Gå til innhold

Siste nytt Harry Potter


Skravla

Anbefalte innlegg

Fikk mail fra Harry Potter nyhetsbrev i dag.

Her er siste nytt om bok og film 2.

NESTE FILM

Nå er flere av rollene til neste Harry Potter-film besatt. Blant annet skal Jason Isaacs (fra filmen Patrioten) spille rollen som Lucifer Malfang og Kenneth Branagh skal spille den forfengelige læreren Gyldenprinz Gulmedal. Filmen som selvfølgelig heter Harry Potter og Mysteriekammeret har premiere over hele landet 22. november 2002.

NESTE BOK

Det er dessverre ingen som vet når Harry Potter and the Order of the Phoenix (som bok nr 5 heter) kommer ut på engelsk. Forfatteren, JK Rowling, er ikke ferdig med å skrive den enda, og vet heller ikke når hun blir ferdig. Det engelske forlaget hennes sier at de regner med at boken skal utgis til høsten i England. Så vi må bare vente i spenning.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg tør og si det men,....... jeg har ikke sett den først enda.

_________________

Klemz stine vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: LilleStineMor den 2002-04-10 13:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvor fikk du tak i boktittelen? Jeg har kikket på forskjellige nettsteder, men ikke sett noen tittel. Men jeg trodde den skulle komme til sommeren, snufs...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet har dette vært boktittelen som er blitt brukt rundt omkring på HP-sider på nettet i hvertfall siste 5-6 mnd.

Ryktet har jo herjet temmelig vilt om når bok 5 skal komme. Det er mulig å melde seg på en mailing liste på Amazon.com eller Amazon.uk - Husker ikke helt. Da vil du få en mail når utgivelsesdato i England er bestemt.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Væren og alle andre som lurer.

I Usa slippes filmen på video og DVD av Warner Bros.......

Hold dere fast - spenningen stiger....

tjueåttende mai totusenogto.

Vet ikke om dette er verdensomspennende eller om det kun er nordamerika.

Forhåndsbestilling kan legges inn hos Amazon.com

_________________

Skravla rosaengel.gif

"Never discuss with an idiot. They will drag you down to their level and then beat you with experience".1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-04-10 19:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så bra! Selv om jeg egentlig visste det... ^^

Gleder meg noe helt utrolig til The Order of the Phoenix kommer ut. Det skal bli så kjekt! icon_smile.gif

Skal kjøpe filmen, definitivt. Uten de dumme undertekstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis dere ikke er klar over det så har forfatteren planlagt alle bøkene allerede, til sammen 7, og hun har siste kapitelle i siste boken allerede ferdig. det ligger på en hemmelig plass fordi hun ikke våger ha den liggene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

TIHI.. Vi stakkars fattige studenter med data og snille kompiser har fått den brent på cd, slik DIVX film, for lenge siden icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...