Gå til innhold

Suri skal gifte seg!


suri

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått ordnet meg med egen bryllupsdagbok. Her kommer det nok til å blio skrevet masse rart :ler:

Vi skal gifte oss sommeren 2010, så det er altså 2 år til enda,men planlegginga har så smått begynt. Vil ikke si at vi hadde et såkalt tradisjonalt frieri, mer slik at skal vi ikke gifte oss snart? Jo, det kan vi. Ok :) Romantisk sier du! Så egentlig var det vel meg da. Kan ikke sitte på ræva og vente på frieri, da hadde jeg blitt gammel og grå :ler:

Vi har ennå ikke besemt noen dato, men det blir mest sannsynlig i slutten av juli, begynnelsa på august. Jeg har masse ideer! Så dette tror jeg at jeg vil kose meg med! Har drømt om dette lenge nå..

Vi har vært forlovet siden 24/12-04. Vi har nettopp kjøpt oss hus og har 2 små barn. Ei jente på snart 3 år og en gutt på 15 mnder.

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med kommende bryllup og :velkommen: til bryllupsdagbøkene og alle oss KG-bridezillaene her inne :fnise: Her har vi det kjempekoselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med ny dagbok! :)

Sånne bli-enige-om-å-gifte-seg-frierier synes jeg er morsomme jeg! :ler: Det er litt sånn typisk meg og sambo og! ;)

Gleder meg til å følge deg her inne og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2010 føles lenge til... men det er bra jeg har god tid :) Jeg har også tenkt litt på dato nå.. kanskje vi skal prøve å få brylluet vårt den 31.juli? Fin dato synes jeg :) Men det må jo selvsagt klaffe med kirka og festlokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også et *skal-vi-ikke-gifte-oss-snart-frieri* :ler:

Men så lenge man er enige er det ikke så nøye hvordan det gjøres :hjerter_rundt:

:velkommen: til oss forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!

Sender en liten hilsen, siden vi begge har ganske nyopprettede dagbøker!! Blir gøy å følge med på planleggingen din/deres!!

Jeg har ikke rukket å bli bitt ordentlig av brudebasillen enda, så har ikke kommet ordentlig i gang... Men en venninne, som gifter seg neste helg faktisk, sa at hun først ble bitt etter at hun var og prøvde kjole første gang. Så jeg tror jeg får gjøre det snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!

Sender en liten hilsen, siden vi begge har ganske nyopprettede dagbøker!! Blir gøy å følge med på planleggingen din/deres!!

Jeg har ikke rukket å bli bitt ordentlig av brudebasillen enda, så har ikke kommet ordentlig i gang... Men en venninne, som gifter seg neste helg faktisk, sa at hun først ble bitt etter at hun var og prøvde kjole første gang. Så jeg tror jeg får gjøre det snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, kom to ganger det innlegget... og får ikke slettet.. For en datanerd jeg er... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei, gratulerer med forlovelsen og lykke til med planlegginga :)

takk for det :) Har snart vært forlovet i 4 år vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!

Sender en liten hilsen, siden vi begge har ganske nyopprettede dagbøker!! Blir gøy å følge med på planleggingen din/deres!!

Jeg har ikke rukket å bli bitt ordentlig av brudebasillen enda, så har ikke kommet ordentlig i gang... Men en venninne, som gifter seg neste helg faktisk, sa at hun først ble bitt etter at hun var og prøvde kjole første gang. Så jeg tror jeg får gjøre det snart!! :)

Jeg kan ikke si at jeg er ordentlig bitt av brudebasillen jeg heller..men tror nok jeg blir det når jeg kan begynne å gjøre ting. Planlegge ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siripiri

Heisann! Og :velkommen: til oss :)

Gratulerer med forlovelse :)

Ja det er bra det ikke er bare jeg som ikke er helt bitt av den brudebasillen :fnise:

Slapper egentlig litt av når det gjelder forberedelser, er vel ikke så mye man kan gjøre så tidlig :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Og :velkommen: til oss :)

Gratulerer med forlovelse :)

Ja det er bra det ikke er bare jeg som ikke er helt bitt av den brudebasillen :fnise:

Slapper egentlig litt av når det gjelder forberedelser, er vel ikke så mye man kan gjøre så tidlig :fnise::)

Nei, det er jo ikke det! Booke kirke og lokale er vel det viktigste..? Jeg tror egentlig ikke jeg innser hvor mye det er å gjøre etter hvert... huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...