Gå til innhold

lei av å bli avvist...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei :)

e ny hær på forume å håpe d e greit at æ skriv på dialækt??

har så mye æ må skrive så da e d lættere å skrive sånn:)

mitt problem e d at æ e vææææææældi gla i sex.. min kjære samboer mene d at sex e nå såm e spesielt å at man må "spare på d".. menne dær mene æ d at når man e ilag (har vært ilag å bodd ilag i åver et år nu) så e sex sex!!! d e nå man har førdi at d e gått!!!!

så d såm nu e saken e d at æ får mæ kansje en gang i uka å d ekke nok:(

har ikke vært nå sæli gla i sex før æ traff han. hadde ikke kåmmet årntli før æ traff han... så d sir sæ sjøl at han e UTRULI go i sænga!!!:):)

d jælpe ikke uannsett ka æ jør, d blir kun sex når han vill d..

d æ lure på e: finnes d nå æ kan jøre førr å få mindre sexlyst??

å d å leke me sæ sjøl e ikke nå æ e gla i eller nå såm

jer mæ nytelse!!!

træng seriøst jælp!! e redd førr at d ska ødelegge førr åss:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

E du steike hakke tullat??? Du må jo førr f.. ikkje gjøre nåkka førr å redusere sexløsta. Du må jo jåbbe førr å få opp sexløsta tell sambo!!! du må jo heller sei tell den gorrhysa du bor lamme at han får gjøre jobben sin, denn råttståkken! det førplekte begge veian mene no æ.....

men seriøst. snakk me han! sei akkurat ka du meine!

Endret av Kari
Gjest Gjest
Skrevet

Hei du!

Først og fremst: Forstår godt hva du sier jeg (og vi har ikke samme dialekt), ikke la deg skremme av de surmagede :ler:

Kjenner igjen situasjonen din. Og tro meg, det kan faktisk bli mye verre enn det er.... Ta en prat med samboeren din, forklar han hvordan du føler det.

Det er ikke noe galt med deg, og dere kan sikkert kommet til et kompromiss om dere har ulike behov.

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Du skriver han er god i sengen, men er DU god i sengen? Kanskje han synes det er kjedelig, eller slitsomt, for han må bruke ekstra mye krefter på å tilfredsstille deg hele tiden, fordi du vil ha sex hele tiden?

Er ikke meningen å være slem, men det er jo verdt å prøve å sette ting i dette perspektivet også. Hva med en sexy forførelse, hvor han bare kan lene seg tilbake og nyte? Bare tips!

Skrevet

Men kvaever, jeg klarer da å lese det.

"Det blir bare sex når han vil det", skriver du. Ja, han kan jo ikke ha sex når han ikke vil?

Nei, søren, jeg har ikke noe råd, jeg synes en gang i uka er masse sex jeg. Kos deg og anse deg som heldig som har en mann som er utrolig god i senga!

Skrevet

Tar du intiativet ?

Om du vet hva som tenner han ekstra, så gjør det.

Ikke hint om at du vil ha mere sex, spør om dere skal ha sex når dere spiser middag (f.eks. får jeg suge deg senere ..og ta gaffelen inn i munnen som om den var hans ....), eller ta intiativ når dere legger dere.

Si hva du vil, menn tar ikke hint, desverre.

Egentlig vet jeg ikke hva som hjelper. Får selv for lite sex, og det ser bare ut til at mannen min ikke trenger sex så ofte.

Lær deg å kose med deg selv og nyte det. Blir ikke det samme, men det hjelper noe.

(innlegget ditt var ikke lett å lese)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...