SuperGjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har fått streng beskjed fra lege om å ikke ta noe som er blodfortynnende, men finnes det smertestillende som ikke er blodfortynnende? Som ikke er reseptbelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har fått streng beskjed fra lege om å ikke ta noe som er blodfortynnende, men finnes det smertestillende som ikke er blodfortynnende? Som ikke er reseptbelagt. Dette brude du kanskje snakke med legen din om, siden du kanskje også har andre problemer som gjør at du skal unngå andre medikamenter. Paracetamol er ikke blodfortynnenede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperGjest Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Har ingen andre problemer enn blåmerker og fikk derfor beskjed om å holde meg unna blodfortynnende smertestillende i en utredningsperiode. Så vanlig Paracet er ikke blodfortynnende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 11. juni 2008 #4 Del Skrevet 11. juni 2008 Paracet og Ibux er ikke blodfortynnenede, derimot er Dispril svært blodfortynnende, så det må du holde deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 Har ingen andre problemer enn blåmerker og fikk derfor beskjed om å holde meg unna blodfortynnende smertestillende i en utredningsperiode. Så vanlig Paracet er ikke blodfortynnende? Alle NSAID er blodfortynnende. Pracet er ikke blodfortynnende. Men synes fortsatt at du burde snakke med legen din om dette. Det høres litt merkelig ut at du har fått beskjed om å unngå blodfortynnende smertestillende pga blåmerker og at ikke legen da har snakket med deg om alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin Skrevet 3. juni 2013 #6 Del Skrevet 3. juni 2013 Paracet og Ibux er ikke blodfortynnenede, derimot er Dispril svært blodfortynnende, så det må du holde deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2013 #7 Del Skrevet 3. juni 2013 Ibux er blodfortynnende! !! Paracet er ikke det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #8 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg går på blodfortynnende og har fått beskjed fra legen om å ikke bruke Ibux men kun Paracet. Jeg ville hørt med legen eller på apoteket. Der hjelper de også gjerne. Anonym poster: 4bdb7f65ce227aaaba3ad1f7fe44578d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2013 #9 Del Skrevet 3. juni 2013 Paracet og Ibux er ikke blodfortynnenede, derimot er Dispril svært blodfortynnende, så det må du holde deg unna. Nå feilinformerer du. Ibux er blodfortynnende, på lik linje med dispril, ibuprofen. Paracet og panodil (samme virkestoff) er ikke blodfortynnende. Anonym poster: ab67845deda5e16ee8724c3f0c8355de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 3. juni 2013 #10 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har fått streng beskjed fra lege om å ikke ta noe som er blodfortynnende, men finnes det smertestillende som ikke er blodfortynnende? Som ikke er reseptbelagt. Paracet og Fenazon-Koffein er to produkter som ikke er blodfortynnende. Men hvorfor skal du ikke ta noe blodfortynnende??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå