Gå til innhold

Han derre amerikanske ungkaren da

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Ehm, stemmer det at han er millionær, mens jentene bare har fått inntrykk av at han har grei økonomi som bar-eier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får liksom ikke hlet taket på hun der DeAnna jeg altså.. Enten er det det at hun er så tøff at hun fremstår litt kald, eller så er det at jeg syns hun virker litt falsk.. Liksom ikke genuint interessert i Brad!

Spennende - han er øyegodis fra himmelen hver mandag :)

Skrevet
Får liksom ikke hlet taket på hun der DeAnna jeg altså.. Enten er det det at hun er så tøff at hun fremstår litt kald, eller så er det at jeg syns hun virker litt falsk.. Liksom ikke genuint interessert i Brad!

Spennende - han er øyegodis fra himmelen hver mandag :)

Hehe. :ler: Enig!

Gjest Gjest
Skrevet
Hoho, jeg vet hvordan det ender ;)

Ja vi er nok mange av oss som vet hvordan det ender... og vet hvordan det ender i neste sesong også...

Skrevet

Hysj hysj - ikke avslør valget her! :):)

Prøver alt jeg kan for å motstå fristelsen til å gå på nettet og se.. Ikke lett.. Men da angrer jeg jo så etterpå :(

Skrevet

huff.... får ikke sett det ikveld!!!! vet noen når reprisen går??

Skrevet

Noen som kan oppdatere stakkar meg etter episoden?? :)

Skrevet (endret)
Noen som kan oppdatere stakkar meg etter episoden?? :)

Det var bare "the women tell all" i dag, så du har ikke gått glipp av noe viktig.

Endret av Lady Lovelace
Skrevet

Ja jeg fant ut av det. Lørdagkl 17.00 :)

Skrevet

Hehe jeg vet også hvordan det ender ja. Ganske spennende.. :P

Skrevet
Hehe jeg vet også hvordan det ender ja. Ganske spennende.. :P

På en måte håper jeg at det ikke er riktig det jeg så, for det ødela hele spenningen.. Men jeg gleder megsom en tulling til de to siste episodene :)

Skrevet

Er jeg frekk visst jeg legger en link her på hvordan det ender? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du må i hvert fall ikke røpe noe i linken, altså i teksten. Bortsett fra det er det vel opp til hver enkel å trykke eller ikke trykke....

Skrevet

Her er det en link for dem som vil vite hvordan det hele ender :)

men for all del, visst dere trykker på denne linken angrer dere sikkert etterpå...

Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Alle klarer vel å finne ut hvem Brad velger om de vil, så det behøves ingen avslørende link her ;)

Skrevet
Ja. Alle klarer vel å finne ut hvem Brad velger om de vil, så det behøves ingen avslørende link her ;)

tenkte jeg bare skulle være grei :ler:

Skrevet

Måtte jo sjekke :klaske: men fikk egentlig mer lyst til å se på mandag allikevel...

Skrevet

Den så jeg ikke komme... :) hihi... Lyst til å se det på mandag likevel jeg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...