Gjest Lise Maria Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Jeg og kjæresten min gjorde det nylig slutt. Han var min første, og selv om jeg synes det var litt ubehagelig i begynnelsen så ble jeg etterhvert svært så bekvem med det! Problemet mitt er at nå som det er slutt, så vil jeg gjerne bli penetrert mer, men jeg vil jo ikke knulle hvem som helst, så da må jeg jo finne meg noe annet å knulle meg selv med. Jeg har funnet ut at jeg ikke er så glad i dildoer, da jeg synes de er skitne og litt for harde. Jeg er glad i både agurker og bananer, men bananer har en tendens til å brekke, og agurker etterlater litt lukt, merkelig nok. Har dere noen erfaring med dette, og eventuelt noen tips dere kan gi meg? Klem fra Lise Maria
pleiepike Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Jeg og kjæresten min gjorde det nylig slutt. Han var min første, og selv om jeg synes det var litt ubehagelig i begynnelsen så ble jeg etterhvert svært så bekvem med det! Problemet mitt er at nå som det er slutt, så vil jeg gjerne bli penetrert mer, men jeg vil jo ikke knulle hvem som helst, så da må jeg jo finne meg noe annet å knulle meg selv med. Jeg har funnet ut at jeg ikke er så glad i dildoer, da jeg synes de er skitne og litt for harde. Jeg er glad i både agurker og bananer, men bananer har en tendens til å brekke, og agurker etterlater litt lukt, merkelig nok. Har dere noen erfaring med dette, og eventuelt noen tips dere kan gi meg? Klem fra Lise Maria Bruk evt kondom på?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Har du provd jellow dildoene? De er mer geleaktige og ikke harde i det heletatt! Selv om de er harde paa den maaten at du kan faa dem inn i reketraaleren Vil anbefale deg en slik en..
Gjest Gjest_Sin_* Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Du må ikke ta mat i skrøfsa kjære deg- feil hull det. Finnes sikkert mange forskjellige dildoer også-spør på en eller annen sexbutikk.
Gjest StockDama Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Du syns en dildo er for hard men agurk er helt ok? Merkelig, det må jeg si. Anbefaler det samme som gjest over, jello dildoer er myke.
Alice Ayres Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg sier som flere andre over her: Skaff deg en dildo!!!! Mat skal i munnen, ikke i pulehullet.
Gjest Hegepege Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Prøv middagspølse. Eventuelt julepølse?!? Er vel bare fantasien som stopper en, er det ikke :gjeiper:
Alice Ayres Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Eventuelt julepølse?!? Er vel bare fantasien som stopper en, er det ikke :gjeiper: Det vil jo ikke funke, når ts synes at agurk lukter - hva må hun da synes om kjøttpølser av ymse slag?
Gjest Hegepege Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Det vil jo ikke funke, når ts synes at agurk lukter - hva må hun da synes om kjøttpølser av ymse slag? Joda, bare å tre en kondom over den, eventuelt en kiwipose?? Kan ikke helt skjønne at en agurk skal lukte noe asså.. Men jeg må jo si det at sex ikke alltid er luktfritt, og du pleier vel å dusje???.. Går jo ikke med den agurklukta hele da'an..
Gjest shampagne flaska Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Vel, jeg liker shampagneflasker opp der, må selvsag være tom slik at saftene renner nedi... deilig... hihi.. blir litt vaakum i flaska menne det er bare godt... skulle det bli for kraftig, knekker du bare flaska litt, så går det brea, forresten jævli deili når den da slipper.... fordelene er at den er større, og jo lengre inn du dytter flaska, jo større er den.... mmmmmm,.. u go girl. kondom er for pyser forresten, og banan er ekkelt, samt for billig må være ordentlig dom perigong flaske (james bond shampagne) spess med en liiiten skvett igjen. kun det beste er godt nok
pleiepike Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Vel, jeg liker shampagneflasker opp der, må selvsag være tom slik at saftene renner nedi... deilig... hihi.. blir litt vaakum i flaska menne det er bare godt... skulle det bli for kraftig, knekker du bare flaska litt, så går det brea, forresten jævli deili når den da slipper.... fordelene er at den er større, og jo lengre inn du dytter flaska, jo større er den.... mmmmmm,.. u go girl. kondom er for pyser forresten, og banan er ekkelt, samt for billig må være ordentlig dom perigong flaske (james bond shampagne) spess med en liiiten skvett igjen. kun det beste er godt nok :skratte:
pleiepike Skrevet 12. juni 2008 #15 Skrevet 12. juni 2008 Men du... Hygiene??? Noen som har tentk på det da? Huff.. tenk på de som ska inn i der etterpå da???? Pjuke! Ska det mat inn i pulehullet, bør det ha kondom på seg... !!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Jeg som deg liker ikke når ting blir for hardt!! Så en flaske kunne jeg aldri fått noen nytelse av.. Jeg har prøvd mange dildoer.. å det er så mange harde latex dildoer som er helt forkastelige.. plastikk som ikke holder mål.. Heeeeeeelt til jeg fant denne.. http://www.cupido.no/shop.cfm?path=3,29&id=10134 Den er litt hard, samtidig myk og bøyelig.. Den får musa virkelig til å jobbe!! Jeg kommer sjelden over dildoer.. men denne har jeg kjørt så mye at min er knekt... kommet mange ganger over denne altså... Har lyst på denne her også http://www.cupido.no/shop.cfm?path=3,29&id=10402 den ser god ut... Prøv deg frem du... Ikke bli lurt av sånne tulle ting som dette her.. http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,19&id=10348 den er sikkert ikke noe god...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Denne liker jeg: http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,71&id=10382 Deilig inni og deilig ved stimulering av klitoris. Frembringer deilige orgasmer på meg. Og oppladbar, så slipper man å gå kjøpe batteri hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Denne liker jeg: http://www.cupido.no/shop.cfm?path=2,71&id=10382 Deilig inni og deilig ved stimulering av klitoris. Frembringer deilige orgasmer på meg. Og oppladbar, så slipper man å gå kjøpe batteri hele tiden. Den så digg ut.. :gjeiper: er den myk men samtidig hard... å kan den bøyes litt?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 Den så digg ut.. :gjeiper: er den myk men samtidig hard... å kan den bøyes litt? Toppdelen er i delvis føyelig silikon (PC/ABS). Bunnen er i hardplast (ABS) Les å bli vis
Lena80 Skrevet 26. juli 2008 #20 Skrevet 26. juli 2008 :-) Bruk gjerne en kondom på alt du evt bruker.. Ikke på dine egene dildoer da. Har aldri kjent lukt av agurken etterpå. Har ikke tenkt på det heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå