Gjest Challabe Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg har tenkt litt på å gå ett år i USA etter VGS. F.eks. "EF studieår i utlandet". Noen som har vært på dette eller lignende? Lyst til å fortelle litt? Hvordan fungerer det med poeng osv? Får man noe nytte av det bortsett fra språket? Endret 12. juni 2008 av Challabe
Kenny McCormick Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 du kan jo lese litt her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561409 er nok mange gode tips å få der
La Luna Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Vet ikke så mye, men vet at lånekassa ikke støtter freshman year, fordi dette omtrent er det samme som siste år på vgs for oss.
LekeHusmor Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Vet ikke så mye, men vet at lånekassa ikke støtter freshman year, fordi dette omtrent er det samme som siste år på vgs for oss. Lånekassen støtter det ved noen skoler. Men lånekassen støtter ikke EF sine programmer tror jeg.. har du sett på Gateway College sine sider? www.gateway.no tror jeg. ellers kan du sjekke studyaway.no og gostudy.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå