brum Skrevet 20. mai 2003 #21 Del Skrevet 20. mai 2003 veldig fin kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 20. mai 2003 #22 Del Skrevet 20. mai 2003 Ahh... STILIG!!! kuul :D :o :D (får lyst til å kjøpe meg brudekjole jeg nå, skal ikke gifte meg i umiddelbar framtid, men bare å HA en sånn kjole...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. mai 2003 #23 Del Skrevet 20. mai 2003 Er fremdeles glad for at jeg er ute i god tid når det gjelder kjolekjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 20. mai 2003 #24 Del Skrevet 20. mai 2003 Kontrollfriken meg ville vært heeeeelt i hundre i en sånn situasjon, ja. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 21. mai 2003 #25 Del Skrevet 21. mai 2003 14.juni brud -- det er en nydelig kjole!!! Helt enig med de andre her -- ring og ring - forlang at de sporer den opp!! Det burde være et minimums service syns jeg!! I hvertfall når det er kort tid i igjen!! ikke gi deg -- så ordner det seg nok uuuhh litt nervøs selv -- venter også på min kjole , som jeg har bestlit gjennom bryllupsweb.. En Lilly kjole.. Den skal (etter det jeg har fått bedskjed om) være meg i hende innen to uker-- nå er jeg rolig av natur -- men er litt nervøs.. tenk om den kommer så sent at jeg ikke får sydd den opp :o Var ikke så veldig tidlig som jeg burde sikkert med bestilling... Men stoler på at jeg får den snart da.. Skal gifte meg 19 juli .. på en annen kant av landet -- så jeg trenger å ha den ferdig sydd til 1 juli :o den må sys opp siden jeg ikke er så altfor høy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 21. mai 2003 #26 Del Skrevet 21. mai 2003 Løvetann, hvilken kjole har du bestilt? Og når bestilte du? Jeg bestilte en Annie Couture-kjole i slutten av februar, og den er i posten på vei til meg nå (er sendt fra Stjørdal)! Jeg gleder meg som et lite barn Jeg må også ha min kjole ferdig til slutten av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 21. mai 2003 #27 Del Skrevet 21. mai 2003 Er fremdeles glad for at jeg er ute i god tid når det gjelder kjolekjøp... Det er nok veldig lurt, jeg går rundt og er stadig nervøs for at kjolen min ikke skal dukke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gleder meg! Skrevet 21. mai 2003 #28 Del Skrevet 21. mai 2003 Krysser fingrene for at du snart får kjolen din!!! Synes den var rålekker!!! Rett og slett helt nydelig!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 21. mai 2003 #29 Del Skrevet 21. mai 2003 Pusekatt: jeg bestilte i slutten av mars jeg :-? er litt redd jeg bestilte sent men ... (bryllupsnerver litt på banen nå).. Underdelen hadde de da inne - det er toppen som dem ikke hadde på lager da jeg bestilte den ,, men jeg oppgav jo dato så... jeg tror jeg skal sende en mail å bare skjekke at det er i "rute"... det er kjole Lilly 1-2732 http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/lill...lyl_1-2732.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 22. mai 2003 #30 Del Skrevet 22. mai 2003 Kjempeflott kjole, Løvetann! Lilly-kjolene lages i Danmark, så jeg vil tro det skulle gå raskere å få ting sendt derfra enn fra USA. Så du kan jo trøste deg med det inntil videre hvertfall! Men jeg ville fulgt opp med mail/telefon jevnlig for å høre om de har ny status på kjolen din. Skal jo tross alt ha tid til å få tilpasset kjolen også! Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 22. mai 2003 #31 Del Skrevet 22. mai 2003 Takk skal du ha Pusekatt!!! det hjalp alltid så godt med moralsk støtte Jeg har sendt en mail av gårde - så slipper jeg å lure!! Takk- jeg falt for den kjolen med en gang!! Den er "helt" meg - om du skjønner.. jeg gleder meg sånn Aldri noen gang har jeg hatt noe så fint - og det blir vel siste gang og!! og nå er det ikke så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 22. mai 2003 #32 Del Skrevet 22. mai 2003 Løvetann, jeg fikk kjolen min idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den var så utrolig flott! Har svinset rundt med stjerner i øynene og hektiske roser i kinnene i hele dag, er supergira nå! Den var enda penere enn på bildene jeg har sett av den..... Har dessverre ikke fått prøvd den ordentlig, da jeg må sende mann og barn ut en tur i så fall:) Kjolen var pakket inn i plast, og var sendt som Norgespakke. Så jeg tror nok du også er i trygge hender! 6 uker og 1 dag til bryllupet nå - jeg greier nesten ikke å vente :D Hilsen en kjempehappy Pusekatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 22. mai 2003 #33 Del Skrevet 22. mai 2003 OIIIIIIIII!!! Så herlig da!! Skjønner kjemegodt at du er i fyr og flamme nå ja :D suuupert at du er så fornøyd!! hehe .. du blir nok nødt til å jage familien litt på dør --- for du er vel sprekkeferdig til å få prøvd!! En ting er sikkert - samboer må nok ut et par timer , når kjolen min kommer!! Gratulerer med kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 22. mai 2003 Har vært ute å tittet på en kjole som jeg kan ha hvis den andre ikke skulle dukke opp.....Typisk meg og min flaks at den ikke kommer............. Men det er lissom ikke det samme, jeg falt jo så ille for den andre, og da blir andre kjoler ikke helt 100%.... Det er visst ikke greit.........!! Men det er godt at ting går litt på tverke før bryllupet.Konditoren ringte og sa at jeg måtte velge en annen kake..... pga forskjellige årsaker. Byttet konditor jeg!!!!! Håper nå at ting går som planlagt fremmover. godt det er en stund til ennå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GJEST..... Skrevet 23. mai 2003 #35 Del Skrevet 23. mai 2003 Vakker kjole....... håper det ordner seg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GJEST..... Skrevet 23. mai 2003 #36 Del Skrevet 23. mai 2003 Vakker kjole....... håper det ordner seg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 23. mai 2003 #37 Del Skrevet 23. mai 2003 OIIIIIIIII!!! Så herlig da!! Skjønner kjemegodt at du er i fyr og flamme nå ja :D suuupert at du er så fornøyd!! hehe .. du blir nok nødt til å jage familien litt på dør --- for du er vel sprekkeferdig til å få prøvd!! Eks'en har stilt gitt kjolen min oppholdstillatelse i klesskapet hans. Kommentaren hans da han fikk se kjolen: "Oi........ta masse bilder!!!!!" Gratulerer med kjolen Tusen takk! En sann lettelse å ha kjolen på plass hvertfall;) Da er det bare undertøysinnkjøp og tilpassing som gjenstår. Og så skoene mine som sannsynligvis sitter fast i tollen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #38 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei 14.juni brud :D Kjempefin smak du har :blunke: Jeg har akkurat samme kjole hengende i skapet Jeg bestilte faktisk min fra USA og fikk den ca. 2,5 måned senere. Gikk kjemperaskt, og fikk den til og med levert på døra. (Et lite tips bare hvis det er noen som er interessert i samme kjole, kan lønne seg å bestille fra USA, er mye billigere...Håper det er greit at jeg nevner det 14.juni brud....) Jeg ville nok også ha helgardert meg med en annen kjole, så er du ihvertfall "safe"...så får du heller håpe at kjolen er underveis og ikke langt unna. Lykke til!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. mai 2003 #39 Del Skrevet 25. mai 2003 Den kjolen likte jeg godt! Akkurat passe annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 14.junibrud.. Skrevet 26. mai 2003 #40 Del Skrevet 26. mai 2003 Til Gjest: Lurte bare på hvor mye du betalte i toll og avgifter.... Er bare litt nyskjerrig.Var kjolen mye billigere i usa, ikke at det hjelper meg, men kanskje andre........ 14.JUNIBRUD( IKKE LOGGET INN) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå