Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

men vi har jo runda hele X, det var derfor jeg kjøpte 2ern ;-D Liker kampene ja, de går mye kjappere nå! men jeg hater magus sisters, feite dumme insekter vi ikke kommer forbi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magus Sisters i X-2?

Gjest milkyway
Skrevet

glem det, sånn går det når jeg aldri kommer meg på nett mer enn 1 gang i uka ca... spillet er rundet ;D Og vi har begynt å spille på 7ern igjen, og om noen dager kjøper jeg 8eren. Har sikkert runda begge innen jeg har nett igjen haha :D

Skrevet

Wow, skal si det går fort! :overrasket:

Jeg har bare spilt noen få timer av VII, men har vært "FAQ-leser" for samboer gjennom nesten hele spillet. Når det gjelder VIII så er jeg nå på disk tree, men det har tatt meg noen år... ;)

Anbefaler XII! :-D

Gjest milkyway
Skrevet

haha ja, sommerinfluensa vettu! Vi har ligget ei uke på hver vår sofa og sovet og spilt der, og så vidt orket noe annet :ler: Digg, men litt lei hehe... nei jeg bare lurer meg selv nå, jeg går aldri lei! Ute er jeg i røykepausene mine :)

Skal spille ALLE :D

Skrevet

Det er mitt mål også! :-D

Gjest milkyway
Skrevet

Det er best sånn ;-D

Hihii i dag drepte jeg weapon! Måtte følge etter han over hele kloden men han er dau nå da! Så prøver jeg å ordne no chocobo, men han kødden vil ikke ha dem i stallen, ikke den feteste engang! helvete!

Walkthrough nå ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...