Gå til innhold

Skade`s verden

Skade

Anbefalte innlegg

Fredagskveld... akkurat ei uke til typen kommer hjem... :)

Kjøpte meg kjole i går... Så nå mangler jeg bare skoa... Og det er ikke så enkelt det heller, med mine rart formede føtter... Hvorfor i all verden måtte jeg få så store føtter, med høy rist, + at de er ganske breie??!?... Pensko er et herk å få tak i... :kjefte:

Nå er bygdedagene godt i gang hjemme i "gamlebygda"... Jeg er så heldig å jobbe i morgen ettermiddag, så jeg slipper å hjelpe til før søndag... Juhuu! Det er første gang på maange år... Det er nesten litt deilig... ;) Litt kjedelig å gå glipp av den o`store lørdag da, men, det går vel greit... :gjeiper:

Blir moro å hjem en tur igjen da... :)

Jeg er så fornøyd for tida... Alt går bra, og framtida ser lys ut... :) Men man vet jo aldri, det kan jo snu... Men nå skal jeg bare kose meg med det jeg har nå... Å se positivt på ting er viktig! :)

Elsker kjæresten min! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 måneder i dag! :love:

Gud som jeg elsker typen min!

Fikk meg sko i bursdagsgave av mamman min i dag... Skikkeli stilige, med kilehæl i "kork", brune med reim rundt ankelen... Også utrolig gode å gå i... Og veldig anvendelige, kan bruke dem til jeansen! :jepp:

Så fornøyd atte! :)

Så nå er jeg klar for bryllup... Mangler bare bryllupsgaven... :gjeiper:

Også har jeg jo snart bursdag! Juhuu! 22 år... Det er halvveis til 44 det... Hmm... Begynner å bli gammel ja... :gjeiper:

Har lyst til å ønske meg Hugo parfyme i bursdagsgave av typen, men så vet jeg ikke om han fremdeles har tenkt at vi skal kjøpe soffa til hverandre... Jeg får vel høre med ham når han kommer hjem... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. hadde vel egentlig ikke vært så domt med en brødskive med tomat og pepper... :) og kanskje litt fetaost på toppen? Det har jeg ikke tenkt på før... :lur:

Jeg blir mer og mer nervøs for hver dag som går... :sukk: For når samboeren kommer hjem, da skal vi vel treffe bestefaren hans, som er i gamlelandet på ferie... Det er nesten skumlere enn det var å treffe foreldrene!... Skjønner det ikke, men sånn er det... Jeg må jo bli kjent med enda en av hans nærmeste familie, og hva om han ikke liker meg? Jeg tror ikke det er fare for at han ikke gjør det da, men... :fnise: Hvis han er noe i nærheten lik sin sønn, altså pappan til typen, så tror jeg ikke det er noen fare... :) Også er det jo veldig greit å ha møtt ham før vi skal ned til Spania og hilse på i høst... :)

Nei, nå blir det ei brødskive til Pacific Blue... Også blir det natta etterpå, må jo på jobb i morgen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 21 timer kommer kjæresten hjem! :) Det blir så godt det :love:

Og nå blir det straks natta her på myra... :søvn:

Idag har jeg vært og henta meg noen fargekart igjen... Denne gang for farger innomhus... :) Lurer på noen bruntoner... Tror det blir fint til bjørkpanel... :jepp:

Også har bestemora til typen kjøpt bursdagsgaver og nystu-gave til oss i dag, så om et par uker får vi hente skjenken vår! Og det trenger vi, for vi har ikkeno skapplass noe sted... Men er litt usikker på hvor vi skal sette den da... :gjeiper:

Nå tror jeg snart det blir natta ja, for nå sender de Scream på tv`n... Jeg må klare og sove også... Eller, jeg skifta kanal, og fant Kongen av Queens, istedet, som jeg vanligvis bruker å se på denne tida... :)

Da må jeg sitte oppe litt til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal jeg begynne å studere geografi... Via nettet... :) Regner med å lære ganske mye spennende... :) Gleder meg vel egentlig mest til kartlæren... :jepp:

Et par timer til typen kommer hjem... Også drar han igjen på mandag, noe jeg ikke liker i det hele tatt... :tristbla: Han skulle jo være hjemme i to uker, men neida...

Er i litt dårlig humør nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Ikke mange timene til typen drar på jobb igjen.... Og her sitter jeg hjemme alene... Han er på fisketur sammen med en kompis og "jeg blir ikke lenge"... Nå har han vært borte i snart 4 timer... Moro å få litt tid sammen ja, jommen sa jeg smør... :tristbla:

Sitter og ser film jeg da... 13 snart 30... romantisk komedie... :) Så koselig... :)

Men nå blir det snart natta... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kjøpe hus... Vi skal virkelig kjøpe hus!! :D Det er så godt å tenke på at vi ikke trenger leie lenger, og vi kan gjøre hva vi vil med huset... Jeg skal pusse opp flere rom og kose meg skikkelig med det :jepp: Og jeg har masse planer klare... :) Moro :danse:

Kjæresten er på jobb igjen... sikkert 4 dager til han kommer hjem... :tristbla: Han skulle egentlig være hjemme nå, jo... :tristbla: Liker ikke sjefene hans jeg... :kjefte: :gjeiper:

Men nå blir det straks natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff... Idag har jeg hatt en skikkeli dårlig dag... Alt har vært dritt... Og det ble ikke bedre da jeg vrikla foten da jeg var ute og gikk med hunden, så nå har jeg skrubbsår nedover leggen, og på hendene, og jeg har et j..... vondt kne... :tristbla: Det er ikke bra å være alene hjemme i nesten en måned... Alt og alle irriterer meg, og jeg vil bare ha hjem kjæresten! Og når jeg atpåtil har dårlig råd... Hadde jeg hatt penger kunne jeg kjøpt noe fint til meg selv, for det er en liten trøst ihvertfall... Men neida... :tristbla: Også mensen oppå det hele da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, Salsera :)

Helt til for to minutter siden, da typen ringte og sa han kanskje ikke fikk til å komme hjem på fredag likevel... Så nå sitter jeg her og griner for meg selv... :gråte: Han har snart vært borte i en måned! En hel jævla måned!! Sjefene hans er noen jævla fittetryner! Sjønner de ikke at han faktisk har noen hjemme han også??!? De vet jævli godt at han har dame... Tror de virkelig et forhold kan fungere når han er på jobb 24/7???!

Jeg har faktisk behov for å treffe ham... Jeg har ikke noe liv...

Jeg syntes det var greit da han fikk jobben, fordi han skulle jobbe 12 dager og så være hjemme i 9... Men faan da! Jeg hadde ikke akkurat trodd at han skulle være borte en måned i strekk...

Verden er en drittplass!!

Hvorfor i helvete sa han ja til å jobbe denne uka??!?

Jeg hater alt! Helvetes forbanna dritt! ÅÅÅååååååååååÅåååååÅÅÅÅååååhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer hjem likevel... Heldigvis... :love: Må tro jeg ble glad da jeg fikk melding tidlig i dag om at han kom hjem likevel... Det er den beste nyheten jeg har fått på leeenge... :)

Så nå er jeg fornøyd :)

Blir moro å presantere ham for besteforeldrene mine i helga... Det har jeg hatt lyst til kjempelenge... :)

Også har jeg jammen snart bursdag... Juhuu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Snart bursdag er ikke så dumt, da. ;)

Jeg har forresten selv en kjæreste som jobber på andre siden av jordkloden, og han er borte i fem uker om gangen, men til gjengjeld like lenge hjemme. Det føles litt tomt når han akkurat er dratt, men det går seg til etterhvert, og det håper jeg det gjør for dere, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, bursdag er fint ja... :)

Også fem uker da, Lacuna! Huff... Jeg som syns typen min er lenge borte når han er borte i 12 dager... :ler: Det går seg alltid til, men det er som du sier, tomt i begynnelsen... Men det er veldig greit å vite at han kommer hjem og blir hjemme i ni dager da... :)

Samla en gjeng og grilla nå i kveld... Riktig triveli var det... :) Og i morgen blir det fjelltur... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah... For et deili vær vi har! :sol:

Og, ja, jeg våkna søndagsmorgen... og det første samboeren sa var noe sånt som : "Jeg syns du skal slutte med p-pillen"... Wooow... Da våkna jeg, for å si det sånn... :ler: Men, vi prata litt om det, og fant ut at; hvorfor ikke?... Nå finnes det sikkert mange der ute som tenker: "så tidlig i forholdet?"... Men det driter vi i... Men vi forteller ikke familie og venner at vi faktisk har begynt å prøve... Ikke for at vi prøver så hardt heller da... Vi bare holder på som vi alltid har gjort.. ;) Men jeg lurer på å begynne å føre tempskjema etterhvert da... Bare for å ha litt kontroll... :) Jeg slutta ikke med pillen før forrige lørdag, så det vil nok gå en stund før syklusen er som den skal være... Men det er jo godt å slippe å ta den pilla da... ;)

Og jeg har bursdag i morgen!! 22 år... oioioi... halvt til 44 jo... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo innom deg, siden du hadde vært innom meg! :)

Så koselig at dere har begynt å prøve!! Kjempe spennende!! :)

Gubben og jeg har vel lekt litt med tanken, men har ikke riktig bestemt oss enda.... ;)

Ha en fin-fin kveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Pittelita! :)

Er spennende å være "prøver" ja... Men jeg kaller det egentlig ikke prøving, vi har bare blitt enige om å slutte med pilla... Men likevel... moro! :)

I kveld har vi vært og hjulpet til på 40+40 års kalas... Masse fulle folk... :gjeiper: Har hatt hodepine hele dagen, så jeg dro hjem litt etter 8 timer da... Så nå blir det godt å krype under dyna snart... :)

Men, da jeg kom gående inn på gårdsplassen, hørte jeg noe fra andre etasje, og når jeg kikka opp så jeg gardiner som blafret... Skummelt, for jeg har hørt både av typen og av en kompis at det visstnok skal spøke her... Men så hørte jeg at det var 4 labber som løp ned trappa, og da forsto jeg at det var han lillegutt som hadde kommet seg ut av buret, og nå sprang løs i nesten hele huset... :ler: Så nå har vi fått bevist at han ikke spiser opp saker og ting når han er løs i huset, så da kan vi kansje la ham løpe løs i huset når vi er borte... :ler:

Han er jo søt også da! :)

Men nå blir det snart senga ja... skal ta to paracet og håpe på at hodepina er borte til i morgen... :) :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet? Her i huset? Pøh, måtte være i drømme... Så da våkna jeg med hodepine og har selvfølgelig ikke fått gjort noe med det i dag... :tristbla:

Og når jeg atpåtil våkna alene i senga i hall 9 tida, ble det en dårlig start på dagen... Men nå har det endelig gått over... :)

Og i morgen drar typen på jobb igjen... :tristbla: Så da må jeg klare meg alene i 12 dager... Det er så kjedelig...

Det er dumt at han er på jobb så langt borte og så lenge i gangen, nå når vi "prøver"... Han er jo sikkert borte når jeg har EL, hver eneste gang, nesten, sikkert... ;) Og det er jo synd... Men, det vil vel ta litt tid før syklusen er på rett kjør igjen, men da skal jeg føre skjema tror jeg... Man har jo litt mer kontroll da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Nå er det 12 dager til jeg ser kjæresten igjen... :tristbla: Vil så gjerne at han skal være hjemme hos meg...

Penger er jo ikke alt, men det har jammen mye å si i verden nå for tiden ja... Og jeg er glad han har ei bra årslønn... Men så får jeg dårlig samvittighet når jeg "lever" på ham... Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tjent litt mer... Og at jeg finner meg ny jobb når jeg er ferdig der jeg er nå...

I går sa han det at vi er samboere, og da deler vi... Og det er jo greit det, men likevel... At han skal betale nesten alt, det syns jeg ikke blir riktig...

Og nå begynner jeg virkelig å savne ham! Jeg vil så gjerne ligge ved siden av ham i natt... :tristbla:

Jobb igjen i morgen... Har hatt fri nesten ei uke nå... Blir godt å gjøre noe i noen dager igjen da... Også er det Martna i byen, så da kansje dagene går litt fortere... :) Så får jeg ikke så god tid til å tenke på ham som er så langt borte... :)

Men han drar kl. 7 på morgenen den 15 september, har jeg regna meg fram til... Og det er den dagen vi har vært sammen i ett år... :tristbla: Det er skikkelig kjedelig... :tristbla:

Menmen, nå blir det en kjapp tur i dusjen, og rett til sengs... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...