kk4eva Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er sommer folkens og da maa vi finne paa noe annet enn aa kikke paa TV!Hore paa musikk f.eks! Jeg horer mye paa Erika Rose for tiden! Ikke hort om henne? Nei, sikkert ikke, men da bor du sjekke ut siden hennes. En fantastisk sanger og laatskriver, som slapp debutalbumet sitt i USA i fjor! Hun har tidliger jobbet mye med barndomsvenninnen sin Alicia Keys, bl.a skrevet A Women's Worth sammen med Alicia! Naa har hun funnet sin egen sjanger og satser paa egen karriere! Er naa paa turne i usa sammen med A.Keys og damene kommer snart til Europa ogsaa, sa gaa til hjemmesiden for mer info, og for aa hore musikken. Albumet kan bestilles derfra eller lastes ned fra iTunes http://www.bamboographics.com/erikarose/co...TourContest.jpg Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 11. juni 2008 av Trille
Gjest gjest stine Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er sommer folkens og da maa vi finne paa noe annet enn aa kikke paa TV!Hore paa musikk f.eks! Jeg horer mye paa Erika Rose for tiden! Ikke hort om henne? Nei, sikkert ikke, men da bor du sjekke ut siden hennes. En fantastisk sanger og laatskriver, som slapp debutalbumet sitt i USA i fjor! Hun har tidliger jobbet mye med barndomsvenninnen sin Alicia Keys, bl.a skrevet A Women's Worth sammen med Alicia! Naa har hun funnet sin egen sjanger og satser paa egen karriere! Er naa paa turne i usa sammen med A.Keys og damene kommer snart til Europa ogsaa, sa gaa til hjemmesiden for mer info, og for aa hore musikken. Albumet kan bestilles derfra eller lastes ned fra iTunes http://www.bamboographics.com/erikarose/co...TourContest.jpg akkorat....mulig det er sommer dær du bor, men enn så lenge så tror jeg at tv`n blir stående på en stund til;) God sommer?? Endret 11. juni 2008 av Trille
billie Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Snurp igjen smella`ri. Du maser som et lokmotiv!
Gjest StockDama Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 You cant dictate my life! Vil jeg se på tv når det er sommer, så gjør jeg det =D
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Det er jo mest drit på tv-en om sommeren likevel.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor er det ingen som oppfordrer til å skru av PCen?
Gjest Evine Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hvorfor er det ingen som oppfordrer til å skru av PCen? Nei, litt merkelig det der .. for jeg er sikker på at PC`en stjeler mye mer av tiden vår enn TV`en ...
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Det er jo mest drit på tv-en om sommeren likevel. Det er jo derfor jeg ser på
Gjest Ansjoni Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå