Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lady-M
Skrevet

Hadde kjøpt 4 billetter på søndag – midt i salen på Colosseum... ble sittende fast i trafikken (var bilulykke) og rakk det ikke!! :o Kom 10 minutter for sent... og da hadde de låst døra! Hmfmr... :x Jeg som hadde gledet meg såååå mye. Det værste var at jeg og mannen min som hadde billettene og de andre ventet forgjeves utenfor kinoen... Prøver igjen i morgen, men har ikke fått på langt nær så gode plasser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioioi miss-tricky... vi pleier alltid å komme 5 min for sent, for da er det ikke kø i kiosken, ikke kø på do, ikke kø for å sette seg, og ikke reklame.. kommer rett til previews (må ha med THX'n da hvis det er en sånn sal..) :D Har opplevd låst dør et par ganger, men da sa vi ifra til vaktene og de låste oss inn. Gikk glipp av første minuttet el.l. for de kjører jo ganske bra på reklame og previews. Kanskje neste gang?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg var på premiera, og så den pånytt dagen etterpå. Skal gifte meg med Keanu :hoho:

Skrevet

Også jeg syntes slåss-scenene ble litt vel drøye, men der ble jeg skikkelig nedstemt av de tre andre som så filmen sammen med meg. Ellers synes jeg den fulgte opp den første filmen bra, var lettere å forstå historien denne gangen enn sist, men det er vel ikke så rart.

Er ferdig med tanken om å gifte meg med Keanu, var vel det etter filmen Speed :ler:

Skrevet

Matrix reloaded var kjedelig...

Musikken var dårlig, men noe av det visuelle var bra.

noen av scenene var nesten overkomiske.. den ene slåssscenen og kjærlighetscenen....

Nei, dette var ikke mer enn 3 eller 4 på terninngen, og jeg er snill hvis jeg gir 4.

Men, det var noen kule nye elementer i filmen, uansett, musikken ga absolutt ikke feelingen, uansett hvor mye jungeltrommer man hadde...

Det beste med filmen var nok at jeg hadde sett forhistorien(ikke Matrix 1) før, dvs. animasjonsfilmen "Final flight of the Osiris" og resten av animasjonshistoriene som gir hele forhistorien til Matrix verdenen. Se The Animatrix, så ser dere historien bak(som er veldig kul, selv om jeg fikk sympati for robotene... 8) ) så får dere vite hvorfor Neo er så negativ til han "guttungen" i filmen...

Ok, motorveien var jævlig kul ;) But that's it... Håper 3'ern blir bedre.

Gjest Lady-M
Skrevet

Synes filmen var sinnsykt kul!! Tøff-tøff-tøff!! 8) Ok, skal innrømme at det ikke var så mye nytt fra forrige film... Sexscenen og den houseparty-lignende scenen var kanskje litt lang, det samme med sloss-scenen hvor Keanu sloss mot 1000 Smith's. Noen som sier at den sloss-scenen varte i 40 min!! Er det mulig da? Det er flere jeg vet om som har tatt tiden...

Ja, ja, jeg synes det var bra uansett - gleder meg til nummer 3. :D

Gjest Starya
Skrevet

Hvis jeg husker det skal jeg ta tida når jeg ser filmen. :o

Skrevet

Så den i går. Veldig bra syns jeg - og en skikkelig "cliffhanger" til neste film... :)

MEN er enig i at Smith-slåsskampen var veldig lang - og at den klissete kjærligheten mellom Neo og Trinity blir litt slitsom. Ikke helt troverdig liksom... :-?

Suz :wink:

Skrevet

Leste i eit intervju om den slåsskampen: [in] what we refer to as the "burly brawl" [in which Neo fights 100 Agent Smiths,] ... there were a lot of guys there, and [Reeves is] moving at a constant pace. And he just wants it to be perfect. He wanted to make [the fights] longer and longer and longer.

Heile intervjuet: http://www.scifi.com/sfw/issue318/interview.html

Så no er det berre å venta til november... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...