Gå til innhold

Kjolen min...!!!

foxie

Anbefalte innlegg

Nå er det drøye 3 1/2 uke igjen.....begynner snart

å få litt angst, men bare litt..............

Har ikke fått kjolen min ennå. Denne ble bestillt i februar,

men har ikke hørt noe fra forhandleren ennå.Jeg har ikke sett eller prøvd kjolen, bare bestilt den i rett str.(håper jeg)

Har selvfølgelig ringt etter den, men den skal komme i løpet av mai sier de.

Tror jeg trenger litt tid til tilpassing!!!! Men tvi tvi...

Ddet er lov å håpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaaaaaaangst!!!!!

Tror jeg hadde sett meg rundt etter en back-up kjole som kanskje kunne leies da, ja. litt sånn for sikkerhets skyld... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt kontakt med forbrukerrådet, kanskje har de flere klager på denne butikken. Det er dessuten mulig du kan heve kjøpet p.g.a. forsinket levering. Jeg strevde veldig med min kjole i fjor, og måtte virkelig pushe dem for å få den levert....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo at det tar tid å få kjolen inn til butikken! Hvis du ikke bestilte før i februar, er jo mai bare 3 mnd unna.

Den kommer nok!!!

Jeg bestilte min i desember, og 4 mnd etterpå sto jeg i butikken med den på :hoppe: Fin, fin, fin

Den kommer nok til den tiden du fikk beskjed om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du bare må ta kontakt med de og høre når kjolen din ankommer, jeg!

Sliter litt med samme problemet - fikk beskjed om at kjolen min var ankommet Norge for halvannen uke siden eller noe sånt, og så har jeg ikke hørt noe mer..... :cry:

Så i verste fall må jeg finne meg en annen kjole, men jeg har ikke fått helt sammenbrudd......enda, hvertfall!

Men jeg skjønner godt at du er nervøs!

Plukk opp telefonen i morgen og ring, du!

PS: Hvilken kjole er det du venter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjolen min... Er ikke flink med disse linkene.......

http://www.bonny.com/gowns.php?id=186&glin...e=12&featured=N

Håper jo at kjolen kommer, men har tenkt til å finne en reserve kjole. Måtte bestille kjolen gjennom et svenskt firma, fordi det ikke fantes noen norske forhandlere.

Men hvis denne linken over er feil:

Bonny.com og gå så til bonny collection og så til kjole 243...

Den er søt ikke sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din er nydelig!!!

Men jeg hadde fått fullstendig angstanfall dersom jeg ikke hadde kjolen i hus minst en måned før bryllupet!!!

Kjolen min kommer til landet 10.august, drøye ni måneder

before we say I do.....

Deilig...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg giftet meg 1. februar og kjolen min kom ikke før 14 dager før....og vi trengte en del søm også - for jeg hadde gått ned 25 kg fra jeg bestilte kjolen - men jeg ble gift!!! Og kjolen satt som et skudd - ikke fortvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å komme med skremselspropaganda, men en kollega av meg som giftet seg helgen før meg i fjor, var i en lignende situasjon. Hun ringte stadig butikken for å sjekke, og hele tiden var kjolen sendt fra fabrikken, på vei, hos importøren osv. Plutselig, 3 uker før bryllupet fikk tonen en annen lyd.... Hun ringte nemlig til den norske importøren, som hun visste at kjolen skulle komme via. De kunne fortelle at butikken ikke hadde sendt bestillingen til dem, og det var ikke mulig å få tak i kjolen. Hun måtte bare finne en ny av det de hadde i butikken som passet størrelsen hennes :o

(hun gikk i en annen butikk, men fikk jo ikke riktig kjole, uansett...)

Jeg ville gått innom butikken og fått dem til å dobbeltsjekke at bestillingen er sendt. Evt. om du vet hvor de bestiller fra, sjekk med dem at de har fått bestillingen fra butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk::grine:

Hegehi, jeg får jo nesten sammenbrudd når jeg hører om sånne storyer!

Tror jeg hiver meg på tlf til leverandøren min med en gang.

*bite negler.....og jeg som ALDRI gjør det til vanlig*

Mvh en forskremt Pusekatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fått totalt noija hvis jeg fortsatt ikke hadde fått kjolen min.... Hadde ringt minst to ganger om dagen og etterlyst den!! :lol:

14. junibrud:

Den kjolen kunne jeg ha tenkt meg også, hvis det ikke var for at min er kjøpt inn for leeeenge siden!! Den er helt utrolig nyyydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusekatt; For å se det positive i det: Kollegaen min er den eneste jeg har hørt om som ikke fikk kjolen hun ville ha. Alle andre har fått det de har bestilt, i tide :D

Det går nok bra, men vær føre var og sjekk opp. Du har jo fortsatt litt tid på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor har du bestilt kjolen din?

Hva sier de om levering fra leverandøren av akkurat denne kjolen (hos Christiane i Oslo sa de at noen leverandører var kjemprflinke til å levere raskt mens andre var noen skikkelige sinker og skapte problemer av og til... :roll: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:lol:

Hva koster en sånn brudekjole ?

Spent................

Kjolen koster 8500 kr der jeg har bestilt den, men da kommer toll og avgifer i tillegg.De sender den fra Sverige.

Har akkurat snakket med forhandleren og lurt på hvordan ting lå ann..... De hadde forsatt ikke mottatt noen kjole( den er bestillt i england) men den kunne komme når som helst.....ikke at hun hadde hørt noe, men hun fikk alltid kjolene i tide. Mager trøst, spør du meg.

Og jeg som har lagt opp ting litt rund denne kjolen.....Brudepike kjolene har kommet og de er samme begunder rød som min kjole..... brudebuketten er bestillt i denne farge nyansen.Grrrrrrrrr.

Dette er litt fortvilede...MEN DET ORDNER SEG NOK!!!!

TVI TVI TVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville spurt om ikke salongen kunne ringe leverandøren. Det bør de kunne gjøre! Synes ikke det virket så pålitelig det de sa til deg :roll: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 14.junibrud!

Jeg skjønner at du er fortvilet nå. Stakkars deg! Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg..

Nydelig kjole du har valgt!

Klem fra Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gjest her - be de ringe leverandøren og spore opp kjolen!

Få vite nøyaktig hvor i systemet den befinner seg hen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...