Gjest j25 Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Hei:) Denne tråden er vel ment til de som er 25 og eldre:) Jeg bare lurer på hvor langt folk har kommet i livet i en alder av 25, både sosialt og karrieremessig? For min del er jeg singel, bor alene i leilighet i en stor by, har ingen barn og lever det gode liv. Jeg begynte å studere ganske sent og til jul er jeg halvveis med en lang utdannelse og drømmer om fremtiden. Har en bra deltidsjobb ved siden av studiene. Ønsker meg en god jobb, fint hus, katt og barn og alt det der
Gjest Peachbud Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Er 24 år, men svarer likevel. Har fullført en mastergrad for en uke siden. Er samboer og forlovet. Vi har vært sammen i åtte år i august, og flyttet sammen for fem år siden. Jeg har en deltidsjobb jeg liker kjempegodt, og som er relevant for graden. Søker jobber, og ser lyst på framtiden. Drømmer om barn og en interessant jobb.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 26 nå. Da jeg var 25: Karrieremessig hadde jeg holdt på med doktorgraden min i 2 år (var ferdig med master da jeg var 23). Sosialt sett var jeg enslig og barnløs, og kjøpte leilighet det året.
Gjest Pupsilure Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 -24 år. -Tatt to utdannelser på videregående (hudpleier og autorisert fotterapeut) -Kjøpt leilighet -Forlovet, gifter meg om et år -Drømmer om barn om ca to år -Jobber med noe annet enn utdannelsene, og vurderer å ta enda en utdannelse (innenfor det jeg jobber med nå) Trives veldig godt med livet mitt
Gjest78 Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Er 26 år. Giftet meg i fjor, og har en leilighet sammen med mannen. Har litt over 2/3 av en bachelorgrad, greier ikke å studere mer, og prøver nå hardt å få meg fast jobb. Ønsker meg barn og hus, og begynner jakten på dette så snart jobben er i boks. Skal kjøre opp (forhåpentligvis) om tre uker, og kjøper også bil i løpet av juli.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Som 25- åring: Holdt på å avslutte mastergraden min, leverte på 26-årsdagen:) Bodde i leid leilighet i Oslo, noe jeg fremdeles gjør... Singel for første gang på fem år, ingen barn. Deltidsjobb innen spennende fagområde, som jeg i dag jobber fulltid innen. Selv om studiene krevde mye var det en veldig sosial og morsom tid!
Gjest A Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg er 26 nå. Da jeg var 25: Karrieremessig hadde jeg holdt på med doktorgraden min i 2 år (var ferdig med master da jeg var 23). Sosialt sett var jeg enslig og barnløs, og kjøpte leilighet det året. Wow! Litt off-topic,men må bare si at jeg synes dette er ganske imponerende!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 - Har fortsatt ingen utdannelse - Har en jobb jeg trives i - Eier leilighet sammen med samboeren - Er 100 % fri for lån - Har et par gode venner - Har lite nettverk her i området jeg bor Alt i alt har jeg det bra
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Hehe, nettopp fylt 30 her... Livet mitt er lysere nå enn da jeg var 25. Da var jeg nettopp begynt på Gartnerutdannelsen, en 2årig videregående skole. Jeg jobbet 75% ved siden av, da jeg ikke hadde noe krav på stipend fra Lånekassen. Jeg bodde sammen i en kjelleleilighet med min eks. En tragisk mann. Jeg hadde ikke ryggrad til å be han ryke og reise... så vi ble boende sammen i 2 år etter at det var slutt. Hadde nettopp betalt ned gjeld fra Storbritannia, noe som var positivt. Det var null og niks slik som jeg hadde "planlagt".
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Wow! Litt off-topic,men må bare si at jeg synes dette er ganske imponerende! Det er faktisk slettes ikke uvanlig. Veldig mange av de som skriver doktorgrad ved NTNU er i denne aldersgruppen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Er 25 nå, runder snart 26. Har bachelorgrad fra Norge og UK, har god jobb. Har bil, kjøpt hus med samboer men er ikke gift enda =( Ønsker oss barn snart, har mange gode venner!
Kara W Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Jeg blir 26 om to uker. Jeg har vært gift i et år og har en tre uker gammel sønn. I vinter tok jeg lappen og vi kjøpte et halvt hus. Vi har nylig oppgradert til en større (men litt eldre) bil. Jeg har en yrkesutdannelse som jeg ikke får brukt, men som jeg er glad for at jeg tok. Jeg har en bra jobb som jeg trives med, og håper på å få begynt på en bachelorgrad innen for det området så jeg komme meg videre. Alt i alt vil jeg at jeg har gjort det bra og oppnådd de fleste av målene mine så langt i livet.
momajoja Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 26 år, ferdig med master om et halvår. Kjæreste som 50% av tiden er samboer(avstandsforhold hvor vi pendler begge to). Jeg leier leilighet, han eier, forhåpentligvis finner vi noe sammen over jul Et lite knippe gode venner, og et litt større nettverk av bekjente.
Antagonist Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ble ferdig med hovedfag og begynte på doktorgraden min da jeg var 25. Jeg hadde også rukket og avslutte et samboerforhold og startet et nytt like før jeg ble 26.
Gjest Gjest_L Skrevet 10. juni 2008 #15 Skrevet 10. juni 2008 Var singel og ferdig med utdannelsen som sivilingeniør, slet med å få jobb så bodde fremdeles i studiebyen (i et lite kollektiv med venner) hvor jeg jobbet litt i en klesbutikk og tok et årsstudium i språk. Da årsstudiumet var unnagjort flyttet jeg sakene mine hjem til mamma og pappa, mens jeg selv dro til utlandet hvor jeg fikk en relevant sommerjobb som etterhvert ble fast jobb. Nå 3 år etterpå er jeg tilbake i Norge hvor jeg har relevant jobb, samboer og er på husjakt med planer om barn i ganske nær fremtid... Ting endrer seg veldig fort.
^^Sunny^^ Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 Jeg var rett og slett ikke motivert til å gå mer skole etter videregående, så jeg tok pause og jobbet istedet. Fikk et barn da jeg var 21. Var ferdig utdannet sykepleier når jeg var 26.
Gjest Chrissy82 Skrevet 10. juni 2008 #17 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er 26 år og dette har jeg oppnådd hittil: - jeg kjøpte meg leilighet når jeg var 21 år - jeg fikk fagbrev når jeg var 20år - masse arbeidserfaring innen den bransjen jeg jobber i - i fjor begynte jeg å studere, for å få en bachelor - jeg er i et seriøst forhold - men jeg har ingen barn
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #18 Skrevet 10. juni 2008 Er noen år eldre nå, men da jeg var 25 var jeg midtveis i en bachelor (som jeg begynte på etter å ha hoppet av et annet studium og tenkt endel). Leide hybel, var singel, men traff min nåværende samboer sånn halvveis uti året. Ellers lite action - men jeg var i hvert fall på vei til dit jeg er nå - og det føles ikke galt. Hadde ikke så konkrete mål, det har jeg fortsatt ikke, men alt ordner seg, og jeg vil tro jeg oppfattes som en mer ambisiøs person enn jeg egentlig er
Bokormen Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 Da jeg var 25 (ifjor) var ståa følgende: - Var ferdig med master for ett år siden og hadde siden da hatt fast 100% jobb. - Samboer med kjæresten på andre året, vært sammen i 5 år. - Eier sammen med han leilighet sentralt i Trondheim og to biler (en "vanlig", en elektrisk) - Bruker mye fritid på venner og hobbyer. - Har det generelt veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #20 Skrevet 10. juni 2008 -25 år - samboer - gravid - akkurat ferdig med første år av en bachelor - har tidligere holdt på med masse tull, studert mye forskjellig som ikke var noe - har jobbet siden videregående i tillegg til studier, dette er jeg glad for Så jeg føler jeg har kommet langt på det personlige plan, er veldig lykkelig. Utdanningsmessig føler jeg meg noe misslykket. De fleste på min alder er ferdig, og har gjerne enda lenger utdanning enn en bachelor også. Men men... jeg satser jo på at jeg blir ferdig til slutt en gang jeg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå