Gjest nextlife Skrevet 21. juni 2008 #81 Skrevet 21. juni 2008 Å neeeeeeeeeeeeeiii! Det har jeg faktisk glemt! :dåne: Da håper jeg at du skjønner at Den Store Dagen for Bruden kan bli en katastrofe. Håper virkelig at du tenker over hva du holder på med som bryllupsgjest nå, altså,
Betsy Skrevet 22. juni 2008 #83 Skrevet 22. juni 2008 Da håper jeg at du skjønner at Den Store Dagen for Bruden kan bli en katastrofe. Håper virkelig at du tenker over hva du holder på med som bryllupsgjest nå, altså, Skikk og bruk, Betsy! Skikk og bruk!
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 22. juni 2008 #84 Skrevet 22. juni 2008 Er det bare meg, eller tror dere at TS har blitt skremt bort for leeeenge siden?
Betsy Skrevet 22. juni 2008 #85 Skrevet 22. juni 2008 Er det bare meg, eller tror dere at TS har blitt skremt bort for leeeenge siden? Nei, det er nok ikke bare deg som tror det. Hun må gjerne invitere meg i pølsebryllup!
Snuppeguri Skrevet 22. juni 2008 #86 Skrevet 22. juni 2008 Jeg håper dere har satt av godt med budsjett til klesrens, eller sikter mot elektrisk grill, for grillduft i finstasen til alle gjestene kan fort bli dyrt. I tillegg … grillmat forstår jeg, men pølser er ikke særlig lukrativt vel? Ikke at jeg er veldig fin på dette med klassiske bryllup og sånt, men pølser er virkelig en nei-ting i mine øyne, på nivå med grandiosa-pizza. Det er vel ikke brudeparets ansvar å rense gjestenes klær hvis de ikke klarer å holde maten i munnen. Folk griser vel i såkalte normale bryllup også, og har aldri hørt at brudeparet har betalt for rensing der. Jeg syns nå det var en strålende ide med pølsebryllup. Så lenge det er ulikt tilbehør og typer pølser. Høres morsomt ut, og jeg liker ikke pølser engang (ingen typer, er visst litt sær)
Frøken eple Skrevet 22. juni 2008 #87 Skrevet 22. juni 2008 Som nevnt over her ville jeg heller hatt hagebrullyp og slått til med grillmat o.s.v. Det blir billigere ettersom dere slipper lokale (telt er kanskje like dyrt) og dere slipper en del av formalitetene. Jeg kan skrive under på at telt er myyyye dyrere enn lokale Da må man dessuten skaffe alt av utstyr i tillegg... som de ofte har i selskapslokaler.
Frøken eple Skrevet 22. juni 2008 #88 Skrevet 22. juni 2008 Selges speltlomper ganske mange steder i Oslo... Nå liker ikke jeg lomper, men samboeren min synes speltlomper er ganske gode! De koster like mye som vanlige lomper så hvorfor ikke? Fordi de faktisk ikke er sunnere?
kevlar Skrevet 22. juni 2008 #89 Skrevet 22. juni 2008 Det er vel ikke brudeparets ansvar å rense gjestenes klær hvis de ikke klarer å holde maten i munnen. Folk griser vel i såkalte normale bryllup også, og har aldri hørt at brudeparet har betalt for rensing der. Tenkte mer på den sure røyklukten som setter seg i klær etter grilling :gjeiper:
Frøken eple Skrevet 22. juni 2008 #90 Skrevet 22. juni 2008 Bare pølser vil gi et raskt måltid, og setter veldig store krav til det som skjer resten av kvelden. Det vil også gå veldig store mengder drikke, i forhold til om dere serverer et måltid som varer lengre og gir mer stemning. Det er faktisk sant. Tror dere vil spare på å ha mat som tar lenger tid, så ikke det bare blir drikking etterpå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå