Gå til innhold

Hvor tidlig begynner å planlegge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss sommeren 2010.

Så vidt jeg husker har jeg aldri vært i et bryllup før.. skal i et i august da :)

Men hvor tidlig skal man begynne å planlegge?

Vi har ikke bestemt dato enda, så må vi høre med prest (tenker på å gifte oss ute, ikke i kirken.), leie festlokale m.m. Det er så mye!

Hvor tidlig begynte dere da jenter?

Gleder meg masse!! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest 10 brur
Skrevet

Vi gifter også i 2010. Vi har begynt å planlegge fordi vi pr dags dato ikke har en krone til brylluper, måtte derfor estimere et budsjett og en spareplan. Har også begynt å prøve å få tak i det lokalet vi vil ha fordi vi har en bestemt dato og fordi det nesten er helt umulig å få tak i det lokalet.

Når på året har dere tenkt? Og hvor skal dere gifte dere?

Skrevet

Vi har ikke bestemt dato enda, men tenker det blir på slutten av juli, begynnelsen på august. Vi bor i sør-trøndelag.

Jeg har spurt litt slekt om når de synes jeg burde begynne å planlegge. De sier at det behøver dere ikke enda, men kanskje begynne etter jul?

Jeg blir så usikker.. Kanskje jeg skal ta en tur på kirkekontoret å høre?

Skrevet

Nå er jeg en smule grønn innen bryllupsverden, men jeg ville ha begynt å sett litt på festlokaler og sånn om jeg var deg... folk bestiller tidlig har jeg fått inntrykk av, og det er jo greit å vite hva som finnes og pris på leie og sånn! :)

Og ang. dato, så kan dere jo kontakte prestekontoret og snart, så dere er sikre på å få den datoen dere vil ha. Og om dere vil gifte dere ute, så må dere høre med presten om h*n er villig til det...

Lykke til i planleggingen, så morsomt at du endelig skal bli kone! :)

Gjest 10 brur
Skrevet

Om dere er fleksible på dato så trenger dere ikke stresse. :)

Lykke til!

Skrevet

Tror jeg vet hvor jeg vil ha festen. Men tenker jeg kanskje drar innom kirkekontoret snart.. Men vi må bestemme oss for en dato. Det er vanskelig det. Mamma bor rett ved siden av der jeg vil ha festen og hun får avlag i prisen, så jeg tror det blir veldig rimelig :gjeiper: Det er veldig fint der, med en egen "stue" der det er et barområde og sofaer. Innpå storsalen blir det middag og etterpå fest..

Gleder meg!!!!!!

Gjest lucky08
Skrevet (endret)

vi har booket festlokalet, kirke kan ikke bookes før 1.mars 09, så da er det bare å "stå" på telefonen.

begynt å se på kjoler(på nettet) og tenkt på hva slags innbydelser vi ønsker..

også er fotografen i boks.

og vi gifter os 13.02.2010

Endret av lucky08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...