Gjest Gjest_silje_* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Noen som vet om en kaloriguide på matvarer på nettet ? Tenkte jeg skulle gå ned i vekt i løpet av sommeren og enklest mulig finne ut kalorier i matvarer. Finner ikke noen bøker med det i byen hvor jeg bor : / takker for svar : )
Belit Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Vet ikke om noen guide på nett, men jeg tror Grethe Roede kursmateriell inneholder en sånn liste. Ellers står kalorier pr 100 g på de fleste matvarer.
Bex Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg var medlem på VGs vektklubb en periode. Veldig enkel og praktisk, og jeg lærte mye om mat og kcal-innhold. Fikk endel aha-opplevelser, for å si det sånn... Vel verdt pengene det koster! Om du tar litt notater og sånn når du er medlem, kan du bruke det når medlemsskapet går ut.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet om en kaloriguide på matvarer på nettet ? Tenkte jeg skulle gå ned i vekt i løpet av sommeren og enklest mulig finne ut kalorier i matvarer. Finner ikke noen bøker med det i byen hvor jeg bor : / takker for svar : ) http://www.lavkarbo.no/ Se under den store matvaretabellen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå