mee mee Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Etter 17 mai begynte jeg og hoste kraftig. Har sovet dårlig mange netter, da jeg ligger hele natten og hoster. Hosten er der enda, men kanskje ikke like kraftig. Men den er fremdeles veldig plagsomt. Ofte kommer det opp grønt gusje som ikke smaker veldig behagelig fra brystet. Er dette kun vanlig hoste, og når vil den forsvinne??
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Legesjekk? Så vidt JEG vet, er det ikke helt normalt å hoste så lenge? (men det er da rundt 3 uker siden 17. mai, ikke en måned )
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Etter 17 mai begynte jeg og hoste kraftig. Har sovet dårlig mange netter, da jeg ligger hele natten og hoster. Hosten er der enda, men kanskje ikke like kraftig. Men den er fremdeles veldig plagsomt. Ofte kommer det opp grønt gusje som ikke smaker veldig behagelig fra brystet. Er dette kun vanlig hoste, og når vil den forsvinne?? Ja...Dette er en helt vanlig host.og gir seg snart.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Ta en tur til legen du for det her er ikke normalt. Selv gikk jeg med hoste i 2 mnd før jeg fikk kommet meg til legen. Viste seg at jeg hadde bronkitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå