sommerglede Skrevet 20. juni 2008 #61 Skrevet 20. juni 2008 mener du virkelig pølser til bryllupsmiddagen???
Gjest Lillebøll Skrevet 20. juni 2008 #62 Skrevet 20. juni 2008 Skal jeg noen gang gifte meg tror jeg det må bli pølsebryllup. Det er bare genialt. Diger grill, en haug med pølser, øl i bøtter og spann, og finstas! Nesten så jeg fikk lyst å gifte meg nå
Fresi Skrevet 20. juni 2008 #63 Skrevet 20. juni 2008 Skal jeg noen gang gifte meg tror jeg det må bli pølsebryllup. Det er bare genialt. Diger grill, en haug med pølser, øl i bøtter og spann, og finstas! Nesten så jeg fikk lyst å gifte meg nå Men du skal vel endelig ha speltlomper, håper jeg?
Gjest Lillebøll Skrevet 21. juni 2008 #64 Skrevet 21. juni 2008 Men du skal vel endelig ha speltlomper, håper jeg? Den er grei! *noterer*
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2008 #65 Skrevet 21. juni 2008 Også må du huske flere forskjellige typer ketchup. Det har vi lært her på KG: ketchup er viktig.
Gjest Pølseguri Skrevet 21. juni 2008 #66 Skrevet 21. juni 2008 Ærlig talt, pølser i et bryllup? Er du sikker på at du har vokst fra bursdagpølsefestene? Jeg ville ikke ha gått til "middag" i et bryllup hvor det serveres pølser. Ikke er pølser spesielt billig heller. Hvis det er et utebryllup hadde kanskje grillmat vært et bedre og koseligere alternativ. Ikke så innmari dyrt det heller, men settinga rundt er mye koseligere enn en pølsekoker. Bestill en sau fra bonden og grill den hel, det vil garantert bli husket!
Jade Skrevet 21. juni 2008 #67 Skrevet 21. juni 2008 Så du dropper bryllupet til et familiemedlem eller venn pga at du ikke er fornøyd med menyen? Da er det gjerne ting du ikke har vokst fra...
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2008 #68 Skrevet 21. juni 2008 Også må du huske flere forskjellige typer ketchup. Det har vi lært her på KG: ketchup er viktig. :klø: Viktig? Jeg som trodde ketchup var forbudt. Men det er kanskje tillatt på pølser? Kan noen skrive en bok om retningslinjer for bruk av ketchup?
Gjest nextlife Skrevet 21. juni 2008 #69 Skrevet 21. juni 2008 - og hva skjer med den regelen med at man skal gi bryllupspresang til samme kostnad som kuvertpris? Et par pølser med brød og ketchup blir vel en tjuer elns, så da blir det fattigslig på gavebordet
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2008 #70 Skrevet 21. juni 2008 - og hva skjer med den regelen med at man skal gi bryllupspresang til samme kostnad som kuvertpris? Et par pølser med brød og ketchup blir vel en tjuer elns, så da blir det fattigslig på gavebordet Man kan jo gå sammen, 4 personer, og kjøpe en cd.
Gjest nextlife Skrevet 21. juni 2008 #71 Skrevet 21. juni 2008 Man kan jo gå sammen, 4 personer, og kjøpe en cd.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2008 #72 Skrevet 21. juni 2008 Nå var jeg litt slem. Pølsebryllup høres rart ut, men det kan sikkert være gøy. Jeg regner uansett med at paret har tenkt at det skal skje andre ting enn å spise pølser hele kvelden.
Gjest Pølseguri Skrevet 21. juni 2008 #73 Skrevet 21. juni 2008 Så du dropper bryllupet til et familiemedlem eller venn pga at du ikke er fornøyd med menyen? Da er det gjerne ting du ikke har vokst fra... Du la kanskje ikke merke til at jeg skrev: " Jeg ville ikke ha gått til "middag" i et bryllup hvor det serveres pølser." Sa ingenting om at jeg ikke hadde tenkt å gå dit i det hele tatt. Forresten er jeg allergisk mot de fleste pølser.
Petrina Skrevet 21. juni 2008 #74 Skrevet 21. juni 2008 Også må du huske flere forskjellige typer ketchup. Det har vi lært her på KG: ketchup er viktig. hihi, synes dette er en veldig morsom tråd!! Tenk at det finnes så mange meninger om pølser!
kevlar Skrevet 21. juni 2008 #75 Skrevet 21. juni 2008 Jeg håper dere har satt av godt med budsjett til klesrens, eller sikter mot elektrisk grill, for grillduft i finstasen til alle gjestene kan fort bli dyrt. I tillegg … grillmat forstår jeg, men pølser er ikke særlig lukrativt vel? Ikke at jeg er veldig fin på dette med klassiske bryllup og sånt, men pølser er virkelig en nei-ting i mine øyne, på nivå med grandiosa-pizza.
Betsy Skrevet 21. juni 2008 #76 Skrevet 21. juni 2008 Jeg går ikke i bryllup med mindre maten er av ypperste gourmetkvalitet og laget av økologisk dyrkede ingredienser. Eggene i bryllupskaka må selvfølgelig være fra frittgående høner. Også ringer jeg bestandig bruden for å forhøre meg om kuvertprisen før jeg skal ut og kjøpe bryllupsgave, slik at jeg er sikker på at jeg kjøper bryllupsgave til korrekt pris.
Gjest nextlife Skrevet 21. juni 2008 #79 Skrevet 21. juni 2008 Jeg går ikke i bryllup med mindre maten er av ypperste gourmetkvalitet og laget av økologisk dyrkede ingredienser. Eggene i bryllupskaka må selvfølgelig være fra frittgående høner. Også ringer jeg bestandig bruden for å forhøre meg om kuvertprisen før jeg skal ut og kjøpe bryllupsgave, slik at jeg er sikker på at jeg kjøper bryllupsgave til korrekt pris. - og når du først har bruden på tråden håper jeg virkelig du spør om det er greit at du går i rød eller sort kjole :gjeiper:
Betsy Skrevet 21. juni 2008 #80 Skrevet 21. juni 2008 - og når du først har bruden på tråden håper jeg virkelig du spør om det er greit at du går i rød eller sort kjole :gjeiper: Å neeeeeeeeeeeeeiii! Det har jeg faktisk glemt! :dåne:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå