Gjest Gjest_trine_* Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 Var å reiste til sørlandet i helgen. dro fredag. Fredag kveld ble jeg helt nummen i kroppen, vondt i helge kroppen. følte meg "lammet". Iskald og varm samtidig, men det var ikke noe tengn på forkjølelse. Sov litt, våknet igjen og alt var bra. Så skulle jeg legge meg igjen, da var det enda værre. Svette som f.... og følte meg helt lammet i kroppen samtidig som det var vondt. Dagen etter tok jeg parasaett hver gang jeg kjente det komme og da hjalp det. Føler det litt enda, men skjønner bare ikke hva det kan være. Tenkte å dra til legen, vet ikke enda. Noen som har hatt det sånn, eller samme følelsen?
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Tenkte kan at det var solstikk først, kan det være det? Var jo på et utrolig bra hotell, der alt var rent og pent.
Gjest Screemy Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ta en tur til legen om det vedvarer! Kan det være at du kanskje fikk angst for noe?Panikkangst eller noe? Da jeg utviklet panikkangst hadde jeg det sånn faktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå