Gå til innhold

Smerter i underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Veldig redd..
Skrevet

Hei.

Kan begynne med å si at jeg klarer knapt å sitte rolig når jeg skriver dette innlegget. Jeg har fått et stort ubehag i det området man pleier å gå med belte på buksa. Jeg bruker aldri belte (hakke gjort det på 1 år) men i det området har jeg utrolig vondt. (Bortsett fra ryggdelen.) Jeg vet at det ikke er menssmerter og ikke no graviditet eller noe som helst. Det har bare skjedd helt spontant... og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Her er symptonene mine :

1. Jeg klarer ikke å gå behagelig

2. Kan ikke sitte behagelig

3. Sliter med å bøye meg

4. føler som om noe ved siden av eggstokkene på en måte stikker ut av belteområdet slik at jeg føler det spisser seg opp mot magen.

Jeg er livredd ! Skal til legen i dag fordi det haster veldig, det gjør såå vondt..

Men hvis dere vet hva dette ER og har noen motvirkende tips jeg kan gjøre hjemme i tillegg til medisiner,- vær så snill bare spytt det ut ! :)

Takker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være eggløsning???

Uansett - lykke til hos legen. Greit å få sjekket når du er redd.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje det er blindtarmenbetennelse :vetikke:

Lykke til hos legen!

Gjest Veldig redd..
Skrevet

Æsj.. håper virkelig det ikke er blindtarmbetennelse selvom jeg virkelig tror at det kan være det... har lest symptomene fra lommelegen.no og alle er lik mine.. er livredd akk nå,- hater operasjoner...dette gjør så utrolig vondt.

Har ikke fått dratt til legen fordi jeg prioriterte hjemmearbeidet istedet..litt dumt det.

Må dra til legevakten i morgen.. håper bare det ikke er ille nyheter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...