Gjest milkyway Skrevet 22. juli 2008 #21 Skrevet 22. juli 2008 men vi har jo runda hele X, det var derfor jeg kjøpte 2ern ;-D Liker kampene ja, de går mye kjappere nå! men jeg hater magus sisters, feite dumme insekter vi ikke kommer forbi!!
Gjest milkyway Skrevet 28. juli 2008 #23 Skrevet 28. juli 2008 glem det, sånn går det når jeg aldri kommer meg på nett mer enn 1 gang i uka ca... spillet er rundet ;D Og vi har begynt å spille på 7ern igjen, og om noen dager kjøper jeg 8eren. Har sikkert runda begge innen jeg har nett igjen haha :D
Tabris Skrevet 28. juli 2008 #24 Skrevet 28. juli 2008 Wow, skal si det går fort! Jeg har bare spilt noen få timer av VII, men har vært "FAQ-leser" for samboer gjennom nesten hele spillet. Når det gjelder VIII så er jeg nå på disk tree, men det har tatt meg noen år... Anbefaler XII! :-D
Gjest milkyway Skrevet 28. juli 2008 #25 Skrevet 28. juli 2008 haha ja, sommerinfluensa vettu! Vi har ligget ei uke på hver vår sofa og sovet og spilt der, og så vidt orket noe annet Digg, men litt lei hehe... nei jeg bare lurer meg selv nå, jeg går aldri lei! Ute er jeg i røykepausene mine Skal spille ALLE :D
Gjest milkyway Skrevet 1. august 2008 #27 Skrevet 1. august 2008 Det er best sånn ;-D Hihii i dag drepte jeg weapon! Måtte følge etter han over hele kloden men han er dau nå da! Så prøver jeg å ordne no chocobo, men han kødden vil ikke ha dem i stallen, ikke den feteste engang! helvete! Walkthrough nå ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå