til akvariet og se på fiskene, før tassene kommer hjem fra helgebesøk. Det blir koselig! Blir fint å få tassene hjem også, har nesten ikke sett dem på en uke! Men de koser seg sånn på tur at det går helt fint! :)

Med alle disse hormonene og oppblåst rugemage føler jeg meg ikke klar til å gå på jobb i morgen... Men så dukker den flinke piken opp og sier at jeg har forsømt pliktene mine lenge nok nå. Er jo ikke egentlig i fysisk dårlig form, men føler meg helt tom og utslitt.. Sikkert en bivirkning av crinonen, det stor i pakningsvedlegget at man kunne bli trøtt og sliten. Måtte tilogmed avlyse koselig venninnemiddag som jeg var invitert til i går kveld. Og godt var det,for jeg sloknet på sofaen hjemme en time etter middagen begynte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg for en start på dagen! Håper virkelig ikke det er brudd!

Du får se an morgendagen, men jeg synes den flinke piken kan ta seg en pause og tenke på seg selv og spiren! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes kjære også, så i morgen blir det i alle fall enegrnmeldingsdag. Så får jeg ta meg en tur til legen og høre om jeg får en sykmelding.... Har ikke det minste lyst, men av og til må man bare... :(

Nesen er i alle fall bedre, så jeg tror ikke det er brudd. Jeg og lille og kjære var på akvariet og klappet fiskene (bare de små, for de store var litt skumle), og tassene kom hjem fra helgebesøk glade og fornøyde. Jeg er nå utslått på sofaen, og må ha litt mqt før jeg skal legge meg. Må også forberede opplegg til timene mine i morgen, så slipper jeg å gjøre det i morgen tidlig. Håper de setter inn vikar, for en gangs skyld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...