Kjartan Skrevet 9. juni 2008 #1 Skrevet 9. juni 2008 da jeg hadde sex med fben min i helga, sprakk kondomet. hun tok en angrepille bare et par timer etterpå, men hun har ikke blitt noe dårlig enda (skjedde natt til søndag). er det et tegn på at den funker dårlig eller ikke i det hele tatt, eller har ikke det noe å si? trodde alle ble dårlig etter å ha tatt den jeg....
Silli Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 da jeg hadde sex med fben min i helga, sprakk kondomet. hun tok en angrepille bare et par timer etterpå, men hun har ikke blitt noe dårlig enda (skjedde natt til søndag). er det et tegn på at den funker dårlig eller ikke i det hele tatt, eller har ikke det noe å si? trodde alle ble dårlig etter å ha tatt den jeg.... God morgen alle blir ikke dårlige etter å ha tatt den.., ingen reagerer likt. viss hun har tatt den innen tidsfristen er sjansen liten for at det har klart å utvikle seg til et forster.
Freckles Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Tror du blander angrepilla med en medisinsk abort her Når man tar en angrepille så får man kanskje litt bivirkninger som ømme bryster og pms kanskje.
Gjest Pupsilure Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble ikke dårlig den gangen jeg tok angrepille
Gjest Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Har heller aldri blitt dårlig, men så har jeg bare tatt den en gang også da.
Pinkie Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Jeg blir aldri dårlig av den, men vet om noen som blir det. Den funker like bra selv om du ikke blir dårlig.
Kjartan Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2008 Da har hun fått mensen, og jeg er off the hook!! :bukke:
Gjest Apotektekniker Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Som de andre har svart deg her, ikke alle blir dårlig av angrepillen. Det som gjør at vi opplyser om dette på apoteket, er at dersom man blir dårlig og kaster opp før det er gått 3 timer må man ta en ny pille. Godt det endte bra denne gangen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå