Gå til innhold

Han derre amerikanske ungkaren da

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Synes han virker kulere og mer normal enn han forrige. Og jentene bare hviiiiner av fryd, greier ikke å skille dem fra hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på Ungkaren som går nå. Det er den absolutt kjekkeste Ungkaren som har vært, synes jeg. Han er "en vanlig hardtarbeidende entreprenør" står det i programteksten, og jeg tenkte at han var snekker eller noe(?), men han eier masse restauranter og barer og er selvfølgelig millionær.

Flere som ser på?

Gjest Gjest
Skrevet

Jupp, jeg ser på. Han var ganske kjekk ja.

Men ja en helt normal hardtarbeidende entgrepenør... haha. Det er klart man må ha noe ekstar som en milionær på et slikt program. Ingen kvinner ville vel meldt seg på for en normal mann vel? Huff, kjenner jeg blir litt irritert av disse underliggende holdningene til kvinner i de programmene, men ser på likevel det gjør jeg. :fnise:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Jooo...jeg tror nok at damene ville meldt seg på for en normal mann. I hvert fall så lenge han var noenlunde kjekk og ordentlig. Er de ikke der for å finne den store kjærligheten, da? :sjenert:

Vet ikke om de fikk vite på forhånd at han var millionær. Han sa jo i første program at han var på jakt etter en dame som "couldn't care less" ang pengene. Hehe, ja, vi får nå se på det...

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg ser også på det.. synes den amerikanske versjonen er mye bedre og morsommere.. jentene er jo helt hystriske.. Og han ungkaren der er veldig kjekk!

Gjest Gjest
Skrevet

han virker som en virkelig real person han der. genuin rett og sett. nesten så jeg skulle ønske jeg kunne møtt han selv.. :kose: hehe

heldig hun som får han kjernekaren der. ikke umulig med det utfallet som blir :murvegg: (uten at jeg skal røpe for mye)

desert_rose

Skrevet

Jeg ser på, alltid festlig å se hva damene gjør for å få ungkarens oppmerksomhet!

Skrevet

Jeg ser på :-D

Avhengig av Ungkaren,moro å se intriger og masse gale damer som gjør alt for en manns oppmerksomhet :ler:

Skrevet

Når det gjelder påmelding, så er det vel ikke bare for gud og hvermann og melde seg på? Det er vel en nøye casting, som håndplukker jenter som de finner i diverse miljøer?

Det er jo heller ikke så mye reklame for "NÅ kan du melde deg på!". Det har ikke jeg sett...har ikke sett så mye etter det heller... men hadde nok lagt merke til det om jeg hadde sett det....

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Når det gjelder påmelding, så er det vel ikke bare for gud og hvermann og melde seg på? Det er vel en nøye casting, som håndplukker jenter som de finner i diverse miljøer?

Det er jo heller ikke så mye reklame for "NÅ kan du melde deg på!". Det har ikke jeg sett...har ikke sett så mye etter det heller... men hadde nok lagt merke til det om jeg hadde sett det....

Det var vel ingen åpen påmelding i den norske versjonen 20 vs 40, nei. Men det er jo ikke sikkert de får vite så mye om mannen om de blir håndplukket. De har jo feks ikke sett ham før.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjer med naive folk her a?

De har da sett programmet før, de vet da akkurat hva programmet går ut på. De vet at mannen er rik, og at de får eventyrlige settinger og dater og roser osv.

"Er de ikke der for den store kjærligheten da?"- ehm... kanskje 3 av 25 damer ja.. men de ryker som oftest ut ganske fort.. Eneste som har virket som et søk etter kjærlighet, var da det var en dame! The Bachelorette, og hun er søren meg fortsatt sammen med hennes utkårede

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som ser på? For meg ser det ut som han allerede har valgt sin utkårede... Når han går rett bort til henne og klemmer på henne, selv om han skal på gruppedate med en gjeng andre jenter som står å ser på....

Gjest pusla unplugged
Skrevet

Ja, jeg ser på og jeg digger det :) Blir ikke lei, enda jeg vel har sett hver eneste sesong :sjenert: De damene er jo bare ikke gode, blir liksom litt unaturlig at alle sammen er like pladask forelska i ungkaren hver eneste runde. Har noen sagt nei til noen rose noengang?

Det ser ut som han har valgt alt, ja, det synes jeg og. Men det har vel skjedd før at ungkaren ser ut som han har en favoritt fra starten og så skjer det ting etterhvert.

Skrevet
Noen som ser på? For meg ser det ut som han allerede har valgt sin utkårede... Når han går rett bort til henne og klemmer på henne, selv om han skal på gruppedate med en gjeng andre jenter som står å ser på....

Men du ser også i slike klipp framover, at det virker som det er ei blod ei igjen til finalen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Merkelig valg han gjorde i går.... Etter at familien til hun blonde som hadde vært gift før hadde omtrent støtt han ut, så veldger han likevel henne?! Hun mente at han ikke så særlig bra ut "på papiret". ...

Tipper på de to brunettene i finalen, men er det en blond en i finalen?! hm.....

Skrevet
Merkelig valg han gjorde i går.... Etter at familien til hun blonde som hadde vært gift før hadde omtrent støtt han ut, så veldger han likevel henne?! Hun mente at han ikke så særlig bra ut "på papiret". ...

Tipper på de to brunettene i finalen, men er det en blond en i finalen?! hm.....

Jeg tror han valgte mellom to onder i går, han ble skremt av hun med familien som ikke likte ham, men han ble også skremt av hun med gal mor. Tipper han sender hjem Bettina neste gang.

Skrevet

ja, det tror jeg også. og at dette "blondine i finalen"-klippet bare er noe lureri...

De fleste teaser-klippene er jo tatt noe ut av sammenhengen....

Gjest Gjest
Skrevet
ja, det tror jeg også. og at dette "blondine i finalen"-klippet bare er noe lureri...

De fleste teaser-klippene er jo tatt noe ut av sammenhengen....

Det blondineklippet er fra da Hillary brøt sammen etter at hun ble stemt ut. Det ser svært så romantisk ut på avstand, men realiteten var jo litt annerledes.

Skrevet

Jeg karte å finne frem til hvorden det ender. skulle jeg aldri ha gjort... så hold dere unna internett-søk om spenningen skal bevares :sukk: men kjekk ja. visst er han den flotteste til nå :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...