Prinsessepaien Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Jeg sitter med et ganske stort dilemma her... (sikkert ikke så digert som det ser ut for meg, men...) Jeg er selvstendig næringsdrivende, har drevet mer eller mindre i 4 år og har akkuart fått ting til og gå nesten bra... Jeg har ikke tatt ut lønn på 1,5 år, jeg jobber altfor mye, men jeg liker yrke jeg har valgt meg, men jeg har de siste 7-8 årene hatt mye problemer med håndleddene mine... Og det funker ikke med jobben min i det hele tatt. Har alltid trodd det bare var senebetennelse, og tenkt at det går sikkert bra, men så viser det seg at jeg har en minisk skade i begge håndleddene. Jeg har vel delvis en back up plan, men det er jo ikke barebare og legge ned en bedrift som er lagt så mange år, penger, tårer og slit i... Jeg vet ikke hvordan jeg skulle begynt med en sånn ting en gang.... I tillegg så er det jo det og finne seg et nytt yrke, og har jeg i tilfelle krav på yrkesrettet attføring? Hvor mange prosent av inntekten min har jeg i såfall krav på? Og siden jeg ikke har noen inntekt, hvordan vil det da bli da? Er det noen som har erfaring med dette? Noen som kan gi noen gode tips og råd med hvor jeg skal begynne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå