Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei jeg går på p-pillene Loette og har gått på dem et år nå. 6mndr av dem har jeg hoppet over mensen. Nå tenkte jeg at det var på tide å ha den igjen siden det har gått en stund. Men nå er jeg på den 3. pillefrie dagen og har ennå ikke fått mensen. Vet at jeg skulle fått den i går siden jeg pleier å ta den kl 7 på kvelden og da skulle jeg fått den på den tiden i går. Er det vanlig at mensen blir litt forsinket når jeg har gått på p-pillene så lenge uten en ukes pause?
Gjest feyye Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei jeg går på p-pillene Loette og har gått på dem et år nå. 6mndr av dem har jeg hoppet over mensen. Nå tenkte jeg at det var på tide å ha den igjen siden det har gått en stund. Men nå er jeg på den 3. pillefrie dagen og har ennå ikke fått mensen. Vet at jeg skulle fått den i går siden jeg pleier å ta den kl 7 på kvelden og da skulle jeg fått den på den tiden i går. Er det vanlig at mensen blir litt forsinket når jeg har gått på p-pillene så lenge uten en ukes pause? Ja, for meg er det sånn!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Vanlig, men om det drøyer bør du ta en graviditetstest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå