Gjest Gjest_Vanja_* Skrevet 8. juni 2008 #1 Skrevet 8. juni 2008 Hei, håper noen kan hjelpe meg nå... Har studert nettsidene til høgskolen opp og ned og i mente, men kan ikke finne noe info. Noen som vet om det er mye obligatorisk oppmøte i denne utdanningen? Har av diverse grunner ikke mulighet til å flytte til Bodø, men må oppholde meg ute på bøgda, og kan kun reise inn en uke nå og da, og selvfølgelig til eksamener. Lar dette seg gjøre, eller må jeg skrinlegge ideen?
Gjest The girl next door Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Det vanlige er null obligatorisk (undervisning), ihvertfall på høgskole og innenfor denne type studieretning.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Et alternativ er BI som tilbyr studiet som nettstudie de to første årene. Siste året er det ikke noe obligatorisk oppmøte, kun å møte opp på eksamen (som avholdes i Oslo). .Men så koster det penger å gå der da...
Sol79 Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har bachelor i revisjon fra HiHm og der var ingenting oblig.
Gjest joje Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Jeg går økonomi og ledelse på HHB og har en del fag sammen med revisjonsklassen. Vi hadde litt obligatorisk oppmøte første året i forbindelse med BEST- kurset, men dette var nok ikke noe mer enn 15 timer til sammen. Utenom det er det ikke noe krav om oppmøte.
Gjest Gjest_Vanja_* Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Tusen takk for svar! Da ser det ut som om dette kan være mulig å realisere, bare å vente på svar på opptaket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå