Gå til innhold

Lei KG


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet

Nå tror jeg jeg har gått trøtt av dette....vet ikke hvorfor - men av en eller annen grunn engasjerer ikke dette meg noe lenger...er jeg på feil steder til feil tid???? Kjeder meg liksom her.

Da jeg laget meg nick her trodde jeg ikke det skulle være mulig, men det skjedde nå likevel. Hvorfor det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Er litt lei selv, av ulike grunner,- men det går fort over :lol:

Synes for øvrig ikke jeg har sett deg på en stund ?

Men er du lei, så er det lov å ta en pause, men det er svært hyggelig om du blir :D

Ha en god dag :)

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Ikke godt å si... men personlig synes jeg du er heldig :wink: Kg stjeler litt vel mye eksamens lese-tid for tiden.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sier meg enig i det de andre her sier.

Alle kan jo bli lei til tider, og da er det jo bare å ta seg en pause, og ta en titt innom etter en god stund og se om det fenger deg mer igjen da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Tror de fleste blir litt lei inn i mellom. Selv må jeg si at jeg liker det når det er litt små krangling og slikt, da blir det mer liv :ler:

Men bare vent, ta deg fri noen uker du så skal du se at det vil endre seg forhåpentligvis. Er her selv for ofte. Men som noen sa over her en blir avhengi så jeg er her som oftest hver dag.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg føler også at det varierer hvor mye KG engasjerer meg. Noen ganger er man kjempeivrig og går inn i diskusjoner og svarer på alt som er av interesse. Mens andre ganger orker man nesten ikke å titte innom...

Ta en pause hvis du syns du har gått lei - eller dropp innom bare for å titte en stund, uten å engasjere deg for mye. Jeg har hatt et par sånne nedturer de få mnd jeg har vært her - men så kommer iveren tilbake.

Håper at du ikke forsvinner for godt! :wink:

Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble over natten "lei" av KG.. Plutselig var jeg borte i 2 mnd, og kom meg gradvis tilbake.. Skriver ikke så mye innlegg lenger som jeg gjorde før.

Ta deg en velfortjent pause du :D Men si fra hvis du blir borte for alltid da! ;)

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å bli lei KG fra søndag 25 mai kl 22.30 til tirsdag 3 juni kl 09.00 :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle som "er lei KG" må lage en egen tråd for å fortelle oss andre om det... Er det for at vi andre skal si "åh nei, du må ikke forsvinne"?

Kom heller tilbake igjen når du har lyst til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det hadde vært mye mer bekymringsfult om du ikke ble lei :) Jeg har og en uke eller to der jeg syns det er kjempekjekt, så plutslig syns jeg alt er bare teit. Alle innleggene er teite og tåpelige og jeg tenker "jammen har de ikke bedre å oppta seg av" osv osv. Så går det en periode og det er plutselig kjekt igjen. Men det blir aldri som det var helt i begynnelsen.

Men det som er forskjell mellom dem som blir avhengige og ikke er nettopp dette. Etter en stund har man gjort alt, lest det meste og ment det meste. Da er der liksom ikke så mye nytt og spennende lenger. I tillegg kan det jo bli litt slitsomt i lengden og når der alltid er noen som kverulerer på det meste. Da blir vi somregel lei av ting.

Dersom du ikke blir lei er det nifst at du blir nesten avhengig av noe som på menge måter ikke har med virkeligheten å gjøre. Vi forholder oss jo til folk vi ikke vet om er dem de sier og utsagn vi ikke vet om er slik det blir sagt. Det er ikke sunt at slikt tar for mye av tiden og energien vår. Skal vel helst være lesepause eller litt avbrekk i hverdagen tenker nå jeg i hvert fall :)

Sikkert noen som er uenige i det da. Men vær glad du bli lei og ikke så avhengig at du foretrekker dette fremfor RL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de andre her...

Jeg fikk også en slik nedtur for en stund siden.. Orket nesten ikke være innom, orket ikke skrive noe særlig med innlegg og var ikke engasjert på samme måte som jeg brukte å være.

Tok meg en pause, å så kom lysten tilbake.

Hvor lang pause du trenger er vel individuelt, men du kan bli litt mettet av å være her mye ja.. :-?

Håper du ikke forsvinner helt da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble over natten "lei" av KG.. Plutselig var jeg borte i 2 mnd, og kom meg gradvis tilbake.. Skriver ikke så mye innlegg lenger som jeg gjorde før.  

xeyes

Og det er godt å ha deg (litt) tilbake!... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Missuganda
Jeg skjønner ikke hvorfor alle som "er lei KG" må lage en egen tråd for å fortelle oss andre om det... Er det for at vi andre skal si "åh nei, du må ikke forsvinne"?

Kom heller tilbake igjen når du har lyst til det...

Helt enig, det er så mange her inne som er narsissister at det blir rent slitsomt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...