Tumle Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 HJELP!!! Jeg har fått celulitter.. MASSE. Noen som har gode råd? Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg trener 3 ganger i uken, drikker mye vann og spiser HELT normalt. Ikke spiser jeg mye godteri heller... Er normal tynn og tja... Hva hjelper egentlig? Kremmer og slikt har jeg ikke HELT tro på, men kosthold kanskje? Noe man absolutt ikke burde spise? Noe man burde spise? Jaja.. vet noen om en krem, så hiver jeg meg sikker over den også Nå er alt aktuelt *ler*. Desperat? Neeeee... hihi..
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #2 Skrevet 20. mai 2003 går du på p-piller? det kan gi mere cellulitter.. Grr... :evil: Er visst noe med hormonene! når menn som vil bli kvinner tar hormoner kommer cellulittene også.. og hormoner er hormoner, trening og sunt kosthold har nok kun en begrenset virkning på cellulittene.. desverre!!
Tumle Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2003 Tusen takk for svar!!! Vi har sikkert noe av svaret der ja... Er ikke bra med disse p-pillene, har vurdert å slutte lenge nå.. Klem fra Tumle-line :D
jordbær Skrevet 20. mai 2003 #4 Skrevet 20. mai 2003 Umh.. Jeg leste om celulitter i går faktisk. Det sto at trening og f.eks. vann ikke kunne kurere dette. Skal se om jeg finner igjen artikkelsaken. celulitter var vist litt hormonbetinget og faktisk arvelig.
Tumle Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2003 Fryktet litt at det var arvelig også ja, men tenkte at siden mamma aldri har vært fysisk aktiv (rygg skade) så var det grunnen til at hun har fått så mye... Den gang ei altså.. (Huff.. ekkelt tema nesten dette med celulitter..huhu..)Setter pris på om du finner den artikkelen evt. sier hvor du fant den, så kan jeg lese meg frem til noen trøstens ord kanskje :D
jordbær Skrevet 20. mai 2003 #6 Skrevet 20. mai 2003 Her! http://www.klikk.no/showstream.asp?article=4713
Tumle Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2003 Tusen takk for bra link!! Da er det med andre ord bare å investere i hampvott, skrubb kremer og anti cellulite krem + dusje kaldt....brrrrrr.... :D Alt for bikini sessongen. :D
Petruska Skrevet 20. mai 2003 #8 Skrevet 20. mai 2003 Hmm, denne artikkelen sier ingenting om at cellulittvev faktisk er fettceller som har klumpet seg sammen med avfallsstoffer og væskeansamling, noe som også gir dårlig sirkulasjon i cellulittvevet. Det er disse tingene vann-drikking og trening hjelper mot, og på den måten er de med på å redusere og forebygge forekomsten av cellulittvev. For å skylle ut avfallsstoffene som lett samler seg i cellulittvev hjelper det å drikke rent vann + gjøre andre ting som virker generelt rensende. Trening hjelper gjennom å øke blodsirkulasjonen både i cellulittvevet og resten av kroppen. Ifølge en medisnsk rapport som jeg har skrevet om tidligere (husker ikke navnet på forskerne i farta) er det kun trening som har en viss effekt på cellulitter. Pluss at det forebygger veldig bra! I studien deres kom de frem til at kvinner som hadde trent regelmessig i flere år hadde mye færre cellulitter enn de som ikke trente!
Cyndi Skrevet 20. mai 2003 #9 Skrevet 20. mai 2003 aaaaarrgh...blir snart sprø! hva er det egentlig som hjelper mot cellulitter da? noen plasser står det at man skal drikke masse vann fordi det skyller ut slaggstoffer etc, og det hjelper liksom, så står det noen plasser at vann hjelper ikke, så har man hvor det står at tørrbørsting hjelper, andre plasser står det at det ikke hjelper, noen plasser står det at hard massasje gjør underverker, men man hører at det bare er de små, sirkulære bevegelsene som skal til, noen mener at trening skal hjelpe, and plasser står det at det ikke nytter etc...lista er lang så kunne ha fortsatt lenger. :x Hva søren er det som er RETT å gjøre??? man blir jo ganske så forvirra av all denne (feil)informasjonen. Det eneste man kan gjøre da blir jo å høre med hverandre hvordan man har oppnådd resultater...så alle dere inne her; hvordan har DERE oppnådd resultater med å redusere cellulittene deres? Vann? Trening? tørrbørsting) kaldt dusj? massasje? div. kremer? spist sunt? kuttet ut brus/godteri? peeling? Hva som helst... La oss utveksle litt tips og slikt da
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #10 Skrevet 20. mai 2003 Da vil jeg bare informere om at jeg har gått til innkjøp av hamp vott og shiseidos nye anti cellulite krem i dag. Jeg skal hjem å prøve nå.. "Hver morgen og kveld" sa dama i parfymeriet, som selv hadde prøvd kremen . Jeg må ærlig innrømme at jeg føler jeg har gått rett i baret og kjøpt katta i sekken (siden jeg ikke har så stor tro på disse kremene), MEN nå drikker jeg mye vann, jeg trener (og det faktisk MYE og hardt), jeg spiser sunt/normalt og hjelper det da ikke med krem og kald dusj så skiter jeg i hele cellitene Nye ideer, dokumenterte resultater osv tas fortsatt imot med stor takk I'll be back med mine erfaringer innen en uke!! Klemmiser fra Tumle
Cyndi Skrevet 20. mai 2003 #11 Skrevet 20. mai 2003 Lykke til da Tumle :D Ser fram til å høre hvordan resultatet ditt er om en uke Selv trener jeg spinning, (hørt at det strammer opp vevet, og resulterer i at man får en strammere hud, og dermed blir cellulittene mindre synlige(?), Bortsett fra trening så tørrbørster jeg litt, så bruker jeg den såpa LiderSoft (noen som har prøvd den?hatt resultater med den?) og masserer i ca 5 min, før jeg skyller meg i kaldt vann, og påfører L'oreal Perfect Slim. men gjør dette bare en gang for dag da, så tro om man må to ganger for å få noe resultat? LiderSoft innbiller jeg meg at virket. Brukte den ca. to ganger daglig over en lengre periode, men til slutt ble jeg bare så utrolig lei at jeg gav opp hele prosjektet og da såg det ut til at det kom mere cellulitter. Så da var det bare på' n igjen etter noen mnd. Håper virkelig nå at dette nytter! men lurte på en ting; er det noen som vet om kremer man kan få kjøpt som gjør synlige blodårer mindre synlige? Har noen slike på leggene og de irriterer meg veldig.
Gjest Muuuuj Skrevet 21. mai 2003 #12 Skrevet 21. mai 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg L`Oreal Perfectslim. Begynte å bruke den i går, har ikke så veldig stor tro på bedring, men det er vært ett forsøk! Kostet bare 101kr (var 25% avslag) Skal fortelle om jeg ser bedring i løpet av noen uker eller ikke.. Andre som har erfaring med denne gelèen? Klem M
Mrs.H Skrevet 21. mai 2003 #13 Skrevet 21. mai 2003 Jeg ser mye forandring etter at jeg begynte å bruke L'oreal sin perfect slim. Hvis du er flink til å drikke vann gjennom hele dagen vil du sikkert se forskjell.
Gjest Muuuuj Skrevet 21. mai 2003 #14 Skrevet 21. mai 2003 Jeg ser mye forandring etter at jeg begynte å bruke L'oreal sin perfect slim. Hvis du er flink til å drikke vann gjennom hele dagen vil du sikkert se forskjell. Takk for svar Mrs.H! Hadde du masse celulitter før du begynte eller bare litt? Jeg har ikke så veldig mye, litt på rumpa og bittelitt bak på lårene. Er det større sjanse for å se bedring hvis man har masse eller lite mon tro?
Mrs.H Skrevet 23. mai 2003 #15 Skrevet 23. mai 2003 Takk for svar Mrs.H! Hadde du masse celulitter før du begynte eller bare litt? Jeg har ikke så veldig mye, litt på rumpa og bittelitt bak på lårene. Er det større sjanse for å se bedring hvis man har masse eller lite mon tro? Nei, jeg har/hadde ikke så mye, men litt på rumpe og lår. Nå er huden på de områdene jeg har brukt kremen mye strammere enn før og jeg har bare et par "gjenstridige" cellulitter igjen nå.
Rioja Skrevet 23. mai 2003 #16 Skrevet 23. mai 2003 Mine celulitter forsvant etter at jeg begynnte med spinning... JA, DE FORSVANT HELT!!! Men så fort det går en uke eller to uten denne treningsformen 4 dager i uka kommer de tilbake... Lær deg å elske dem Neida, -thats life.... Rioja -akkurat nå med celulitter...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #17 Skrevet 24. mai 2003 Er det ingen som har erfaring med Comet? Jeg har nettopp kjøpt det, og venter spent på resultatet.... Kostet jo 930 kr, så det bør jo hjelpe litt
Gjest Cleopatra Skrevet 25. mai 2003 #18 Skrevet 25. mai 2003 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Cleopatra Skrevet 25. mai 2003 #19 Skrevet 25. mai 2003 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 26. mai 2003 #20 Skrevet 26. mai 2003 Så har det gått fra at kremer ikke hjelper til at de er det eneste som hjelper... Vel, trening har hjulpet meg litt, i og med at jeg har fått strammet opp rumpa litt, og da er de ikke så tydelige. Men de er der i huden liksom. Og jeg er slank... Hmm... Får gå til innkjøp av l'oreals Perfect slim jeg og, den har vel overkommelig pris. Men må den brukes to ganger om dagen? og hvor fort har dere sett resultater?? (bikinisesongen er jo forhåpenligvis rett rundt hjørnet!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå