Joplaya Skrevet 21. mai 2003 #21 Skrevet 21. mai 2003 Fra og med i ettermiddag er det ikke et spor av sjokolade å finne hjemme hos oss' date=' nei!!! Nå bir det pu*ings [/quote'] Tror du gjorde en liten feil nå... Sjokolade øker nemlig sexlysten har jeg lest
Theolina Skrevet 21. mai 2003 #22 Skrevet 21. mai 2003 Det har jeg også hørt.. Jeg synes iallefall at vi jenter skal få ha sjokoladen vår i fred!! Er det forresten vanlig at gutter er like glad i sjokolade som vi jenter? Sånn gangske avhengig? Typen min er kjempeglad i sjokolade, så sjokoladen min forsvinner hele tiden.. Trodde det med sjokolade var mer en sånn jenteting, jeg??
Crazee Skrevet 21. mai 2003 #23 Skrevet 21. mai 2003 Sjokolade er jenteting? Tullball! Må i så fall finnast utruleg mange jenter med utovertiss.
Dødspingvinen Skrevet 22. mai 2003 #24 Skrevet 22. mai 2003 Neiiiiii! Sjokolade er godt! Også hjelper det med hukommelse. Derfor er det medisinske grunner til at det burde spises :D
Livets datter Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #25 Skrevet 22. mai 2003 Sjokolade er godt! Også hjelper det med hukommelse. Hjelper på hukommelse? Serious?
Joplaya Skrevet 22. mai 2003 #26 Skrevet 22. mai 2003 Hjelper på hukommelse? Serious? Ja, man glemmer jo aldri kjøpe sjokoladen når man er på butikken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå