foxie Skrevet 19. mai 2003 #1 Del Skrevet 19. mai 2003 Nå er det drøye 3 1/2 uke igjen.....begynner snart å få litt angst, men bare litt.............. Har ikke fått kjolen min ennå. Denne ble bestillt i februar, men har ikke hørt noe fra forhandleren ennå.Jeg har ikke sett eller prøvd kjolen, bare bestilt den i rett str.(håper jeg) Har selvfølgelig ringt etter den, men den skal komme i løpet av mai sier de. Tror jeg trenger litt tid til tilpassing!!!! Men tvi tvi... Ddet er lov å håpe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #2 Del Skrevet 19. mai 2003 Da hadde jeg fått fullstendig angstanfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 19. mai 2003 #3 Del Skrevet 19. mai 2003 Aaaaaaaaangst!!!!! Tror jeg hadde sett meg rundt etter en back-up kjole som kanskje kunne leies da, ja. litt sånn for sikkerhets skyld... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmie Skrevet 19. mai 2003 #4 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg hadde tatt kontakt med forbrukerrådet, kanskje har de flere klager på denne butikken. Det er dessuten mulig du kan heve kjøpet p.g.a. forsinket levering. Jeg strevde veldig med min kjole i fjor, og måtte virkelig pushe dem for å få den levert.... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #5 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvilken butikk er det det gjelder da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 19. mai 2003 #6 Del Skrevet 19. mai 2003 Man vet jo at det tar tid å få kjolen inn til butikken! Hvis du ikke bestilte før i februar, er jo mai bare 3 mnd unna. Den kommer nok!!! Jeg bestilte min i desember, og 4 mnd etterpå sto jeg i butikken med den på Fin, fin, fin Den kommer nok til den tiden du fikk beskjed om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. mai 2003 #7 Del Skrevet 19. mai 2003 Tror du bare må ta kontakt med de og høre når kjolen din ankommer, jeg! Sliter litt med samme problemet - fikk beskjed om at kjolen min var ankommet Norge for halvannen uke siden eller noe sånt, og så har jeg ikke hørt noe mer..... :cry: Så i verste fall må jeg finne meg en annen kjole, men jeg har ikke fått helt sammenbrudd......enda, hvertfall! Men jeg skjønner godt at du er nervøs! Plukk opp telefonen i morgen og ring, du! PS: Hvilken kjole er det du venter på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. mai 2003 Dette er kjolen min... Er ikke flink med disse linkene....... http://www.bonny.com/gowns.php?id=186&glin...e=12&featured=N Håper jo at kjolen kommer, men har tenkt til å finne en reserve kjole. Måtte bestille kjolen gjennom et svenskt firma, fordi det ikke fantes noen norske forhandlere. Men hvis denne linken over er feil: Bonny.com og gå så til bonny collection og så til kjole 243... Den er søt ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mai 2003 #9 Del Skrevet 19. mai 2003 Kjolen din er nydelig!!! Men jeg hadde fått fullstendig angstanfall dersom jeg ikke hadde kjolen i hus minst en måned før bryllupet!!! Kjolen min kommer til landet 10.august, drøye ni måneder before we say I do..... Deilig........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #10 Del Skrevet 19. mai 2003 Hva koster en sånn brudekjole ? Spent................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #11 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg giftet meg 1. februar og kjolen min kom ikke før 14 dager før....og vi trengte en del søm også - for jeg hadde gått ned 25 kg fra jeg bestilte kjolen - men jeg ble gift!!! Og kjolen satt som et skudd - ikke fortvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 20. mai 2003 #12 Del Skrevet 20. mai 2003 Ikke for å komme med skremselspropaganda, men en kollega av meg som giftet seg helgen før meg i fjor, var i en lignende situasjon. Hun ringte stadig butikken for å sjekke, og hele tiden var kjolen sendt fra fabrikken, på vei, hos importøren osv. Plutselig, 3 uker før bryllupet fikk tonen en annen lyd.... Hun ringte nemlig til den norske importøren, som hun visste at kjolen skulle komme via. De kunne fortelle at butikken ikke hadde sendt bestillingen til dem, og det var ikke mulig å få tak i kjolen. Hun måtte bare finne en ny av det de hadde i butikken som passet størrelsen hennes :o (hun gikk i en annen butikk, men fikk jo ikke riktig kjole, uansett...) Jeg ville gått innom butikken og fått dem til å dobbeltsjekke at bestillingen er sendt. Evt. om du vet hvor de bestiller fra, sjekk med dem at de har fått bestillingen fra butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 20. mai 2003 #13 Del Skrevet 20. mai 2003 Hegehi, jeg får jo nesten sammenbrudd når jeg hører om sånne storyer! Tror jeg hiver meg på tlf til leverandøren min med en gang. *bite negler.....og jeg som ALDRI gjør det til vanlig* Mvh en forskremt Pusekatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 20. mai 2003 #14 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg hadde fått totalt noija hvis jeg fortsatt ikke hadde fått kjolen min.... Hadde ringt minst to ganger om dagen og etterlyst den!! 14. junibrud: Den kjolen kunne jeg ha tenkt meg også, hvis det ikke var for at min er kjøpt inn for leeeenge siden!! Den er helt utrolig nyyydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegehi Skrevet 20. mai 2003 #15 Del Skrevet 20. mai 2003 Pusekatt; For å se det positive i det: Kollegaen min er den eneste jeg har hørt om som ikke fikk kjolen hun ville ha. Alle andre har fått det de har bestilt, i tide :D Det går nok bra, men vær føre var og sjekk opp. Du har jo fortsatt litt tid på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #16 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvor har du bestilt kjolen din? Hva sier de om levering fra leverandøren av akkurat denne kjolen (hos Christiane i Oslo sa de at noen leverandører var kjemprflinke til å levere raskt mens andre var noen skikkelige sinker og skapte problemer av og til... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 20. mai 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva koster en sånn brudekjole ? Spent................ Kjolen koster 8500 kr der jeg har bestilt den, men da kommer toll og avgifer i tillegg.De sender den fra Sverige. Har akkurat snakket med forhandleren og lurt på hvordan ting lå ann..... De hadde forsatt ikke mottatt noen kjole( den er bestillt i england) men den kunne komme når som helst.....ikke at hun hadde hørt noe, men hun fikk alltid kjolene i tide. Mager trøst, spør du meg. Og jeg som har lagt opp ting litt rund denne kjolen.....Brudepike kjolene har kommet og de er samme begunder rød som min kjole..... brudebuketten er bestillt i denne farge nyansen.Grrrrrrrrr. Dette er litt fortvilede...MEN DET ORDNER SEG NOK!!!! TVI TVI TVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #18 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg ville spurt om ikke salongen kunne ringe leverandøren. Det bør de kunne gjøre! Synes ikke det virket så pålitelig det de sa til deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 20. mai 2003 #19 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei 14.junibrud! Jeg skjønner at du er fortvilet nå. Stakkars deg! Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg.. Nydelig kjole du har valgt! Klem fra Po Pi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 20. mai 2003 #20 Del Skrevet 20. mai 2003 Enig med Gjest her - be de ringe leverandøren og spore opp kjolen! Få vite nøyaktig hvor i systemet den befinner seg hen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå