Gjest Gjest_TuttaV_* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei hei! Jeg skal ha litt festligheter i kveld, og da pleier jeg som regel å bruke linser. Men nå har det seg slik at jeg på søndag klarte å få øyebetennelse etter en øvre luftveisinfeksjon, fikk antibiotika (Kloramfenikol) for dette i går. Spørsmålet mitt er: kan jeg bruke linser når jeg har øyebetennelse? Jeg bruker engangslinser. Takker for alle svar
Monica1968 Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei hei! Jeg skal ha litt festligheter i kveld, og da pleier jeg som regel å bruke linser. Men nå har det seg slik at jeg på søndag klarte å få øyebetennelse etter en øvre luftveisinfeksjon, fikk antibiotika (Kloramfenikol) for dette i går. Spørsmålet mitt er: kan jeg bruke linser når jeg har øyebetennelse? Jeg bruker engangslinser. Takker for alle svar Jeg spurte optikkeren min om det samme for en stund siden, og hans svar var at det var trygt. Gjennomsnittspersonen har visstnok 1 elller 2 øyenbetennelser årlig, de fleste ganger er de såpass små at en ikke merker stort til dem, og i alle fall jeg har aldri hatt noen plager i forold til det.
Gjest Gjest_TuttaV_* Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg spurte optikkeren min om det samme for en stund siden, og hans svar var at det var trygt. Gjennomsnittspersonen har visstnok 1 elller 2 øyenbetennelser årlig, de fleste ganger er de såpass små at en ikke merker stort til dem, og i alle fall jeg har aldri hatt noen plager i forold til det. tusen takk for at du svarte så fort Du har reddet kvelden min!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå