Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Ang. kobberverdier i kroppen, så har jeg aldri hørt noe om det før, men kan jo spørre legen. Jeg var lite kvalm under svangerskapet. Er ikke fristende med store blødninger og menssmerter, men det vet man jo ikke før man har prøvd. Før jeg ble gravid hadde jeg i alle fall store menssmerter, men blødde ganske lite. Har hatt en mens etter fødsel, da med null smerter.

Jeg antar legen din kommer til å blåse av dette med kobber, si at det ikke er noe å tenke på. Akkurat som de altfor mange leger gjør i forhold til hormonprevensjon, anti-depressiva, antibiotika osv. Skriver ut i hytt og gevær.

Uansett vil ikke legen din kunne si noe som helst om kobberverdiene i kroppen din, uten å ta en vevsanalyse. Det gjør ikke leger... Det må tas privat, og koster en del kroner.

Å opprettholde en sunn mineralbalanse i kroppen er viktig. Det skal ofte ikke så mye til før man får en ubalanse, og kobberspiral er en ypperlig måte å få i seg for mye kobber på.

Jeg hadde kobberspiral i ca 14 mnd, og nå jobber jeg med å få ned kobberverdiene fra et nivå som er åtte ganger høyere enn det burde være. Jeg skal ikke gå inn på hvor mye det påvirker andre mineralers balanse, og prosesser i kroppen min, men jeg vil absolutt anbefale deg å ikke risikere å sette deg selv i samme situasjon (det er selvfølgelig ikke gitt at du ender opp som meg, men det er umulig å vite på forhånd).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fikk satt inn spiral i dag, og det var noe mer fomlete enn jeg husker fra sist gang. Stakkars legen pirket og kløp og rotet rundt og sto i, men det tok sin tid å finne frem, fordi kvinner som har fått flere barn ofte blir "litt fillete".

"Litt fillete"! :sur:

Det er bare menn som kan komme på å si noe sånt. Her har man ofret puppene og mageskinnet og sitt stilrene, skandinaviske design nedentil, og så får man i tillegg høre- fra legehold- at man er fillete innvendig også. :roll:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...