Gjest Glad i reiser Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hvor mye bruker dere tørketrommelen? Kan det brukes på det meste? Blir klesvasken bedre å ta når man får seg tørketrommel?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker kun tørketrommelen til håndklær, sengetøy og undertøy. Tørketrommelen sliter veldig på klærene. I tillegg mister klærene mye farge i trommelen. Krymping forekommer også. Så du bør ikke bruke trommelen på klær du vil skal vare lenge. Selv om jeg bare bruker trommelen til få ting, er jeg sjeleglad for at jeg har den. Jeg hater å ha tørkestativ stående fremme. Sengetøy og håndklær tar stor plass om jeg måtte hengt dem opp. I tillegg er det herlig å stå og henge opp en og en sokk og en og en undikk.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker kun tørketrommelen til håndklær, sengetøy og undertøy. Tørketrommelen sliter veldig på klærene. I tillegg mister klærene mye farge i trommelen. Krymping forekommer også. Så du bør ikke bruke trommelen på klær du vil skal vare lenge. Selv om jeg bare bruker trommelen til få ting, er jeg sjeleglad for at jeg har den. Jeg hater å ha tørkestativ stående fremme. Sengetøy og håndklær tar stor plass om jeg måtte hengt dem opp. I tillegg er det herlig å stå og henge opp en og en sokk og en og en undikk. Glemte å si at det er ikke alt som kan tromles. Om du ser på vaskesymbolene i klærene, så betyr en firkant med en runding inni at det kan tromles. Om det er samme symbolet med et kryss over kan det ikke tromles. Men selv om det står at det -kan- tromles betyr det ikke at det er en god idé å gjøre det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå