Gjest Gjest_Anny_* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er ei normal jente, verken tynn eller tjukk, har former og er høy. Er fornøyd med stort sett hele kroppen, men har kjempesvære legger. Jeg spekulerer i å fettsuge leggene, men har lest at det ofte ikke er vellykket, altså at det ikke utgjør noen særlig forskjell. Noen som har erfaringer???
tuji Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Har ikke erfaringer, men er du sikker på at det er fett som gjør at leggene er store?
Gjest Gjest_Anny_* Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Nei jeg er jo plaget med hovne ben - altså utover arbeidsdagen/etter flyturer etc. er de som tømmerstokker, og kommer opp i 48 cm i omkrets (!) Men mye er nok fett og. Kan legge til at jeg er 27 år. Jeg syns det er helt grusomt, og jeg kvier meg for å gå i skjørt. Gjest: Why????
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg kan ikke se for meg at du har mye fett i leggene om du er normal ellers - det er ikke vanlig at kroppen samler fett der, framfor f eks mage og hofter. Dermed er sannsynligheten liten for at det er noe poeng i å ta en slik operasjon. Har du prøvd å trene, endre kosthold, fått målt blodtrykk? Ta en prat med lege om hva du tenker på, så får du antagelig begrunnede svar på hvorfor eller hvorfor ikke en operasjon kan hjelpe.
lillemy8808 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke målt mine, men de er litt kraftige (sliter med å få på meg støvletter f eks). Skal nevnes at jeg går veldig mye (har ikke bil og buss koster jo tross alt penger ). Så slutt å gå og bli innedyr? Mulig du kan trene på et vis som strammer dem opp og ikke bare lager bulker med muskler? (for det er det det kjennes ut som jeg har der, er hardt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå