Gjest Eilin Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hva koster de ulike blomstene dere skal ha på bryllupsdagen. Tenker da på brudebukett, boroppsatser, pynt i kirken osv....
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Blomsterdekoratøren vi brukte, forholdt seg til budsjettet vårt. Vi brukte totalt 6000kr på blomster, og det var 1500 for brudebukett, ca. 250 pr bordoppsats, åtte småblomster til kirkegulvet (150kr stk), fire knappehullsblomster og to blomsterkranser til brudepikene. Var faktisk veldig greit å kunne si "bruk så og så mye penger", så fant blomsterdekoratøren det vi fikk mest for pengene av.
Chica Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 500 for brudebukett 300 for tre brystbuketter 240 for bordpynt 260 for pynt av kirka Totalt 1300 kr
Frekja Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 (endret) brukte 6500 på blomster. Veit ikke hvor mye de forskjellige tinga kosta, men det inkluderte 6 bordoppsatser, min bukett, brystbukett og brudepikebukett (min bukett ble nokså dyr.. men veit ikke nøyaktig hvor mye den kosta) Endret 10. juni 2008 av Frekja
Gjest hopeful Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 OI OI!! Ser at jeg må legge litt til budsjettet mitt:) uff.. det slår sprekker!! hihi.. er det virkelig så dyrt med blomster?
Sofia1 Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 OI OI!! Ser at jeg må legge litt til budsjettet mitt:) uff.. det slår sprekker!! hihi.. er det virkelig så dyrt med blomster? Det trenger nå ikke å bli så dyrt.. Er flere muligheter å løse dette med blomster på. Selve brudebuketten finner du i alle prisklasser, blomster til pynt av lokaler og bord kan man finne på flere kreative løsninger med om det er økonomien det står på. Jeg tenker at i bordpynt skal jeg bruke roseblader og noe silkeblomster i tillegg til lys og perlepynt.
Chica Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 OI OI!! Ser at jeg må legge litt til budsjettet mitt:) uff.. det slår sprekker!! hihi.. er det virkelig så dyrt med blomster? Kommer jo an på hvordan du vil pynte det? Må jo ikke bruke over 6000. Vi brukte 1300 og fikk masse skryt av både brudebuketten min og bordpynten vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå