Gå til innhold

Brystforstørrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei kvinne på 22 år, jeg er forlovet og har et barn på 1 år. Jeg har et kompleks med kroppen min som begynner å bli psykisk. Jeg liker ikke brystene mine i det hele tatt, jeg bruker nå str. 70A. Etter graviditeten har dette blitt et større problem, siden jeg fikk større pupper under amming, så har jeg fått mindre og mere hengende nå. Jeg føler at eneste utvei er å ta silikon.

Min forlovede ser ikke problemet, han sier at de er perfekte og at jeg ikke burde gjøre det, men han støtter meg uansett (elsker han). Som dere ser så gjør jeg dette for meg selv, ingen andre.

MEN jeg har noen spm:

1) Åssen er det med amming og silikon?

2)Hva er ca prisene for å ta silikon?

Klemmer fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skal kunne amme med silikon og prisene ligger vel på rundt 27/28.000 og opp.

Skrevet

Tusen takk for svar Saeria... Var ak. det jeg trengte å vite :-D

Klemme

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

...må bare tilføye at dersom du får enda et barn, får du helt sikkert det samme problemet igjen.

jeg har silikon og under graviditeten vokste de 2 str. jeg ammet bare i 2-3 uker pga ulike problemer. 7mnd er gått siden jeg fødte, og de henger mer enn de gjorde da jeg gjorde inngrepet. savner de spretne, perfekte puppene mine!

jeg har nå 1 str større enn etter inngrepet. jeg tenker på å få en str større, slikk at det fyller ut løshuden, men da blir det jo hele smørja neste gang jeg skal ha barn....

ville bare du skulle høre fra en som har opplevd det.

j24år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...