Gå til innhold

Hva studerer du? Hva er du utdannet som?

Fremhevede innlegg

Gjest utdanningshuset
Skrevet

Hva studerer dere eller hva er dere utdannet som?

Jeg studerer sosialantropologi og har kanskje tenkt å ta en ingeniør utdanning innen miljø for jeg ønsker å jobbe med planlegge og utvikle noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er nettopp ferdig med mitt tredje år av allmennlærerutdanningen. Har ett år igjen før jeg ferdigutdannet adjunkt (allmennlærer). Tredje året valgte jeg å fordype meg i naturfag - og samfunnsfag. Siste og fjerde året har jeg valgt et årsstudium i engelsk. Kommer til å fortsette med britisk litteratur i Storbritannia når jeg ferdig.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Gjest Gjest
Skrevet

Veeeldig snart ferdig med medisinstudiet. Jeg skal/vil jobbe som karkirurg, om noen år....

Skrevet
Hva studerer dere eller hva er dere utdannet som?

Jeg studerer sosialantropologi og har kanskje tenkt å ta en ingeniør utdanning innen miljø for jeg ønsker å jobbe med planlegge og utvikle noe

Jeg er fortiden lærling i omsorgsarbeider faget. Å selv om det er dårlig lønn, har jeg tenkt å jobbe som dette. :)

så lenge som det går ihvertfall :P

mange ser på dette yrket som "bare det" , men man må da tenke litt på hva fremtiden trenger av yrker også, mennesker blir jo bare eldre og får dårligere helse, da trenger man personell som meg :D hehe ^^

Gjest Gjest
Skrevet

Ett år igjen på bachelor i økonomi og administrasjon, så blir det en master etter det ( i finans).

Skrevet

Sivilagronom, jobber som landbruksrådgiver

Skrevet

Allmennlærer her, med fordypning i kunst og håndverk og IKT og læring. Har i tillegg 30 sp KRL, og lurer på en master i IKT og læring om noen år.

Gjest Gjest
Skrevet

Konstruksjonsingeniør. Har 1 år igjen.

Gjest Gjest
Skrevet
Sivilagronom, jobber som landbruksrådgiver

Høres artig ut! Skulle ønske jeg hadde valgt noe slikt som dette.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skal begynne på USA-studier til høsten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...