Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 det har jeg lurt på og...man kan jo få kjønnsydommer i slimhinnene i munnen og..
Pokahonta Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 det har jeg lurt på og...man kan jo få kjønnsydommer i slimhinnene i munnen og.. Skulle ønske jeg kunne si ja, men det kan jeg ikke. Har gjort det en gang med kondom, og det var ingen høydare.. MEN, det er sjeldent jeg gir en blow job på en one night.. Vil gutten slikke meg nedentil, versågod.. Men føler jeg ikke for å gjøre det samme tilbake, da gjør jeg det ikke.. Det er dog tryggere å gi blow enn å ha ubeskyttet samleie tror jeg.. Men ikke svelg det som kommer ut, for det er der mye av den evt smitten holder til. PS, har man herpes sår, bør ingen av partnerene "rote der nede"..
Teriyaki Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Joda, gjorde det vel en stund før jeg fikk nåværende kjæreste, og jeg drev på med litt ons. Blir kvalm av tanken på det nå. Kommer nok ikke til å gi noe særlig blowjob uten kondom på ons mer. Føler ikke for å ha en totalt fremmed manns kjønnsorgan i munnen. Men kjæresten er det bare kos.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå