Gjest utdanningshuset Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hva studerer dere eller hva er dere utdannet som? Jeg studerer sosialantropologi og har kanskje tenkt å ta en ingeniør utdanning innen miljø for jeg ønsker å jobbe med planlegge og utvikle noe
Anglofil Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg er nettopp ferdig med mitt tredje år av allmennlærerutdanningen. Har ett år igjen før jeg ferdigutdannet adjunkt (allmennlærer). Tredje året valgte jeg å fordype meg i naturfag - og samfunnsfag. Siste og fjerde året har jeg valgt et årsstudium i engelsk. Kommer til å fortsette med britisk litteratur i Storbritannia når jeg ferdig. Mvh Yvonne Endret 11. juni 2008 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Veeeldig snart ferdig med medisinstudiet. Jeg skal/vil jobbe som karkirurg, om noen år....
Silli Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hva studerer dere eller hva er dere utdannet som? Jeg studerer sosialantropologi og har kanskje tenkt å ta en ingeniør utdanning innen miljø for jeg ønsker å jobbe med planlegge og utvikle noe Jeg er fortiden lærling i omsorgsarbeider faget. Å selv om det er dårlig lønn, har jeg tenkt å jobbe som dette. så lenge som det går ihvertfall mange ser på dette yrket som "bare det" , men man må da tenke litt på hva fremtiden trenger av yrker også, mennesker blir jo bare eldre og får dårligere helse, da trenger man personell som meg :D hehe ^^
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Ett år igjen på bachelor i økonomi og administrasjon, så blir det en master etter det ( i finans).
she83 Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Allmennlærer her, med fordypning i kunst og håndverk og IKT og læring. Har i tillegg 30 sp KRL, og lurer på en master i IKT og læring om noen år.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Sivilagronom, jobber som landbruksrådgiver Høres artig ut! Skulle ønske jeg hadde valgt noe slikt som dette.
The Kitten Skrevet 20. juli 2008 #10 Skrevet 20. juli 2008 Jeg skal begynne på USA-studier til høsten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå