Gå til innhold

Skade`s verden

Skade

Anbefalte innlegg

Tusen takk Pittelita!! :klem:

Oppmuntringer fra KG`ere hjelper alltid... :)

Sitter og spiser jordbær fra svigermors hage nå... Godt ja... :)

Har ikke spist middag i dag, så jeg lurer på om jeg skal varme opp litt tomatsuppe... Men så er det jo ikke bra for forbrenninga å spise så sent på kvelden... Vet ikke jeg...

Nå bli det ihvertfall Two and a half man... Syns det er skikkelig gøy jeg... :ler:

Har bare 6 dager igjen før jeg er ferdig med sommerjobben... Da må jeg plutselig begynne å være hjemme hele tiden igjen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg virkelig beklage hvis noen blir støtt, men JYSK ER EN DRITTBUTIKK!!! Måtte bare få det ut... Føsj, det blir lenge til jeg skal dit å handle igjen... Jeg håper bare at ikke alle Jysk-butikkene er like dårlige som den er her... Forferdelig service, og sommervikarer får ikke opplæring i kassa eller noe... Jeg blir rett og slett oppgitt... :sukk:

Men ellers er livet ganske bra... :)

Skulle jo gjerne hatt typen hjemme da, men... Det er bare 10 dager igjen til han kommer hjem... :gjeiper:

Det er snart lønningsdag! Jippii!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh... noen dager siden sist jeg skrev nå... Men, I`m back... :)

Fikk henta ut kommoden på Jysk på torsdag... Den er nydelig, men fytte rakkern så diger! :jepp: Nå aner jeg ikke hvor jeg skal sette den...

2 dager igjen til sommerjobben er ferdig... :sukk: Jeg trives jo så utrolig godt... Lite moro å ikke få være der mer enn annenhver lørdag til og med november...

Var hos svigermor og svigerfar og spiste middag i dag... Det er alltid like koselig... :) Og svigerfar hjelper så gjerne til når vi skal begynne å pusse opp hus... Kunne ikke fått en bedre svigerfamilie... :) (det har jeg vel sagt før, men...)

Snart ferdig med babyjakken... Har bare igjen å sy sammen delene.... :) Den blir så fiin... :jepp:

5 dager til typen kommer hjem... blir godt å se ham igjen... :)

Håper vi kommer oss til fjells og får sett på hyttetomta til svigermor og svigerfar mens han er hjemme denne gangen... De sier jo det er så fint der... :) Og vi får jo eget rom også... :ler:

Jaja... Nå skal jeg se Beck... :) Gøygøy... :)

Endret av Skade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi.... Ble jobb hver dag denne uka.... :ler: Litt dårlig gjort å le da, når hun ene kollegaen min ble sykmeldt... Men det er jo veeldig greit å få noen ekstra timer denne måneden... :)

3 dager til typen kommer hjem... Jippii!! :love:

Og jeg fant det nydeligste beltet på nettet i dag... Brunt John Deere belte... I love it! Må ha! Men jeg må kjøre enten 1 time nordover, eller 1 time sørover for å finne det, for her i byen har de det selvfølgelig ikke... :sukk: Så jeg får se da, om jeg får tatt turen til uka, eller etter jobb på torsdag...

Jaja... Nå blir det straks natta... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Pittelita :)

I morgen kommer han hjem igjen! :) Gleder meg masse :) Det blir godt å ha ham i nærheten ei stund igjen :) I 9 hele dager, og det er jo bedre enn ingenting... Håper dagen i morgen går fort :)

Kjøpte belte i dag... 498 kroner... :sjenert: Men det er jo lov å unne seg noe, en gang i blant... Men så måtte jeg jo ha et nytt ett, for det ene jeg hadde gikk i stykker i dag... Litt gammelt kanskje... :ler:

Jeg klarer ikke å tenke på annet enn at typen kommer hjem i morgen! :love:

Men enn at Karina sendte ut Mads i dag da... :tristbla: Jeg synes så synd på Jacob, men også på Karina som så og si ble tvunget til å sende ut partneren... Huff... Og jeg er sikker på at Jacob kommer til å spille ut Karina, hvis han får sjansen...

Ja, jeg følger med på Paradise Hotel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så fornøyd jeg er med beltet! :ler: Typen er ikke like fornøyd, for han syns jo JohnDeere er noe dritt... Men det bryr meg ikke... :) Beltet er jo dritstilig!

Og i kveld begynner Hotel Cæsar igjen... Juhuu!!

Skal jobbe hele denne uka også... Jeg som hadde gleda meg til å ha hele uka sammen med typen... :tristbla: Jeg vet jo det blir mere penger i kassa, men likevel... Jeg vil jo gjerne treffe typen når han først er hjemme...

Ikveld tok han på seg å kjøre følgebil da...

Men vi trenger jo penger da... Så vi har litt å unne oss for... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.... to dager igjen på jobb, så har jeg, forhåpentligvis fri i 2 dager... :)

Desverre drar jo typen igjen på mandag da.... Så da er jeg hjemme alene i 12 dager igjen... :tristbla: Føler ikke jeg har fått noe tid sammen med ham denne gangen, i og med at jeg har jobbet hver dag... Håper det blir mer tid sammen neste friuke...

Har funnet ut at jeg ikke har råd til å ta nettstudiet i Geografi... Blir altfor dyrt... Å siden vi skal kjøpe hus, er det greit å spare de kronene man kan....

Og jeg har sinnsykt lyst på ny mobil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og venter på mensen jeg... Skulle kommet på søndag, men neida...Men det er jo første måned uten pillen, så "hun" kommer vel snart regner jeg med... For sikkerhets skyld var jeg på apoteket og kjøpte en graviditetstest i dag, også fikk jeg kjøpt folat med det samme...:)

Hjemme alene i kveld da... typen er på fest... Orka ikke være med jeg, skal på jobb i morgen...

Jaja... Nå skal jeg hoppe til sengs... ZZZzzZZZZ :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gravid, men fremdeles ingen mens... Mn d kjennes ut som "hun" er på tur... Desverre... :kjefte: Men prøvinga har jo ikke starta enda da... :)

Så langt i dag har jeg møblert om stua...

Typen dro jo i dag... :tristbla: D eneste positive er at vi får tid til å savne hverandre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And she`s back!... Tante Rød altså... :) Jeg irriterer meg over at hun kommer hver måned, men er fryktelig glad når hun kommer, for da vet jeg jo at jeg er "frisk" nedentil... ;) Men nå håper jeg selvfølgelig hun ikke kommer neste gang, men da skal det være en god grunn... :ler:

Hvorfor er folk så utrolig lite smarte?... Typen fikk telefon fra en kompis nå for et par timer siden, om at han ville kjøpe den gamle bilen min som vi ikke bruker... Og jeg ut for å rydde ut alt rotet, også plutselig skal han ikke ha den likevel... Forbanna tosk!! :kjefte:

Arrluk er så utrolig søt når han ligger der i soffan med hodet på puta... :ler: Må være verdens fineste hund... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg sjålet av naboen... Halm, som ikke hadde blitt med i rundballpressa, så da gjør det jo ikke noe... :)

Fredag kommer typen hjem... :) Gleder meg masse! :love:

Endret av Skade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til typen kommer hjem! :love:

Gleder meg villt!

Skikkelig drittvær ute... Huff... Tydelig at høsten er på vei nå ja...

Sitter og ser Grease nå... Utrolig bra film, egentlig... Men den slår jo ikke Dirty Dancing... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøh!

Imorgen kommer typen hjem... :)

Gleder meg så sinnsykt! Bare et døgn igjen... :love:

Håper jeg får litt skikkelig tid sammen med ham denne gangen :)

Åh, nå må jeg snart få lønn... Ikke moro å ha så lit penger som jeg har nå... 20 kroner på kortet eller noe sånt... huff... det er deprimerende... Og jeg må klippe meg snart... Blir gal av håret mitt!! Det liksom bare henger der, og luggen går jo ned over øynene... Slitt er det også... :sukk:

Men nå blir d straks senga, kjenner jeg :)

Må vel vaske litt gulv og bytte på senga i morgen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaahh... Fri imorgen... :)

Typen er hos naboen og skriver under på papirer... Så nå er huset snart hans (vårt)... :gjeiper: Blir godt å slippe å betale leie, og måtte spørre før man gjør noe... :)

Imorgen skal jeg klippe meg :) D blir bra d... Jeg er så leei av luggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi... Ei uke og èn dag til typen kommer hjem igjen... :)

Veldig greit at søstra kommer på besøk i helga da, så slipper jeg og sitte hjemme alene og kjede meg... :)

Tror jaggu det blir tidlig kveld i kveld også... Skikkelig trett om kveldene for tida... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var denne helga over også, gitt... :) Var moro å ha søstra her da... Tida gikk litt fortere... :)

Savner typen så utrolig mye... Gleder meg til å holde rundt ham igjen på fredag... Det er litt tungt at han jobber sånn som han gjør... De 12 dagene han er på jobb grå så sinnsykt treigt, mens de 9 dagene han er hjemme går så altfor fort... :tristbla:

Men jeg må tenke positivt... Ellers går det dårlig... Noen dager er jo selvfølgeli tyngre enn andre, men jeg kommer meg gjennom dem også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er det bare 3 dager igjen til fredag... :) Gleder meg som bare juling... :love:

Noen ganger lurer jeg på hvordan livet hadde vært hvis jeg hadde jobbet hele sommeren på Svalbard, eller hvis jeg hadde gjennomført skola i Alta... Hvordan hadde livet mitt sett ut da?... Det tenker jeg på når jeg er lei meg, eller sint... Men så er jeg så utrolig glad for at det ble som det ble... At jeg og typen hadde ei feller venninne på nettby, og at typen min sendte et brev til meg da han ble oppmerksom på meg der inne... Hadde ikke han gjort det, ville vi nok aldri møttes... :) Jeg elsker ham virkelig utrolig høyt :love:

Nå håper jeg bare vi får en liten en etterhvert ;)

Meen, nå tror jeg det blir natta gitt... :) Skal prøve å få gjort noe i huset før jeg skal på jobb i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Leenge siden sist jeg skrev noe her inne nå...

Går bare og gleder meg til lønna kommer på fredag... En smule pengelens... :kjefte:

Også gruer jeg meg litt også... Skal jo på apoteket å få tak i en graviditetstest... Jeg er rett og slett skikkelig nervøs... To uker er jo lang tid å vente på "tante rød" uten at det skjer noe...

Menmen...

Er hjemme alene igjen da... 9 dager til typen kommer hjem... Savnet er ikke så stort nå, som det var de føsrte gangene han var borte... Det er når jeg legger meg at savnet er størst, da skulle jeg så fryktelig gjerne hatt han ved sida av meg... :tristbla:

Men jeg vet jo han kommer tilbake da... Og i mars, kan det jo hende de begynner å jobbe så nærme at han kan komme hjem hver helg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, nå er jeg så utrolig spent!!! Ser jo på tickeren din at du er gravid, for du er det ikke sant??? Eller...? :) Det stod lissom ikke noen flere innlegg... ;) Hei forresten! :fnise: blei visst litt ivrig jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...