Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Liker du svigerfamilien din og i hvem rekkefølge da? ala din egen familie!
Dult Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er kjempe glad i min svigerfamilie!!!! :rødme: De stiller alltid opp for meg hvis d er noe og er alltid kjempe trivelige. De kommer definitivt foran min familie, som jeg ikke har så veldig mye kontakt med.
Saeria Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg liker de og er glade i de. Men det slår ikke de bånd jeg har til brorparten av egen familie. Jeg er glad i alle sammen, på hver sin måte.
Arkana Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg liker dem godt, noen av dem bedre enn andre (men har ikke noe dårlig forhold til noen av dem). Likevel kommer de ikke i nærheten av det jeg føler for min egen familie.
Embla s Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har blitt veldig glad i dem etterhvert. Noen likte jeg fra første stund, andre måtte jeg bruke litt mer tid på å lære å like.
Gjest StockDama Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Nå er ikke jeg gift, så vil ikke kalle de svigerfamilie. Men familien til samboeren min er jo fantastisk, hyggelige og imøtekommende fra første stund. Men er nok fortsatt mest knyttet til min egen familie.
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Ja, jeg er veldig glad i svigerfamilien. Jeg tar gjerne initiativ til å besøke foreldre (og besteforeldre og søsken forøvrig). De er så koselige. De er sånne man kan snakke med alt om, og de er på mange måter ganske ungdommelige av seg. Jeg føler jeg kan være meg selv, og det er viktig. Selv om det selvsagt er ting som kan frustrere meg også, som i min egen familie. Men min familie er min familie, så svigerfamilien vil aldri komme mitt hjerte nærmere enn mine egne. Men jeg begynner å se på svigerfamilien mer og mer som min egen familie. Og det syns jeg er så godt. Jeg tenker også på framtiden, når vi forhåpentligvis får barn. Da syns jeg sånne ting er så viktige.
Gjest nextlife Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Liker du svigerfamilien din og i hvem rekkefølge da? ala din egen familie! Unnskyld, jeg vet det ikke er bra nettikette å påpeke andres måte å skrive på, men hva er egentlig spørsmålet her?
Olive Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er kjempeglad i noen av de - og ikke så mye i noen andre Min samboers mor, stefar, bestemor, tanter og lillebror er alle helt fantastiske mennesker! Spesielt svigermor - hun er rett og slett den beste dama jeg noen gang har møtt Min samboers far og to storebrødre kan du derimot få gratis av meg... Endret 13. juni 2008 av Snorkefrøken
cilipili Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er kjempeglad i svigerfamilien min! Kunne ikke fått bedre
Rosalie Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Svigerfar er fantastisk, resten er ... ehh ... greie nok... Jeg knytter ikke tette bånd med nye folk veldig raskt, og får spader når voksne mennesker jeg ikke har kjent i veldig mange år behandler meg som datter eller søster.
Monica1968 Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Ja, jeg synes svigerfamilien min er, og alltid har vært, veldig hyggelige og imøtekommende. Men selvsagt har jeg et sterkere "bånd" til min egen familie, i og med at det er dem jeg er vokst opp med.
Skade Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Jeg er ikke gift, , men samboerens foreldre og brødre er fantastiske! Hadde jo hørt det i mange år t svigermor er det værste man kan ha :gjeiper: Men der er jeg uenig... Svigermor er vidunderlig! Heldigvis, for de bor bare 2-300 meter fra oss... Men mine egen familie er selvfølgelig viktigere for meg... Men de bor noen timer unna, så derfor er jeg glad jeg går så godt sammen med samboerens familie:) Endret 14. juni 2008 av Schlessbeth
Gjest Gjest_Ingunn_* Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Min samboers foreldre er desverre døde. Jeg fikk aldri møtt moren hans som visstnok var ei fantastisk snill dame. Faren hans ble jeg kjent med mens han var syk da, men han døde desverre for 1 år siden på sin 70 års dag faktisk. Han var også en fin og snill mann. Samboer har en bror (kone og 2 barn) som jeg liker godt Min egen familie har jeg et godt forhold til og samboer elsker min familie!
Gjest Oxford Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 Enn så lenge er jeg veldig begeistret for min svigerfamilie. Trivelige folk alle sammen.
Gjest Screemy Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Svigerfamile er topp og min egen familie er toppers Endret 14. juni 2008 av Screemy
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 Jeg og svigermor hater hverandre. Derfor blir hele resten av familieforholdet litt kunstig pga dette. Vi har aldri felles familiebesøk her, med min manns og min familie samlet. Mine foreldre orker ikke forholde seg til svigermor etter måten hun har behandlet meg på. Min mann har mistet mye av kontakten med sin mor, veldig synd, men han sier selv at hun ringer aldri og bryr seg ikke om ungene våre. Så da prøver han å distansere seg. Sikkert ikke lett for han å se våre barn bli nedprioritert fordi de, i følge svigermor, har feil mor.....
Annie Skrevet 16. juni 2008 #18 Skrevet 16. juni 2008 Svigermor er et troll fra helvete. Resten er greie nok..
Gjest Elize Skrevet 16. juni 2008 #19 Skrevet 16. juni 2008 Mine svigerforeldre er kjempe hyggelige, men de oppfører seg på mange områder veldig gammeldags. Jeg har et annet forhold til de en jeg har hatt til andre kjæresters foreldre. Men de har tatt fantastisk godt imot meg. Jeg liker søteren hans veldig godt, men ikke mannen hennes. Han kunne jeg vært foruten. Ellers er broren og kona veldig hyggelige. Men alt i alt er svigerfamilien min fantastiske mennesker. Min kkjære kommer nok enda bedre overens med mine foreldre. De har et utrolig godt forhold. Men han og min søster kommer dårlig overens, selv om de begge prøver så godt de kan. Mer kan jeg vel ikke forlange.
Sagittarius Skrevet 17. juni 2008 #20 Skrevet 17. juni 2008 jeg synes svigerfamilien er helt ok.- svigermor er veldig snill, men blander seg litt mye. liker også svigerfar godt og men div tanter og en viss bestemor kunne jeg lett klart meg uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå