Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har store porer på nesa som jeg ikke får bort. Vet ikke hvordan. Har prøvd forskjellig uten å lykkes.. :sukk:

Noen som vet hva jeg evt. kan gjøre?

Kan jeg bare valse bort på butikken, eller må jeg oppsøke noen?

Alle svar er hjertelig velkomne :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å enten ta kontakt med en hudlege, eller gå til et parfymeri. De skal også vite litt om "pore minimizers" som du får kjøpt. Vet at Clinique har mye bra, men du må nesten bare prøve deg frem. :)

Gjest Dååris
Skrevet

Jeg har brukt Mary Kay sin dermaboration, en slags veldig fin peeling.

Alle porer i ansiktet er kraftig redusert, kviser er nesten borte.

Min søster har brukt den lenger enn meg, og hun har ikke lenger porer!

Gjest Gjest
Skrevet

MD formulations clearing complex.smør på flere ganger til dagen,veldig bra.dyr ,men bestill på beautybridge.com

Skrevet

Man kan ikke bli kvitt store porer, porer er en del av huden din og kan ikke krympes.

Derimot kan du få produkter som renser opp i porene og som gjøre porene mindre synlig. Men du må da gjerne bruke produktet fast for at det skal fungere og effekten kan forsvinne når du slutter å bruke produktet.

Hør hos hudpleier, mulig de kan finne noe som passer dine behov. Bare vær klar over at det er ingen produkter som klarer å krympe porene, bare gjøre dem mindre synlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Prøv syrebehandling hos hudpleier! Men hvis det bare er på nesa så kanskje du ikke trenger det.Men tror man kan få kjøpt noe slags syregreier til å bruke hjemme og!

Skrevet
Jeg har brukt Mary Kay sin dermaboration, en slags veldig fin peeling.

Alle porer i ansiktet er kraftig redusert, kviser er nesten borte.

Min søster har brukt den lenger enn meg, og hun har ikke lenger porer!

:ler: jeg håper for hennes del at hun fortsatt har porer!! ellers kan det bli ganske vanskelig for henne etterhvert. hvis hun derimot ikke lenger har SYNLIGE/STORE porer, så er jo det bra for henne ;)

cliniquie sin pore minimizer er veldig bra, bruker den på kjærsten jeg, nesa hans så ut som et krater før men har blitt ganske fin nå :)

Gjest Gjest
Skrevet
cliniquie sin pore minimizer er veldig bra, bruker den på kjærsten jeg, nesa hans så ut som et krater før men har blitt ganske fin nå :)

Hvor lang tid tok det før dere så bedring? Jeg brukte denne en liten stund, men synes ikke det ble noe bedre. Kanskje jeg skal grave fram igjen tuben min.

Skrevet
Hvor lang tid tok det før dere så bedring? Jeg brukte denne en liten stund, men synes ikke det ble noe bedre. Kanskje jeg skal grave fram igjen tuben min.

hmm.. når du sier det så tok det faktisk en stund. kanskje nærmere en månedes tid før jeg virkelig så at det hadde minsket med sorte prikker? jeg klistret også på han to sånne nivea "plastere" for å fjerne hudormer først, få rensket ut litt liksom før han begynte med kremen.. har gjort det et par ganger underveis også. mest fordi jeg syns det er gøy :fnise: men ja, den kremen + vanlig peeling hver gang han dusjer har minsket porene hans.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk, LekeHusmor, du har gitt meg håpet tilbake! Nå er det på'n igjen! ;)

Skrevet

Takk for alle svar, mente selvfølgelig noe som forminsket de osv. ja ;)

Da er det bare å gå til anskaffelse av div produkter og smøre seg med tolmodighet da! :)

Gjest -allie-
Skrevet

heisann! jeg begynte med dermalogica ultracleansing gel el no sånt heter den.. kjempebra! jeg hadde synlige svarte prikker på nesen, men nå syns jeg de er mindre både i størrelse og antall! 3x bedre nå! anbefaler! ps. synes det fungerer bedre når jeg tar den på en bomullspad enn kun med fingrene.

Skrevet

Hvordan brukes disse kremene?

Er det slike kremer som man smører på og lar bli der?

Eller er det sånn du skyller av etterpå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...