Gjest Jonas Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg leste for en stund siden et sted en påstand om at minst en orgasme om dagen var veldig positivt for helsen. Bl.a. bra for imunforsvar, nervesystem e.t.c Kanskje derfor mange sliter med helsa? For få orgasmer? Hva tror dere? Har dere minst en orgasme om dagen, og merker dere noen positiv effekt?
=Iq Zehn Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet jo ikke akkurat hvordan helsa hadde vært om jeg ikke hadde orgasmer ofte. Men jeg har ikke tenkt å prøve om det blir dårligere helse heller. Jeg er fornøyd med både helsa og tallet på orgasmer.
Gjest tryllejenta Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Det stemmer fint med min statistikk ihvertfall. Jeg har stort sett en orgasme hver dag og er aldri syk. Det er ihvertfall 5 år siden jeg sist var forkjølet. Hodepine har jeg bare en sjelden gang når jeg er dum nok til å legge meg på oppadgående rus. Kostholdet mitt er rimelig dårlig, blir mye kjapp overtidsmat og jeg trener ikke noe aktivt heller utover å gå en tur med hunden i skogen hver dag. Så det er definitivt ikke livsstilen min mtp mat og trening som gir det gode immunforsvaret. Er litt for glad i seksuallivet mitt til å teste ut påstanden, men jeg skal bruke den som et godt argument for å opperettholde sexlivet med mannen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå