Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler det er stor forskjell på butikker på hva man tjener, forsåvidt har jeg rett lønn på begge vil jeg tro. men synes det blir så skjev fordeling.Er 22år.

Jobbet i dageligvare (Meny) siden jeg var 18 år, har studiekompetanse og tjener 122kr i timen dette er min lønn i dageligvaren denne sommeren. I denne butikken vil dette si lønnstrinn 3 over 25 år.

Skal også jobbe i en mindre interiør butikk (Åhlens) i sommer, jeg har jo butikk erfaring fra dageligvarebutikken men skal bare tjene 113kr, dette tror jeg vil være lønnstrinn 2

Jeg vil si hver av disse bruker forskjellige tariffer

Hva tjener dere?Og hvilke butikk jobber dere på?

Jeg vil sammenligne hvilke butikker gir mer lønn enn andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som ekstrahjelp i en klesbutikk (ikke kjede). Er nå 21 år og har jobbet der et år nå, ingen tidligere erfaring med butikk. Tjente 120kr i timen, men pga lønnsoppgjøret, steg lønnen til 125kr. Sjefen pleier å gi en del over tariffen.

Skrevet

Jeg jobbet på Kiwi omtrent et år, fikk 112kr timen. Dette var faktisk bittelitt over tariffen (dette var i 2006). UB tillegget var på et ganske greit nivå da :)

125kr timen på Meny? En venninne av meg jobbet på Meny, dog yngre og første året hennes, hun tjente bare 108.

Ellers vet jeg at noen venninner av meg jobber på Ultra og de fikk 108kr timen i 2007.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...