Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det? Og har noen reagert? jegpleier å barbere meg under armene i dusjen hver morgen. Vil det påvirke? Hvordan bruker man denne og...kommer svetten heller ut andre steder da?

mange spørsmål :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Oxford
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Stop 24 tidligere, men synes ikke at den var et "vidundermiddel" - dog ser jeg ikke bort fra at den kan fungere veldig bra på andre. Jeg brukte den som en vanlig roll-on deodorant.

Svetten kommer nok ikke ut andre steder, ikke så vidt jeg vet i hvert fall. :fnise:

Når det gjelder bruk av Stop24 etter barbering, så var ikke det noe problem for meg. Det svir litt først, men det går raskt over. :)

Endret av Oxford
Skrevet

Jeg brukte Stop 24 i en periode tidligere. Funket greit til meg, men da jeg byttet prevensjon forsvant også svetteproblemet, så siden har jeg ikke brukt den.

Skrevet
Funker det? Og har noen reagert? jegpleier å barbere meg under armene i dusjen hver morgen. Vil det påvirke? Hvordan bruker man denne og...kommer svetten heller ut andre steder da?

Jeg syns ikke det funka. Eneste som funker på meg er aluminiumklorid fra apoteket. Bruker det ca 1 gang hver 14 dag, og svetter aldri lenger.

Man skal påføre det på kvelden og vaske bort med såpe på morgenen. Det kan svi litt om man nettopp har barbert, så akkurat den ene dagen går det kanskje an å droppe barberinga?

Jeg trenger heller ikke bruke vanlig deo de andre dagene, for det er jo helt tørt der uansett :)

Skrevet
Jeg syns ikke det funka. Eneste som funker på meg er aluminiumklorid fra apoteket. Bruker det ca 1 gang hver 14 dag, og svetter aldri lenger.

Man skal påføre det på kvelden og vaske bort med såpe på morgenen. Det kan svi litt om man nettopp har barbert, så akkurat den ene dagen går det kanskje an å droppe barberinga?

Jeg trenger heller ikke bruke vanlig deo de andre dagene, for det er jo helt tørt der uansett :)

AHA! Kanskje jeg skulle bruke det? :)

Skrevet

Jeg bruker aluminiumklorid innimellom og det funker fantastisk! MEN: det svir forferdelig på meg, selv om jeg ikke har barbert meg på noen dager. Er verdt det, men ikke finn på å bruke det samme dag som du har barbert deg!

Gjest Gjest
Skrevet

det funket ikke i det hele tatt på meg..

så byttet til yerka og DET er et vidundermiddel! :) skal være bedre for huden enn aleminiumskloridet fra apoteket og.. syns hvertfall ikke det svir eller noe..

Gjest D5E66B
Skrevet

Jeg har bare positiv erfaring med stop 24. Har til tider svettet sinnsykt mye pga angst. På det verste har det silt fra armhulene og nedover langs kroppen. Dette problemet ble mye mindre etter at jeg begynte med stop 24.

Den skal ikke brukes som en vanlig deo, men i tillegg til deo. Ha den på ren hud om kvelden. Neste morgen kan du vaske deg og ha på deo som vanlig. Gjenta ved behov.

Skrevet
det funket ikke i det hele tatt på meg..

så byttet til yerka og DET er et vidundermiddel! :) skal være bedre for huden enn aleminiumskloridet fra apoteket og.. syns hvertfall ikke det svir eller noe..

Jeg prøvde Yerka, men det funket ikke på meg. Bare aluminiumsklorid som har virket. Så man må nok bare prøve seg frem :)

Skrevet

Alu.kloriden bør man ikke bruke på nybarnert hud, og det står eksplisitt på flakongen. Når jeg har vært for kjapp etter barbering har det svidd og klødd noe infernalsk.

Jeg synes deoen til Rubinstein har vært et supert alternativ, men har også hørt mye bra om yerka.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hvor mye koster "stop 24" og hvor mye koster alu.kloriden? får man kjøpt det på apotek? håper på kjapt svar =)

Skrevet

Ja, man får kjøpt det på apotek. Nå husker jeg ikke helt nøyaktig, men jeg tror jeg gav en 60-70 kroner for alukloriden min. Den holder jo veldig lenge da.

Skrevet

Jeg hadde en periode på ungdomsskolen da jeg svettet veldig mye. Prøvde Stop24 og det hjalp ikke særlig. Bedre enn vanlige deodoranter, men absolutt ingen mirakelkur for min del.

Prøvde også aluminiumsklorid fra apoteket og det fungerte greit nok, men svidde som et helvete.

Det som VIRKELIG fungerte for meg, var Yerka. En liten flaske med rosa væske. Man får kjøpt det på Cubus, i hvert fall fikk man kjøpt det der før :) Det svidde mindre enn aluminiumsklorid og fungerte bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...